Op Google (images) is genoeg te vinden toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef Paul-89 het volgende:Die heeft als we het internet mogen geloven al bij heel wat clubs getekend.
Off :
Weet iemand een site waar je mooie Feyenoord / Rotterdam gerelateerde bureaublad-achtergronden kunt vinden ?
Top, bedankt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op Google (images) is genoeg te vinden toch?
http://www.fr12.nl/media/wallpapers.html
Hier staan mooie bij.
En op Feyenoord.nl ook nog een boel: http://www.feyenoord.nl/p(...)rs_spelers_0910.aspxquote:
quote:
Mooie wallpapers, maar een Feyenoord-wallpaper is toch een beetje het equivalent van een Feyenoord-pyjama voor 15 tot 20-jarigenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op Google (images) is genoeg te vinden toch?
http://www.fr12.nl/media/wallpapers.html
Hier staan mooie bij.
Agja dat Windows vlaggetje ga je ook moe worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mooie wallpapers, maar een Feyenoord-wallpaper is toch een beetje het equivalent van een Feyenoord-pyjama voor 15 tot 20-jarigen.
Ja, daarom heb ik een vette zelfgemaakte wallpaper van NYquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Agja dat Windows vlaggetje ga je ook moe worden.
Dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
![]()
Van mij zou hij per direct dood mogen vallen...
Aan de andere kant zitten we nu helaas in een situatie dat we met ons hele Feyenoord-hart moeten hopen dat hij geweldig presteert en binnen 1 of 2 seizoenen voor 30 miljoen naar Barca gaat ofzo, want dan vangen we tenminste nog iets....
Mwah ligt aan de kosten/voorwaarde of ik Koevermans erbij wil.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie het niet zitten om het geld wat we nog zouden hebben te steken in een 32 jarige spits.
PSV laat hem sowieso niet transfervrij vertrekken en dan nog eens het salaris. Of ergens iets gratis huren of gewoon roeien met de riemen die we hebben. Die Smolov kan evt. spits dan heb je Tomasson,Cissé,Castaignos voor in de spits. Zo heel beroerd is dat niet, tenzij Cissé en Tomasson blijven sukkelen met blessures dan gaat het vervelend worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mwah ligt aan de kosten/voorwaarde of ik Koevermans erbij wil.
Helemaal mee eens. Zo vaak als Makaay en Tomasson wel niet op een eiland hebben gestaan....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:15 schreef Haringkop het volgende:
Je kan beter een paar mensen hebben de spitsen weten te bereiken..
Wij willen altijd de beste namen in de voorhoede, maar op de zijkanten loopt 2x drama die nooit een bruikbare voorzet geven.
Moet het nog maar zien: betekent toch weer een niet-EU-salaris voor een speler zonder directe toegevoegde waarde. Misschien een wel wereldtopper in spé, maar ik denk dat er sowieso geen investeringsruimte voor is.quote:‘Feyenoord bekijkt Braziliaanse middenvelder Anikson’
Volgens Agência Futebol Interior zou een vertegenwoordiger van Feyenoord de jonge Braziliaan Anikson hebben bekeken. De middenvelder komt uit voor de U17 van de Braziliaanse club Coritiba. De zaakwaarnemer van de speler liet weten dat de voorkeur uitgaat om de jonge speler nog minimaal een jaar bij Coritiba te laten spelen. Mocht Feyenoord echter concreet belangstelling gaan tonen, dan is een eventuele transfersom geen obstakel: de jonge Braziliaan heeft nog geen profcontract bij Coritiba.
quote:Boete na belediging Aboutaleb via Twitter
Een 39-jarige Rotterdammer heeft boete van 350 euro moeten betalen voor het beledigen van burgemeester Aboutaleb. Dat deed hij op 8 mei, de dag van de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax, in een Twitter-bericht.
De politie hield het verkeer op de internet-berichtendienst die dag nauwlettend in de gaten. Na het ontdekken van het beledigende bericht heeft de politie Aboutaleb geïnformeerd. De burgemeester heeft vervolgens aangifte gedaan.
Omdat het om een ernstige belediging ging, besloot het Openbaar Ministerie de man te vervolgen. De Rotterdammer heeft de boete betaald, omdat hij niet meer ophef rond de zaak wilde. Via Twitter heeft hij laten weten zijn lesje te hebben geleerd.
Het is vermoedelijk voor het eerst dat de iemand wegens een bericht op Twitter is veroordeeld.
En dan een burgemeester die wel weet hoe je de bekerfinale moet regelen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
Man man wat een zielig mannetje is het ook, gaat hij mensen op internet laten speuren naar beledigingen aan zijn adres. Ik ben benieuwd hoelang hij het gaat volhouden in Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |