Good thinkingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:02 schreef iBenny het volgende:
Ik wilde eerst doen "hoera, een uitgesneden k*t", maar dat heb ik toch maar niet gedaan
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Jij voor het muismeisje, mail ze maar ff door
Scheermesjes > scheerapparaat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Roep ff als ze een scheerapparaat aanbieden.
bahquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klusje wat we alleen kunnen doen als er geen mensen aan het werk zijn
Te laatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
Sporthorloge met Hartslagmeter en Comfort Belt
iemand?
Over 10 jaar ben ik een vrijgezel die elke avond in de kroeg te vinden is en niet wil toegeven dat de studententijd voorbij is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:02 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je dat wil he, ik probeer ze je niet op te dringen nu
Nee hoor...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Te laatPS3 Spellenpakket met Killzone 2 en Uncharted: Drake’s Fortune nu
En dan teren op de zak van een ander zekerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik een vrijgezel die elke avond in de kroeg te vinden is en niet wil toegeven dat de studententijd voorbij is.
En dan laat je je uitwonen door de plaatselijke alcoholist.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik een vrijgezel die elke avond in de kroeg te vinden is en niet wil toegeven dat de studententijd voorbij is.
Nu haal ik de alcoholisten niet hier uit de buurt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan laat je je uitwonen door de plaatselijke alcoholist.
Wait wutWat is er dan anders met nu?
Doe eens lief tegen Myrquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Plaatselijk hoeft niet in de buurt te zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu haal ik de alcoholisten niet hier uit de buurt.
Oh. Dan klopt het wel redelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Plaatselijk hoeft niet in de buurt te zijn
Ik denk mensen met kinderenbaby'squote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:18 schreef Desunoto het volgende:
Oregon Scientific Walkie Talkie Set TP393 met babyfoon en FM Radio
Wie wil deze troep nou?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan was dan nog het deel want het minst erg was als het bleek te kloppenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dan klopt het wel redelijk.
Behalve dan dat ik heul niet veel in de kroeg ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut te laatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Te laatPS3 Spellenpakket met Killzone 2 en Uncharted: Drake’s Fortune nu
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan was dan nog het deel want het minst erg was als het bleek te kloppen
Jij weet wel dat ik me heulemaal niet door allemaal alcoholisten uit laat wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de kinderen zijn bij jouw ex?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohw, hadden ze er niet beter 1 pakket van kunnen maken dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor het dekbed waren de lakens van dat merk al langsgekomen.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij weet wel dat ik me heulemaal niet door allemaal alcoholisten uit laat wonen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij weet wel dat ik me heulemaal niet door allemaal alcoholisten uit laat wonen.
Hij is alweer wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
wie wil er nog een Ecolamp Luchtfilter met HEPA-filter en Philips UV-C Lamp ?
Mijn moeder wilde er 1 bestellen.. Ik vraag 'wat is het dan?'quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
wie wil er nog een Ecolamp Luchtfilter met HEPA-filter en Philips UV-C Lamp ?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde er 1 bestellen.. Ik vraag 'wat is het dan?'
'jaja, dat is om de lucht te filteren'.
'hebben we dat nodig dan?'
'nee, eigenlijk niet... laat maar zitten dan'__!
Als je wilt bestellen krijg je een foutmelding... of je besteld vaak per ongeluk een ander product.quote:
Je moet gewoon ingelogd zijn.. snel op bestellen drukken, ideal kiezen en als het goed is is het dan geluktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Ja he, echt supersnel.
Betekent dit dan dat als je iets wil, je 10 seconden hebt om te beslissen en dan hooguit een minuut om je gegevens in te vullen en shit?
heb je al wel eens iets besteld?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet gewoon ingelogd zijn.. snel op bestellen drukken, ideal kiezen en als het goed is is het dan gelukt
uhu, bij een vorige hunt... zo'n doos waarvan je niet weet wat erin zitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je al wel eens iets besteld?
Nee, zodra je klikt op bestellen dan word dat product 'gereserveerd' voor je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Ja he, echt supersnel.
Betekent dit dan dat als je iets wil, je 10 seconden hebt om te beslissen en dan hooguit een minuut om je gegevens in te vullen en shit?
Wat zat erin?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
uhu, bij een vorige hunt... zo'n doos waarvan je niet weet wat erin zit
Moet je zelf doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
He, moet ik die site vernieuwen, of doet die dat automatisch?
Zellufquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
Firefox heeft een handige add-on waarmee je elke zoveel seconden hem automatisch laat vernieuwen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
en wat zat erin?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
uhu, bij een vorige hunt... zo'n doos waarvan je niet weet wat erin zit
2 Red bullquote:
Dat is wel nice.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 Red bull
2 Skype telefoons
2 RC mini autootjes
2 ibood zwaailampen
1 shampoo
1 close-up lens
1 optische muis
1 waterpistool
1 SD kaartje 2GB
1 Philips AmBX starterkit + DTM Toca 3
voor 40 euro
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 Red bull
2 Skype telefoons
2 RC mini autootjes
2 ibood zwaailampen
1 shampoo
1 close-up lens
1 optische muis
1 waterpistool
1 SD kaartje 2GB
voor 40 euro
Kut gemistquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet....
Philips Wake-Up Light HF3461
Ik twijfel
Wauwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 Red bull
2 Skype telefoons
2 RC mini autootjes
2 ibood zwaailampen
1 shampoo
1 close-up lens
1 optische muis
1 waterpistool
1 SD kaartje 2GB
voor 40 euro
ja maar..... oranjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:36 schreef Myraela het volgende:
Oranje telefoon.10 euro. Dat is dan weer geen geld.
Is wel een goeie site...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dus het is geen neppe site... je krijgt het wel
ik wil eerst weten of het werkt enzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kut gemist
Nu een lelijke oranje telefoon
Ik ga nooit bij mijn mama weg hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
Voor de jonkies hierzo.... voor je uitzet enzo
WMF Gala Plus 3-delige Pannenset van roestvrij edelstaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |