Ohw, hadden ze er niet beter 1 pakket van kunnen maken dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor het dekbed waren de lakens van dat merk al langsgekomen.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij weet wel dat ik me heulemaal niet door allemaal alcoholisten uit laat wonen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij weet wel dat ik me heulemaal niet door allemaal alcoholisten uit laat wonen.
Hij is alweer wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
wie wil er nog een Ecolamp Luchtfilter met HEPA-filter en Philips UV-C Lamp ?
Mijn moeder wilde er 1 bestellen.. Ik vraag 'wat is het dan?'quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
wie wil er nog een Ecolamp Luchtfilter met HEPA-filter en Philips UV-C Lamp ?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde er 1 bestellen.. Ik vraag 'wat is het dan?'
'jaja, dat is om de lucht te filteren'.
'hebben we dat nodig dan?'
'nee, eigenlijk niet... laat maar zitten dan'__!
Als je wilt bestellen krijg je een foutmelding... of je besteld vaak per ongeluk een ander product.quote:
Je moet gewoon ingelogd zijn.. snel op bestellen drukken, ideal kiezen en als het goed is is het dan geluktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Ja he, echt supersnel.
Betekent dit dan dat als je iets wil, je 10 seconden hebt om te beslissen en dan hooguit een minuut om je gegevens in te vullen en shit?
heb je al wel eens iets besteld?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet gewoon ingelogd zijn.. snel op bestellen drukken, ideal kiezen en als het goed is is het dan gelukt
uhu, bij een vorige hunt... zo'n doos waarvan je niet weet wat erin zitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je al wel eens iets besteld?
Nee, zodra je klikt op bestellen dan word dat product 'gereserveerd' voor je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Ja he, echt supersnel.
Betekent dit dan dat als je iets wil, je 10 seconden hebt om te beslissen en dan hooguit een minuut om je gegevens in te vullen en shit?
Wat zat erin?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
uhu, bij een vorige hunt... zo'n doos waarvan je niet weet wat erin zit
Moet je zelf doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
He, moet ik die site vernieuwen, of doet die dat automatisch?
Zellufquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
Firefox heeft een handige add-on waarmee je elke zoveel seconden hem automatisch laat vernieuwen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |