ja daar zit co2 links achterinquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wat heb je links achterin zitten? co2?
Gefixtquote:
Ohhh die zijn zoooo schattigquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef Samzz het volgende:
Woei, Faith, hoe is het met de kogeltjes?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Je hebt er toch niet ineens ook een zware stem bij gekregen he?![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dan maar wat foto's van mijn vriendin haar bak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
overzicht:
[ afbeelding ]
bewoners:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die JBL Artemio kweekset werkt trouwens perfectalle vissen hebben gesmuld van de vele artemia
Wat voor aquarium? In mijn aquarium (Ferplast) moet ik de TL een kwartslag draaien voordat 'ie aangaat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:36 schreef hecoson het volgende:
beste mensen
k heb sinds iets meer dan een jaar een aquarium
en vorige week stopte de tl buis er ineens mee.
Vandaag naar de dierenspeciaalzaak geweest en een andere lamp opgehaald .
zet deze lamp erin klik hem vast
stop de stekker in het stopcontact maar geen licht
haal het knopje om
help wat doe ik fout .
of is misschien de lamphouder ook stuk .
mvg hecoson
Het kan de starter zijn, of in geval van een elektronische balast, de hele balast. weet je zeker dat je de TL buis goed erin hebt gezet? heb je een losse TL of een ingebouwde? wat voor merk aquarium?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:36 schreef hecoson het volgende:
beste mensen
k heb sinds iets meer dan een jaar een aquarium
en vorige week stopte de tl buis er ineens mee.
Vandaag naar de dierenspeciaalzaak geweest en een andere lamp opgehaald .
zet deze lamp erin klik hem vast
stop de stekker in het stopcontact maar geen licht
haal het knopje om
help wat doe ik fout .
of is misschien de lamphouder ook stuk .
mvg hecoson
zit er aan de achterkant van de deksel een rond ding dat eruit ziet alsof het eruit kan? zo ja, dan zit daar je starter. misschien was je TL buis niet eens kapot.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:13 schreef hecoson het volgende:
ik heb een juwel record 600 aquarium
de lamp zat er goed in heb deze er in horen klikken.
de lamphouder is gewoon standaard ingebouwd
wat kan dan het probleem zijn
Kleinigheidjes houd je altijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:47 schreef Markster het volgende:
zo daar ben ik weer, weekje ban dus kon hier niet posten
ik vroeg mij eerder af of het echt nodig was om een van mijn witte lampen te vervangen voor een blauwe :pquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:10 schreef Samzz het volgende:
Verwacht je na drie dagen al groei te zien? De wortels moeten zich toch eerst helemaal verankeren, voordat er überhaupt iets gebeurt? Daarbij geloof ik niet dat ik in drie dagen meteen een verschil in groen zag... Tenminste, niet bij de gewone waterplanten.
Of denk ik nu heel raar?
ik gebruik het nooit, geen problemen. dat chloorspul dus, aquasafe of zo. ik denk dat er vast landen zijn waar je het nodig hebt, maar nederland hoort daar niet bij. dat bacteriespul gebruik ik alleen bij het opstarten van een bak.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:39 schreef Balsam het volgende:
Is het nodig om bij een Aquarium die je net gevuld hebt nog water toevoegingen te doen in de vorm van bacterien en van dat spul waar chloor enzo zich aan vast hecht?
zoals al gezegd, heb geduldquote:ik heb trouwens nog niet het idee dat mijn planten groeien na 3 dagen, is het nodig om een blauwe of rode lamp erin te doen inplaats van een van mijn witte lampen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |