dat noemen ze een laptopquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
sjit ik moet poepuh...
ff pc naar de wc slepen
Dankzij jou komt deze straks nog eens voorbijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:23 schreef Adames het volgende:
Zo, die belkin n150 maar geannuleerd. In tijden niet zo'n slechte recensie gezien.
nee, ibood staat op iedere 2 sec. en fok pas nadat ik een bericht heb geplaatstquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:22 schreef Anne het volgende:
Iedereen loopt hier net zo hard te F5'en als op ibood zelf.
Ik had em ook besteld..... Maar dit is een ander die Ibood laatst bij zoon dagaanbieding aanbood..... Daar waren de meningen best positief.... Hoe zit het als je nu annuleert... Wanneer krijg je je money terug?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:23 schreef Adames het volgende:
Zo, die belkin n150 maar geannuleerd. In tijden niet zo'n slechte recensie gezien.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dankzij jou komt deze straks nog eens voorbij
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dankzij jou komt deze straks nog eens voorbij
??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef christiaan92 het volgende:
[..]
Ik had em ook besteld..... Maar dit is een ander die Ibood laatst bij zoon dagaanbieding aanbood..... Daar waren de meningen best positief.... Hoe zit het als je nu annuleert... Wanneer krijg je je money terug?
is een ander. en geen idee wanneer je geld terug krijgt.quote:
Idem voor de dekbedden, maar ik denk dat dit de laaste ronde isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:26 schreef Timmetjuhs het volgende:
Kom op schiet op nog een keer die afstandsbediening en dan ben ik er als de kippen bij
Lijkt idd een beetje op de restjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:27 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Idem voor de dekbedden, maar ik denk dat dit de laaste ronde is
Met die blauwe lichties.... Das een goeie....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:27 schreef Adames het volgende:
[..]
is een ander. en geen idee wanneer je geld terug krijgt.
ibood kennende zal dat wel weer weken duren
en de kussensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:27 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Idem voor de dekbedden, maar ik denk dat dit de laaste ronde is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |