Ja ik kom uit Amsterdam. Maar die vind ik verder niets, Leidseplein is alleen divided. Oja ik ben sowieso Zuid-Oost ook vergeten. En toen raakte ik de tel kwijtquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
A'dam heeft in totaal 10 filialen. Aan het Leidseplein zit er zelfs ook eentje.
quote:
terwijl in de straat verderop ik weet niet hoeveel filialen zijn en waar ze waarschijnlijk ongeveer hetzelfde verkopen...quote:Op donderdag 25 november 2010 09:33 schreef Aarti het volgende:
Ik hoorde van mn nichtje die daar in de buurt werkt dat er vanmorgen een rij voor de deur stond van 100 man
Er werden giftcards uitgedeeld aan de eerste 50 of 100 bezoekers.. Zodoendequote:Op donderdag 25 november 2010 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
terwijl in de straat verderop ik weet niet hoeveel filialen zijn en waar ze waarschijnlijk ongeveer hetzelfde verkopen...
In Groningen hebben we er ook 3 maar vind het juist wel relaxt dat er 3 zijn. De grootste is namelijk altijd tyfus druk. Dan ben ik blij dat ik snel 1 van die andere 2 kan inschieten voor bijvoorbeeld een H&M Giftcard.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:47 schreef ivetje het volgende:
Wow!! Die opening was echt ontzettend gaaf zeg!!! Beetje jammer dat er al Lanvin geshopt mocht worden door genodigden. Schijnbaar stond er daarna nog een rekje of 2 met wat zooi.
Maar goed, denk niet dat ik er snel zal komen. Kom echt nooit in Amsterdam. En 10 winkels! Dat is toch wel een beetje overdreven. Vind dat in het centrum hier in Utrecht ook zo erg. Er zitten er zo al 3, maar kom echt alleen maar bij die in Hoog catharijne. De overige 2 vind ik helemaal niet fijn om te winkelen. Doe dan gewoon 1 grote die alles heeft en pleur op met de rest
hier in Utrecht verkopen ze bij Hoog catharijne juist de normale collectie en in de winkelstraat volgens mij niet. Daar kom ik echt nooit, want daar hangen altijd rare dingen vind ik. Geen idee welke collectie dat is, maar hij is erg druk en vooral voor jonge mensen. Die op de gracht is erg klein vind ik en daar is het het drukst. Die in HC is meestal niet zo heel druk dus dat is wel fijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In Groningen hebben we er ook 3 maar vind het juist wel relaxt dat er 3 zijn. De grootste is namelijk altijd tyfus druk. Dan ben ik blij dat ik snel 1 van die andere 2 kan inschieten voor bijvoorbeeld een H&M Giftcard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |