Koop bijvoorbeeld een Linksys via tweakers pricewatch, belkin is misschien wat goedkoper maar ook minder!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:28 schreef Olle. het volgende:
heb er nog maar 1 meegemaakt en dat is die laatste belkin die lijkt mij erg goed voor mijn nieuwe woning..
Die belkin`s bedoel je?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef player2178 het volgende:
de routers die ibood aanbied zijn best rotzooi
wat is een betaalbare lynksis dan die 1000Mbit bied en N draadloos?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Koop bijvoorbeeld een Linksys via tweakers pricewatch, belkin is misschien wat goedkoper maar ook minder!
dat dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Koop bijvoorbeeld een Linksys via tweakers pricewatch, belkin is misschien wat goedkoper maar ook minder!
belkin is aardig geod volgens mij...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef player2178 het volgende:
de routers die ibood aanbied zijn best rotzooi
Ik heb vanochtend de hele tijd gewacht op dat ding.... Alleen de meningen lopen sterk uit een over Belkin.....quote:
doe dan ook maar geen linksys, als je een willekeurige via de pricewatch besteld danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
WRT320N:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:32 schreef Olle. het volgende:
wat is een betaalbare lynksis dan die 1000Mbit bied en N draadloos?
wil er ook niet de hoofdprijs voor betalen...
heb het zelfde gevalquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:34 schreef Chinless het volgende:
mja kheb deze ochtend meerdere dingen trachten te bestellen, maar helaas is geen ene bestelling er door gekomen.
Netgear lijkt me ook niet verkeerd toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:35 schreef Adames het volgende:
[..]
doe dan ook maar geen linksys, als je een willekeurige via de pricewatch besteld dan
Waarom nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:35 schreef Adames het volgende:
doe dan ook maar geen linksys, als je een willekeurige via de pricewatch besteld dan
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:35 schreef Mdrop het volgende:
WRT320N:
http://tweakers.net/price(...)-gigabit-router.html
wrt610n:
http://tweakers.net/price(...)wireless-router.html
Alstu.
Duutsland heeft toch wel nette aanbiedingen, beter dan NL tot nu toequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:38 schreef player2178 het volgende:
lelijke stofzuiger, liever een tv zoals ze in duitsland aanbieden
En dan?, je kunt beter je externe HDD delen mocht je echt naar een lanparty willen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:38 schreef christiaan92 het volgende:
Ik wil die Belkin omdat je usb aansluiting heb en iedereen in die usb kan.... Handig voor Lan party`s:D
Naja.... lanparty .... ik bedoel gewoon met wat vrienden old school Age of Empire/gta 2/enz enz.... zonder dat je zoveel gedoe hebt met installeren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Duutsland heeft toch wel nette aanbiedingen, beter dan NL tot nu toe.
[..]
En dan?, je kunt beter je externe HDD delen mocht je echt naar een lanparty willen.
Lanparty's!
Ik gebruik Firefox, daar heb je een plugin voor de auto refresh:)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jeuh ben weer terug
ff 30 km gefietst... is er alweer zo'n pocorn box geweest?
enne heeft iemand ff die tweakers auto refresh link voor me?
http://www.pagereboot.com/ie/?url=http://www.ibood.nl&refresh=5quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jeuh ben weer terug
ff 30 km gefietst... is er alweer zo'n pocorn box geweest?
enne heeft iemand ff die tweakers auto refresh link voor me?
Voorraad wordt gecheckt zegt ie, maar ik heb weinig hoopquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef player2178 het volgende:
dekbed uitverkocht geeft ie bij mij aan
ik wilde ook dat dekbed. ik zocht een 240x220quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef Zetfil het volgende:
Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
Team iBOOD
Duurt nu al een paar minuten... Ik wil die dekbedden!!
Gemist:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:42 schreef Anne het volgende:
Ja hoor. Ik ben weer terug.. en wat staat er op de Duitse?
hoeveel heb je er voor over?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef Zetfil het volgende:
Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Team iBOOD
Duurt nu al een paar minuten... Ik wil die dekbedden!!
Goede morgen, heb jij de nacht door gehaald?quote:
Nee, ben wel gaan slapen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:45 schreef Semmm het volgende:
[..]
Goede morgen, heb jij de nacht door gehaald?
En heb ik een wake up light gemist?
kut, welke?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ben wel gaan slapen..En ja, die heb je gemist
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:45 schreef Semmm het volgende:
[..]
Goede morgen, heb jij de nacht door gehaald?
En heb ik een wake up light gemist?
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:47 schreef Fleauris het volgende:
Wat moet je nou weer met dit soort dingen, die koop je toch in zo'n chinese e-shop voor 20cent ..
Dat heb ik ook altijd bij die MP3-spelersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:47 schreef Fleauris het volgende:
Wat moet je nou weer met dit soort dingen, die koop je toch in zo'n chinese e-shop voor 20cent ..
laatst werdt deze aangeboden als UK product.... dan ben je helemaal stom als je die koopt:pquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:47 schreef Fleauris het volgende:
[ afbeelding ]
Maar daarmee vertrouw ik het niet helemaal, maar dit soort USB naar dinges plugjes kan iedere kindarbeider van 5jaar oud makenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij die MP3-spelers. Voor 60 euro heb je er 10 uit China.
Hoe duur was ie?quote:
Nee, was koffie aan het zetten toen hij werd aangebodenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:48 schreef Semmm het volgende:
[..]
oh gelukkigben jij nog geslaagd met je kussen?
Oneeequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, was koffie aan het zetten toen hij werd aangeboden
Ja, nog een sprintje gemaakt naar de pc, maar was net te laatquote:
daarom moet je je koffiezet apparaat ook naast je pc zettenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, nog een sprintje gemaakt naar de pc, maar was net te laat
http://hunt.jack-nicholson.info/quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik het afgelopen uur nog een iPod-dock-wekker-ding gemist?
Je hoeft niet te lopen..... Als je bijvoorbeeld tv wil kijken aan tafel....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan mij het nut uitleggen?
Zal ik bij de volgende hunt doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef rutgerf het volgende:
[..]
daarom moet je je koffiezet apparaat ook naast je pc zetten
als je op een knopje drukt dan gaat hij omhoog. druk je nog een keer op het knopje dan gaat hij omlaag.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Weerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Meer Informatiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
En dat kost normaal 400 euro?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, het ondersteunende verhaal is misschien nog wel triester dan het product zelfquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Meer Informatie
Je kent het probleem als gelukkige bezitter van een mooie lcd-tv vast: na een lange, slopende dag vlij je jezelf neer op de bank. Met een nonchalante klik op de knop knip je je tv aan. Eerst even het nieuws, dan misschien een filmpje of een leuke serie. En naarmate de avond vordert, zak jij steeds verder weg in je bank. Heerlijk natuurlijk, maar het perfecte zicht op je tv verandert daardoor ook naar een misschien wat minder perfect zicht. Bewoog je tv maar mee met jouw ontspannende bewegingen op de bank…
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Meer Informatie
Je kent het probleem als gelukkige bezitter van een mooie lcd-tv vast: na een lange, slopende dag vlij je jezelf neer op de bank. Met een nonchalante klik op de knop knip je je tv aan. Eerst even het nieuws, dan misschien een filmpje of een leuke serie. En naarmate de avond vordert, zak jij steeds verder weg in je bank. Heerlijk natuurlijk, maar het perfecte zicht op je tv verandert daardoor ook naar een misschien wat minder perfect zicht. Bewoog je tv maar mee met jouw ontspannende bewegingen op de bank…
dat is waarschijnlijk 1 van de volgende.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:53 schreef Fendy het volgende:
[..]
Weer
Als je hem nou aan de muur kon hangen....OF ER EEN TV VOOR KAN KOPEN VIA IBOOD
Zou prettig zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:54 schreef player2178 het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk 1 van de volgende.
er staat niet voor niets tot 40'', komen ze gwn met die 40'' tv
Dan maak je er toch zelf een.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:53 schreef christiaan92 het volgende:
[..]
Die dude mist er heel wat.... niet goed bijgehouden
Wat heb jij besteld dan?!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Team iBOOD
30 minuten later: Voorraad checken
42"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:54 schreef player2178 het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk 1 van de volgende.
er staat niet voor niets tot 40'', komen ze gwn met die 40'' tv
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:53 schreef rutgerf het volgende:
[..]
als je op een knopje drukt dan gaat hij omhoog. druk je nog een keer op het knopje dan gaat hij omlaag.
mischien mooie manier om kabels te verbergen.
ik vind t wel mooiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:55 schreef Jack. het volgende:
[..]
Dan maak je er toch zelf een.Alles sinds 11u45 zit erin.
Heb het deze voormiddag ook pas in elkaar gestoken aangezien ik dergelijk overzicht nergens kon vinden...
was niet te doen, alles bleef een half uur staan rond 3-5 uurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:56 schreef Crientj het volgende:
Hee. De balk doet het weer. Heeft er iemand nog de nacht doorgehaald?
Nee, is eigenlijk de hele dag door al een beetje zo.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:57 schreef iFries het volgende:
Ligt het aan mij, of is ibood nu supertraag?
ligt aan jouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:57 schreef iFries het volgende:
Geen last vanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:57 schreef iFries het volgende:
hij laadt nietquote:
Toppertje! ik meld alleen dat je er soms wat mist... Zoals die usb oplader van paar minuten geleden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:55 schreef Jack. het volgende:
[..]
Dan maak je er toch zelf een.Alles sinds 11u45 zit erin.
Heb het deze voormiddag ook pas in elkaar gestoken aangezien ik dergelijk overzicht nergens kon vinden...
Weer die. Is al geweest ook....quote:
Ik snap het nut ook niet, aangezien je je telefoon in de buurt moet hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:58 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Geen last van
En bellen met de ipod, door deze met bluetooth aan je mobiel te koppelen is toch wel het zieligste wat ik in tijden heb gehoord
Soort, ik fake dat ik geen iPhone heb, want ik bel met mn iPod!
al gezien, getwijfeld, maar toch niet genomen.quote:
waar wacht je op?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:58 schreef Maraca het volgende:
Laatste 15 minuten voor mijPlease oh please oh please
Toen het net begon was het toch een tikkeltje sneller, vond ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:59 schreef Saninl het volgende:
Het tempo is in ieder geval beter dan vannacht!
Je koopt een iPod touch, een goedkope mobiel met Bluetooth en dat malle ding voor 80euri. Je bent goedkoper uit dan een iPhonequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik snap het nut ook niet, aangezien je je telefoon in de buurt moet hebben.
En dat het ding normaal gesproken 80 euro kost, verbaasd mij ook een beetje.
Ik heb hem wel genomen, vanmorgen kwam ik er niet doorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:58 schreef player2178 het volgende:
[..]
al gezien, getwijfeld, maar toch niet genomen.
ik vind m te goedkoop voor echt mooi goed geluid voor me iphone 4
Soort kerstpakket, maar dan voor geld en niet van je werkgever.quote:
Niet zo gek he, voor een 2.0mpquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:00 schreef player2178 het volgende:
lifecam, maar haalt die 7.0mp foto nooit
ik betaal liever voor zoiets wat meer, en dat k echt qualiteit heb, dan dat t stuk is als t aankomt, of heel snel kapot gaatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb hem wel genomen, vanmorgen kwam ik er niet door
Options -> Never translate. Of een van de andere opties.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:01 schreef CherryLips het volgende:
nee, ik wil niet vertalen uit het afrikaans. jezus.
ja, daar ging je rugtasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:01 schreef kingmob het volgende:
Zo lekker gelunched, natuurlijk DE aanbieding gemist
Wat was DE aanbieding volgens jou?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:01 schreef kingmob het volgende:
Zo lekker gelunched, natuurlijk DE aanbieding gemist
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:01 schreef CherryLips het volgende:
nee, ik wil niet vertalen uit het afrikaans. jezus.
Een product moet wel minstens 1 minuut op de site staan. Hij checkt elke minuut de ibood site.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:58 schreef christiaan92 het volgende:
[..]
Toppertje! ik meld alleen dat je er soms wat mist... Zoals die usb oplader van paar minuten geleden.
Geen idee, was sarcastischquote:
Gembird USB Oplaadadapters voor Auto en Stopcontactquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:02 schreef Jack. het volgende:
[..]
Een product moet wel minstens 1 minuut op de site staan. Hij checkt elke minuut de ibood site.
Als een product al eens geweest is gaat hij dit niet opnieuw opslaan, maar gewoon het tijdstip bijvoegen bij het reeds opgeslagen item (en komt het dus ook niet helemaal bovenaan te staan).
De "Gembird USB Oplaadadapters voor Auto en Stopcontact" zit er overigens wel in als je die bedoelt (Tijdstippen: 11:44, 13:47).
Dan maar niet sporten vandaag!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef Fleauris het volgende:
Zo'n iBood Hunt is niet echt goed voor mijn dagactiviteit..
Wakker worden -> iBoot Hunt...
En het is inmiddels al 2uur geweest
En nog leuker als je dan uiteindelijk niks kooptquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef Fleauris het volgende:
Wel iets gekocht?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef Fleauris het volgende:
Wat heeft dat met dit topic te makenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:05 schreef player2178 het volgende:
op national geographic leuk programma, vuurtjes maken enzo
Als het stuk is wanneer het aankomt gaat het terug. Wanneer het snel stuk gaat bestaat er garantiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:01 schreef player2178 het volgende:
[..]
ik betaal liever voor zoiets wat meer, en dat k echt qualiteit heb, dan dat t stuk is als t aankomt, of heel snel kapot gaat
Voor 19,95 koop jij geen dubbelglas om naar buiten te kijken...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:05 schreef Fleauris het volgende:
Design weerstation ofzo..
alleen weinig mogelijkheden zo te zien
[ afbeelding ]
ik vind hem ook een beetje... ehm.. dubieus. ik weet niet of ik het nou op een soort kookwekker lijkt of iets voor ontspannende bewegingen op de bank.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:06 schreef bladerdeegroller het volgende:
weersvoorspeller in aparte vorm?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik vind hem ook een beetje... ehm.. dubieus. ik weet niet of ik het nou op een soort kookwekker lijkt of iets voor ontspannende bewegingen op de bank.
2x gemist... beide keren wel online... *zucht* Eerste keer in het bestelscherm, tweede keer bij 'voorraad checken' d'r uit gemieterd... ach... niet dringend nodig, maar was wel leuk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:02 schreef Jack. het volgende:
[..]
Een product moet wel minstens 1 minuut op de site staan. Hij checkt elke minuut de ibood site.
Als een product al eens geweest is gaat hij dit niet opnieuw opslaan, maar gewoon het tijdstip bijvoegen bij het reeds opgeslagen item (en komt het dus ook niet helemaal bovenaan te staan).
De "Gembird USB Oplaadadapters voor Auto en Stopcontact" zit er overigens wel in als je die bedoelt (Tijdstippen: 11:44, 13:47).
Ik dacht aan het laatste.. maar dat is ook weer zoiets..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik vind hem ook een beetje... ehm.. dubieus. ik weet niet of ik het nou op een soort kookwekker lijkt of iets voor ontspannende bewegingen op de bank.
Die van mij zegt altijd dat het gaat regenen, dus hij zal uiteindelijk vast wel een keer gelijk hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:07 schreef player2178 het volgende:
weervoorspeller
daar heb ik het niet zo op.
als zelfs die mensen op tv het niet kunnen voorspellen met hun dure apparatuur, zal zo'n dingetje van ''normaal'' ¤60 het ook niet kunnen
Misschien is het wel geschikt voor allebei, is het zijn prijs dubbel en dwars waardquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:08 schreef player2178 het volgende:
[..]
dat je dat kunt kijken, omdat ibood nu erg saai is
Ben je bezig met je ontspannende bewegingen, gaat ie af omdat je pizza klaar is en hij zegt dat het vochtig isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:08 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Misschien is het wel geschikt voor allebei, is het zijn prijs dubbel en dwars waard
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:09 schreef Rave_NL het volgende:
Ideaal hunten,
fok! op de linkerkant van het scherm,
hunt in het midden op 5 sec reboot
en familyguy op de rechterkant![]()
![]()
![]()
![]()
inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef Adames het volgende:
in-ear oordopjes, of nog eens die tandenborstel, tv,
doe eens gek ibood!
waar wacht je op???quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je bezig met je ontspannende bewegingen, gaat ie af omdat je pizza klaar is en hij zegt dat het vochtig is
Enige wat ik zag waren de skullcandys, wel besteld, maar gelijk geannueleerdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:11 schreef player2178 het volgende:
[..]
inderdaad.
in ear kwam k vanacht ook al niet doorheen
Die lui willen gewoon graag op de foto in Duitslandquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:11 schreef Anne het volgende:
Een nieuwe Duitse Ibood. En guess what! HET IS WEER EEN CAMERA.
Is die geweestquote:
Niet normaal meerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die lui willen gewoon graag op de foto in Duitsland.
Belkin!!!
Nee, garpjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die lui willen gewoon graag op de foto in Duitsland.
Belkin!!!
[..]
Is die geweest, gemist tijdens het drinken halen dan
.
die stond er hier gisteren toch ook op?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:12 schreef Crientj het volgende:
De duitse ibood heeft veul betere aanbiedingen dan hier. Daar nu de Olympus PEN. ;o
Nee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kun je trouwens vanaf de duitse ibood naar Nederland laten verzenden?
Thanksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
http://www.pagereboot.com(...)com/nl/nl/&refresh=5
ow okequote:
Ibood.dequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:13 schreef Fleauris het volgende:
Linkje naar de Deutsche Ibood ?
Krijg je daar trouwens geen problemen bij het bestellen van producten?
Of veel duurdere verzending?
Je moet een Duits postadres hebben, anders heeft het geen zin om te kijken:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:13 schreef Fleauris het volgende:
Linkje naar de Deutsche Ibood ?
Krijg je daar trouwens geen problemen bij het bestellen van producten?
Of veel duurdere verzending?
Niet verplicht, DHL servicepunt is ook voldoende.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:14 schreef Anne het volgende:
Je moet een Duits postadres hebben, anders heeft het geen zin om te kijken:
Amenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:14 schreef Siegfried het volgende:
GODVERKUT.
Met hun internal Ajax Errors en het checken van hun voorraad, waarna ie een timeout krijgt.
Kut. Kut. Kut.
Dus. Dat.
en ook gewoon met Ideal?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet verplicht, DHL servicepunt is ook voldoende.
Dan mis ik toch liever de duitse ibood, anders moet ik met het OV naar Zevenbergen ofzoietsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet verplicht, DHL servicepunt is ook voldoende.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:14 schreef Siegfried het volgende:
GODVERKUT.
Met hun internal Ajax Errors en het checken van hun voorraad, waarna ie een timeout krijgt.
Kut. Kut. Kut.
Dus. Dat.
Du brauchst doch kein angst zu haben....boots....junge...quote:
neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef christiaan92 het volgende:
Belkin N150 Geavanceerde Draadloze Router met USB Netwerk Adapter
Is dit wat!!!???? Ik heb hem besteld:p
http://reviews.cnet.com/r(...)3319_7-33649670.htmlquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef christiaan92 het volgende:
Belkin N150 Geavanceerde Draadloze Router met USB Netwerk Adapter
Is dit wat!!!???? Ik heb hem besteld:p
Nee. Ik kreeg na de vorige hunt een mail dat de bestelling niet geleverd kon wordenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:14 schreef christiaan92 het volgende:
Jongens.... Ik heb betaald? Ik ben op dat betaal scherm van me bank heb ik hem dan ook 100%????
http://hunt.jack-nicholson.info/quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef christiaan92 het volgende:
[..]
Gembird USB Oplaadadapters voor Auto en Stopcontact
Oude prijs: ¤ 12,95
Nieuwe prijs: ¤ 3,95 + (5,95)
Tijdstippen: 11:44, 13:47
Aha ik zie hem staan....
Mijn excuses.![]()
Dan annuleren we hem toch gewoon weer..... Daar zitten toch geen kosten aan verboden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
nee
serieus, die schijnt echt slecht te zijn
Dat kan toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:13 schreef Mdrop het volgende:
Ibood.de, ik laat het 'altijd' bij een DHL service punt kom in DE en haal het dan op (Woon dan ook dicht aan de grens
).
http://www.ibood.com/de/de/shipping/quote:Ist Lieferung an Packstationen möglich?
Wir versenden mit UPS. Eine Lieferung an DHL-Packstationen ist daher nicht möglich.
als je hem annuleert voordat die is verzonden, neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef christiaan92 het volgende:
[..]
Dan annuleren we hem toch gewoon weer..... Daar zitten toch geen kosten aan verboden?
Geen kussens??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef Maraca het volgende:
HelaasIk ga er vandoor.. veel plezier en succes nog allemaal!
Maar is het echt een kutding die belkin:P Ik zit er al best wel lang op te wachten xDquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:19 schreef Adames het volgende:
[..]
als je hem annuleert voordat die is verzonden, nee
kan zoiets ook op de belgische site?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee , betaal daar met een (virtuele) creditcard.
Jawel hoor, gewoon een 'ticket' bij DHL openen en dan op het adres van hen laten bezorgen met jou naam, zij zorgen dan dat het in het juiste ticket/kluisje komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |