dat noemen ze een laptopquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
sjit ik moet poepuh...
ff pc naar de wc slepen
Dankzij jou komt deze straks nog eens voorbijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:23 schreef Adames het volgende:
Zo, die belkin n150 maar geannuleerd. In tijden niet zo'n slechte recensie gezien.
nee, ibood staat op iedere 2 sec. en fok pas nadat ik een bericht heb geplaatstquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:22 schreef Anne het volgende:
Iedereen loopt hier net zo hard te F5'en als op ibood zelf.
Ik had em ook besteld..... Maar dit is een ander die Ibood laatst bij zoon dagaanbieding aanbood..... Daar waren de meningen best positief.... Hoe zit het als je nu annuleert... Wanneer krijg je je money terug?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:23 schreef Adames het volgende:
Zo, die belkin n150 maar geannuleerd. In tijden niet zo'n slechte recensie gezien.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dankzij jou komt deze straks nog eens voorbij
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dankzij jou komt deze straks nog eens voorbij
??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef christiaan92 het volgende:
[..]
Ik had em ook besteld..... Maar dit is een ander die Ibood laatst bij zoon dagaanbieding aanbood..... Daar waren de meningen best positief.... Hoe zit het als je nu annuleert... Wanneer krijg je je money terug?
is een ander. en geen idee wanneer je geld terug krijgt.quote:
Idem voor de dekbedden, maar ik denk dat dit de laaste ronde isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:26 schreef Timmetjuhs het volgende:
Kom op schiet op nog een keer die afstandsbediening en dan ben ik er als de kippen bij
Lijkt idd een beetje op de restjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:27 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Idem voor de dekbedden, maar ik denk dat dit de laaste ronde is
Met die blauwe lichties.... Das een goeie....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:27 schreef Adames het volgende:
[..]
is een ander. en geen idee wanneer je geld terug krijgt.
ibood kennende zal dat wel weer weken duren
en de kussensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:27 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Idem voor de dekbedden, maar ik denk dat dit de laaste ronde is
oeh top danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb 1 keer zelf geannuleerd, en 1 keer heeft ibood iets geannuleerd. Beide keren was het geld met een paar dagen terug op m'n rekening
Met die router en telefoon mag je nog in je handjes knijpen hoor:p Normaal is het tikkeltje crappierquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:30 schreef kingmob het volgende:
Maar die doos, die bevat straks alle crap die over is? Ik hoef geen slechte router en een oranje telefoon namelijk
ik had de bestekset, dus daar moest je toch best tevreden mee zijn???quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:31 schreef christiaan92 het volgende:
[..]
Met die router en telefoon mag je nog in je handjes knijpen hoor:p Normaal is het tikkeltje crappier
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:31 schreef Haque het volgende:
Nutteloze prullenbak, als hij nou automatisch verkleint maar nee je moet hem toch nog aandrukken
Was al eens als dagaanbieding, maar in de hunt heb ik hem ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eerder gezien in ieder geval.
Dat kan binnenkort ook met je iphone op basis van google mapsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:33 schreef player2178 het volgende:
haha op nathional geographic pacman spelen met je auto in real life
Heb je de nacht doorgehaald?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:34 schreef Haque het volgende:
Dat heeft deze vannacht al allemaal gehad, als je mp3 spelers bedoelt tenminste
Slecht eigenlijk dat ik dit nogsteeds volg
Ik kan niet eens op de bestelknop duwen:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef player2178 het volgende:
[..]
die wil ik, alleen heb geen cc en weet niet hoe je dat moet doen in DE.
woon in NL
Edit: Ah, al uitverkocht dusquote:Es ist ein Problem aufgetreten während Sie Ihre Bestellung platziert haben
lukt je ook niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef player2178 het volgende:
[..]
die wil ik, alleen heb geen cc en weet niet hoe je dat moet doen in DE.
woon in NL
Dat is zo, maar je hebt weinig tijd om na te denken bij dit soort dingenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:38 schreef Haque het volgende:
Ik zou bij dat soort dingen altijd even op kieskeurig kijken want de nieuwprijs van ibood ligt vaak wel 30% boven de werkelijke nieuwprijs
Nou, pleur je moeder eens online dan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:38 schreef christiaan92 het volgende:
Wat vanmorgen ook al werdt gezegt: deze Hunt is leuk voor huismoeders.....:P nier voor jochies van 18
is de toen geldende adviesprijsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:38 schreef Haque het volgende:
Ik zou bij dat soort dingen altijd even op kieskeurig kijken want de nieuwprijs van ibood ligt vaak wel 30% boven de werkelijke nieuwprijs
t is niet eens een prullenbakquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:39 schreef borisz het volgende:
Die prullenbak lijkt me best handig maar heb nog een prima ding.
Dude, deze vraag is alleen in dit topic al 6x gevraagd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:41 schreef Ibood het volgende:
iemand de chat link van ibood? en kan je trouwens ook de duitse ibood bestellen?
Kan je als Nederlander ook gewoon op de Duitse bestellen???quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:32 schreef kingmob het volgende:
oh kut, dit haalt het slechstte in me naar boven. HDD cam op de duitse
box komt nogquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef Jack. het volgende:
Ik denk dat de hunt bij de vuilnisbak eindigt (hoe symbolisch)
Dacht dat jij zelf van ibood wasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:41 schreef Ibood het volgende:
iemand de chat link van ibood? en kan je trouwens ook de duitse ibood bestellen?
en dat heeft als gebruikersnaam iboodquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:41 schreef Ibood het volgende:
eerder was er al een Sharp LED tv volgens mij dit is LGquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef Anne het volgende:
Weer een TV op de Duitse.
En volgens mij is deze wel een herhaling, Eddy1980.
Of was dat een andere tv, van straks?
7x nuquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Dude, deze vraag is alleen in dit topic al 6x gevraagd.
Zeker dat ze daar ook herhalen...!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef Eddy1980 het volgende:
Daarnaast kennen ze blijkbaar in Duitsland de herhaling van producten niet!!.
Hoop dat de Nederlandse Ibood nog met goede aanbiedingen komt.
1 2 3 4 5 6 7 8 | $(document).ready(function() { //$.getJSON("/ac/QClient.php?v=nl&p=20803", // function(data){ // $("#pbinner").width(data); // }); $("#pbinner").width('100%'); ?> |
Welke?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:42 schreef kingmob het volgende:
kuuuuuut, die router moet ik precies hebben, is ie al weg
Je kunt het afval er, net als bij een gewone prullenbak, zolang in laten zitten als je maar wilt hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:41 schreef player2178 het volgende:
[..]
t is niet eens een prullenbak
t maakt je afval kleiner, maar je moet het er volgens mij ook weer uit halen
En in Nederland een fucking prullenbak.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:42 schreef Timmetjuhs het volgende:
Heerlijk home theatre system op de duits Ibood... =(
Laat ik nou net iemand in Deutschland kennenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:42 schreef Anne het volgende:
NEE, JE KUNT NIET OP DE DUITSE BESTELLEN ALS JE GEEN DUITS ADRES HEBT.
Zo.
Duitse, si nu een TVquote:
Er zijn ondertussen al 4 andere aanbiedingen geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Duitse, si nu een TV
Wilde er net 1 gaan kopen, een LG, staat er nu een LG
als een gek reviews aan het checken
Dat zou ik ook wel willen weten ja...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef Haque het volgende:
Kan ik ook op de duitse ibood bestellen als ik geen duits adres heb?
Die JBL Duet 200 van nu was vannacht ook in NLquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef player2178 het volgende:
die batterijen oplader met batterijen in DE was vanacht in NL.
alleen k kwam er niet doorheen, was 1 vd dingen die k echt wou bestellen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef DarkWimDuck het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten ja...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef DarkWimDuck het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten ja...
Was een andere toch? op 230v alleen dacht ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Die JBL Duet 200 van nu was vannacht ook in NL.
jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:45 schreef Zetfil het volgende:
Hey, ik hoorde dat er ook een duitse iBOOD bestaat. Kan je daar ook vanuit Nederland bestellen?
Vorige keer bleef het ook hangen op eoa stom lampje oid, of er moest na een half uur nog een box voorbij gekomen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef christiaan92 het volgende:
[..]
Was een andere toch? op 230v alleen dacht ik
datdus...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef Fleauris het volgende:
De Smashcan staat er inmiddels een kwartier op ...
Nexttt!
deze ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef christiaan92 het volgende:
[..]
Was een andere toch? op 12v alleen dacht ik
Goeie vraagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:45 schreef Zetfil het volgende:
Hey, ik hoorde dat er ook een duitse iBOOD bestaat. Kan je daar ook vanuit Nederland bestellen?
Je weet dat ibood een FAQ heeft?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:45 schreef Timmetjuhs het volgende:
Ik heb wel het voordeel dat mij pa in duitsland woont. Maar op welke manieren kan ik daar betalen? Daar hebben ze zeker geen paypal ofwel?
quote:Welche Bezahlmöglichkeiten gibt es?
Am bequemsten zahlen Sie per Sofortüberweisung, Kreditkarte oder PayPal. Wir akzeptieren: Mastercard, Visa und Dinersclub. Die Bezahlung erfolgt per Vorkasse im Moment der Bestellung. Geben Sie während des Bestellprozesses Ihre Bank-, Paypal- oder Kreditkartendaten ein. Die Bezahlung wird online autorisiert, so dass Sie sofort wissen, ob die Bezahlung genehmigt wurde oder nicht.
Sie können bei iBOOD aber auch gegen Gebühr per Nachnahme bei Lieferung der Ware zahlen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:45 schreef Zetfil het volgende:
box is sowieso langs geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef Jack. het volgende:
[..]
Vorige keer bleef het ook hangen op eoa stom lampje oid, of er moest na een half uur nog een box voorbij gekomen zijn.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Er zijn ondertussen al 4 andere aanbiedingen geweest
nee, die heeft nog echt niemand gepost.quote:
Design Awardquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef Haque het volgende:
maar de duitsers hebben ook de eckte eckte COWON MP3 spelers!!!!
meldt...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef christiaan92 het volgende:
Is die gast van deze site hier ngo ergens te bekennen??? http://hunt.jack-nicholson.info/
Paypal is toch wereldwijd, dus denk het wel..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:45 schreef Timmetjuhs het volgende:
Ik heb wel het voordeel dat mij pa in duitsland woont. Maar op welke manieren kan ik daar betalen? Daar hebben ze zeker geen paypal ofwel?
Yo:D is het lastig om naast de nederlandse aanbiedigen ook een duitse er naast te flikkeren? of vraag ik dan teveelquote:
Idd ik ga er gewoon uit dat alles wat niet verkoopt bagger isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:48 schreef timmeeeh het volgende:
Ik ben van ellende dat verhaaltje bij die Smash Can () maar eens gaan lezen. Nu ben ik er nog sterker van overtuigd dat het een waardeloos ding is
Neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:49 schreef DarkWimDuck het volgende:
Zouden die duitsers geen mooie prullenbak nodig hebben?
Dat lukt vast wel, maar ga ik nu niet meer aan beginnen als straks die hele hunt voorbij isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:48 schreef christiaan92 het volgende:
[..]
Yo:D is het lastig om naast de nederlandse aanbiedigen ook een duitse er naast te flikkeren? of vraag ik dan teveel
Geeneens een design awardquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:50 schreef Haque het volgende:
Na de COWON 16gb in duitsland, nu de heuze iRivier!
Wat is hier opmerkelijk aan?quote:
Volgende keer dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:49 schreef Jack. het volgende:
[..]
Dat lukt vast wel, maar ga ik nu niet meer aan beginnen als straks die hele hunt voorbij is
Ja die kenden we nog niet, bedankt!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:50 schreef mindyourstep het volgende:
Voor iedereen die moe is van het F5 drukken :
http://ibood.kiobi.com/?sec=5
hierbij kun je instellen hoe snel hij automatsich moet refreshen.
Alstubliefttt
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:51 schreef Cahir het volgende:
Zeg ik hoorde dat er een duitse iBood bestaatkan je daar bestellen als Nederlander?
En bi jde poolse? want daar hebben ze een zaklampquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:51 schreef Cahir het volgende:
Zeg ik hoorde dat er een duitse iBood bestaatkan je daar bestellen als Nederlander?
Het je iets om die overbodige rommel meteen in de mieteren!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
2 x een mp3 spelert achter elkaar.
Wij hebben tenminste een toffe afvalbak!
Box met een afvalbak, rugtas, mp3 speler en oranje telefoon... top!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:53 schreef mindyourstep het volgende:
15:00uur de iBoodBox (geruchten op twitter )
En MP3-spelers, pannen en messensetsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:54 schreef Cahir het volgende:
iBood box zit wss vol met oranje telefoons, belkin routers en prullenbakken
Ik zal er een keertje over slapen.quote:
Dan moeten ze wel eerst zo'n prullenbak in een andere prullenbak stoppen om het er in te laten passen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:54 schreef Cahir het volgende:
iBood box zit wss vol met oranje telefoons, belkin routers en prullenbakken
Volgende keerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:55 schreef Jack. het volgende:
[..]
Ik zal er een keertje over slapen.
Overigens haal ik alles op van de BE site, maar die heeft zelfde aanbiedingen/prijzen als NL site.
ik ga er alvast klaar voor zittenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:53 schreef mindyourstep het volgende:
15:00uur de iBoodBox (geruchten op twitter )
Goed dat ik een Duits adres heb, kan ik er 2kopenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef player2178 het volgende:
[..]
ik ga er alvast klaar voor zitten
en het was max. 1 per persoon toch?
Je zou denken dat ze daar dan gewoon eens een keer mee stoppen om die als dagaanbieding te zetten of gewoon eens de helft minder voorraad voorzien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:53 schreef kingmob het volgende:
Wel mooi hoe sommige producten gewoon niet verkopen
ikkequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef DarkWimDuck het volgende:
Wie van jullie gaat proberen de box te kopen?
Ik niet. Er zit wss alleen maar rotzooi in.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef DarkWimDuck het volgende:
wil hem toch welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef DarkWimDuck het volgende:
Alleen die headset op het vorige filmpje was al 70 euroquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:57 schreef Haay1971 het volgende:
Als ik de Uboxing iBood box filmpjes op YouTube bekijk, dan vind ik de inhoud geen 40 euro waard!
Hey lullo, je zit in het verkeerde topic!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:58 schreef Samsonneke het volgende:
Beste mensen,
Ondertussen heb ik ook de Duitse iBood gevolgd, en wat mij opviel was dat er veel mooiere producten op de Duitse iBood verschijnen dan op de Nederlandse.
Daarom zou ik graag aan jullie vragen: levert iBood.de ook aan Nederlandse adressen? Of kun je het product achterlaten bij een DHL service point?
Last but not least: Kun je betalen met Paypal?
Groetjes,
Samsonneke
tvpquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:58 schreef Samsonneke het volgende:
Beste mensen,
Ondertussen heb ik ook de Duitse iBood gevolgd, en wat mij opviel was dat er veel mooiere producten op de Duitse iBood verschijnen dan op de Nederlandse.
Daarom zou ik graag aan jullie vragen: levert iBood.de ook aan Nederlandse adressen? Of kun je het product achterlaten bij een DHL service point?
Last but not least: Kun je betalen met Paypal?
Groetjes,
Samsonneke
Maar ik had wel 2 gratis pizza'squote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:01 schreef Haque het volgende:
Thuisbezorgt was veel mooier dan ditiedereen f5en op zelfde moment
nee.. dit is de slechtste hunt ooit!quote:
ibood, winkel of adviesprijs?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:58 schreef Semmm het volgende:
[..]
Alleen die headset op het vorige filmpje was al 70 euro
vorige keer 18:00quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef Ibood het volgende:
[..]
nee.. dit is de slechtste hunt ooit!
kut hunt.. ook wel genaamd: CUNT
Jaaaaaaaa daar kreeg ik gratis turkse piza's van een ontzettend chagrijnig oud wijfquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:01 schreef DarkWimDuck het volgende:
prrrrffffff al een half uur dat klote ding
Winkelprijs 119 dacht ik, niet zeker hoorquote:
Meestal zit er troep in. Kaarsen, tijdschriften, kauwgom. Dat soort troep.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
Wat verslavend dit
Ik ben newbie, dus hoe vaak zijn die boxen al geweest of zijn die elke dag?
En zijn die op FOK! wel eens besteld door iemand en zijn ze hier ook wel eens uitgepakt?
ibood verkoopt eigenlijk in het algemeen troep!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Meestal zit er troep in. Kaarsen, tijdschriften, kauwgom. Dat soort troep.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:04 schreef DarkWimDuck het volgende:
Ze zijn natuurlijk aan het inventariseren hoeveel boxen ze kunnen maken met de rotzooi die er nog ligt
Dus eigenlijk ben jij troep.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:05 schreef Ibood het volgende:
[..]
ibood verkoopt eigenlijk in het algemeen troep!
Volgens mij komen ze enkel op het einde van een hunt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
Wat verslavend dit
Ik ben newbie, dus hoe vaak zijn die boxen al geweest of zijn die elke dag?
En zijn die op FOK! wel eens besteld door iemand en zijn ze hier ook wel eens uitgepakt?
Oh joy, van die zooi waar je nog tassen vol van hebt staan van het vorige Sint of Kerst dobbelspel en waarvoor je altijd te lui was om het op te ruimenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Naar wat je op joetoep ziet vooral mini r/c autos, batterijen, oordopjes, shampooquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de hunt tot een eind is gekomenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:01 schreef DarkWimDuck het volgende:
prrrrffffff al een half uur dat klote ding
Oh ik dacht dat er elke dag een Hunt wasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:05 schreef Jack. het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze enkel op het einde van een hunt.
Een hunt heb je maar om de zoveel maanden, de overige tijd heb je maar 1 vaste aanbieding per dag bij Ibood.
Er zijn vast wel mensen op fok zo'n box besteld hebben in het verleden, en ik hoop voor hen dat ze hem dan ook uitgepakt hebben
Ja ik ook. De vorige keer stond er ook zo lang een artikel te koop, en ineens was het afgelopen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de hunt tot een eind is gekomen
Mijn box staat hier nog prachtig ingepakt op de hoek van mijn bureauquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:05 schreef Jack. het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze enkel op het einde van een hunt.
Een hunt heb je maar om de zoveel maanden, de overige tijd heb je maar 1 vaste aanbieding per dag bij Ibood.
Er zijn vast wel mensen op fok zo'n box besteld hebben in het verleden, en ik hoop voor hen dat ze hem dan ook uitgepakt hebben
Gelukkig niet, veel te vermoeiend dit(en dan te bedenken dat ik tussendoor ook nog moet werken:P)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er elke dag een Hunt was![]()
Ik bied 2 euro.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:07 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Mijn box staat hier nog prachtig ingepakt op de hoek van mijn bureau
Ja, alleen bij de Duitse zegt dat niksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:07 schreef kingmob het volgende:
De duitse staat ook al heel lang op de iriver...
Oh, doe die eens uitpakken, mét foto's voor hier!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:07 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Mijn box staat hier nog prachtig ingepakt op de hoek van mijn bureau
De poolse ook al een behoorlijke tijd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:07 schreef kingmob het volgende:
De duitse staat ook al heel lang op de iriver...
Same.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:09 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Ik viel bijna van mn stoel![]()
Ik zie nog gewoon die smerige kliko
je bent dan ook een doos.....quote:
Ja, hoor, dat kun je doen.quote:
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:10 schreef Ibood het volgende:
volgens mij werkt deze vuilnisbak echt slecht..
vooral als er een zak in zit.. scheur je die hele zak kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |