kijk een hele grote mp3 spelertquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zo de pc aanzetten, ik voel dat er een mooie mp3 speler langs komt.
Neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef FredFenster het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat dezlefde als vannacht? Stuk goedkoper in ieder geval.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
staafmixers, dekbedden stofzuigers... is dit het huisvrouwen uurtje ofzo?
Sluit maar aan bij de 2500 andere wachtenden voor uquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:55 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Jammer.. zitten al maanden te kijken (of lopen hem net mis)..
relaxquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:06 schreef RemcoDelft het volgende:
Linkje van Tweakers: http://www.pagereboot.com(...)om/be/nl/&refresh=10
Alweer wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
vr 28/05 Xerox Phaser Multifunctionele Kleuren Laserprinter ¤169.95
Moet je ook niet proberenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe kan je nou serieus binnen 3 minuten zo'n printer kopen? Je hebt niet eens de tijd om de specs door te lezen...
Ik wilde alleen maar weten wat de cartridges kostenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:12 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Moet je ook niet proberen. Niet twijfelen, direct bestellen
dan snap je ibood en met name de hunt nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe kan je nou serieus binnen 3 minuten zo'n printer kopen? Je hebt niet eens de tijd om de specs door te lezen...
veel te veel. die printer wilde je nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:14 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar weten wat de cartridges kosten
Juist wel! Ik snap dat het een perfecte verkooptechniek is! Ik verbaas me over de mensen die zo gevoelig zijn voor impulsaankopen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:14 schreef Adames het volgende:
[..]
dan snap je ibood en met name de hunt niet
mooi toch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Juist wel! Ik snap dat het een perfecte verkooptechniek is! Ik verbaas me over de mensen die zo gevoelig zijn voor impulsaankopen.
quote:Bewoog je tv maar mee met jouw ontspannende bewegingen op de bank… Met deze Vogel’s Elektronische TV Standaard met Afstandsbediening kan je tv dat ook!
Er staan standaard dezelfde gegevens... werkt niet dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
deze werkt nog
http://gjmedia.nl/ibood.php![]()
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
deze werkt nog
Ik denk niet dat hij m'n quintrix van 50 kilo aankan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:20 schreef Cerbie het volgende:
Kun je je TV op afstand van hoogte verstellen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
deze werkt nog
half![]()
http://www.dagelijksekoopjes.nl/quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:20 schreef SuperRogier het volgende:
Heeft iemand een overzichtje/link van wat allemaal al geweest is?
Waterbestendig... spatters?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:24 schreef iFries het volgende:
Onderwatercamera, maar er staat niet bij hoe diep je er mee kunt
Staat er toch op.. 3 meter..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:24 schreef iFries het volgende:
Onderwatercamera, maar er staat niet bij hoe diep je er mee kunt
Owjahquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:25 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Staat er toch op.. 3 meter..
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:25 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Staat er toch op.. 3 meter..
Nope... lame hè.quote:
Werkt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:29 schreef Maraca het volgende:
Dit staat op tweakers: http://www.vanbunnik.nl/IBH_Follow.exe
Vraag me alleen af of een .exe te vertrouwen is
Notificatie in je tray geven zodra er een nieuw item is. Soort pagereboot maar dan makkelijker.quote:
tijdens de hunt moet je al een account hebben aangemaakt ja ..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:34 schreef DenshiKerio het volgende:
great.. dan wil je daar wat bestellen voor de eerste keer, alle gegevens invullen, ben je al te laat omdat t artikel op is![]()
Vervolgens is t volgende artikel wel iets wat je wilt hebben, dan heb je een account.. Maar dan geeft ie een error aan als ik wil gaan betalen![]()
Daar bestel ik dus niet meer
Werkt alleen voor geen meter. Krijg 1000 .net errors (mede door de proxy)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Notificatie in je tray geven zodra er een nieuw item is. Soort pagereboot maar dan makkelijker.
Site ligt plat hier trouwens.
Ja, zo gaat dat met een hunt hè.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:34 schreef DenshiKerio het volgende:
great.. dan wil je daar wat bestellen voor de eerste keer, alle gegevens invullen, ben je al te laat omdat t artikel op is![]()
Vervolgens is t volgende artikel wel iets wat je wilt hebben, dan heb je een account.. Maar dan geeft ie een error aan als ik wil gaan betalen![]()
Daar bestel ik dus niet meer
Je zocht toch een wekker?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik dus. Maar dan minder lelijk.
¤100,- toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:36 schreef Adames het volgende:
http://www.trendjuwelier.nl/seiko-snda13p1.htm
ik ben in ieder geval al tevreden over mijn hunt
die zit toch op je ipod zelf? neem aan dat dat docking station op netspanning werkt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, die zit hier niet op, was nog de specs aan het doornemen
Deze was al wel langsgekomen:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, die zit hier niet op, was nog de specs aan het doornemen
Ja die wilde ik dus, was ik de vorige hunt ook al te laat voorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Deze was al wel langsgekomen:
[ afbeelding ]
Maar geen radiowekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:38 schreef Adames het volgende:
[..]
die zit toch op je ipod zelf? neem aan dat dat docking station op netspanning werkt.
Als die ibood box er is, dan is het snel afgelopenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:41 schreef Adames het volgende:
[..]
nee tot het op is.
vorig jaar tot 18:00 maar toen ging het wel enorm langzaam
ah zo.quote:
We houden wel een mp3 speler voor je achterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hmmm nou dan heb ik straks misschien nog mazzel..
ik moet nu namelijk weg
volgensmij was die de vorige keer al om 11 uur sochtends afgelopenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:41 schreef Adames het volgende:
[..]
nee tot het op is.
vorig jaar tot 18:00 maar toen ging het wel enorm langzaam
soort Groundhog Day-effect.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ah zo.
vind persoonlijk eigen muziek fijner.
al krijg je na een paar weken wel een enorme hekel aan dat liedje als je er elke dag 's ochtends mee wakker wordt.
Afmetingen: 220 x 540 x 270 mmquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:46 schreef delano.888 het volgende:
1 op 10 is best groot toch? Zat ook al te twijfelen over die lambos
hahha liever die popcorn box unitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
We houden wel een mp3 speler voor je achter
Leer het nou eens.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hahha liever die popcorn box unit hour![]()
voor weinag!
nee veel niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:49 schreef tralalala het volgende:
Zijn alle artikelen die langskomen ook echt dagaanbiedingen geweest?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:49 schreef Mixende_match het volgende:
ben dr ook weer
kom maar op met de leuke dingetjes!
sowwy...quote:
Dan hebben ze er 100 op voorraadquote:
Welke browser?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef morgan31 het volgende:
als ik iets wil kopen krijg ik ajax error
Hoezo??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Iets zegt mij dat de Hunt zo afgelopen is...
doos is nog niet geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Iets zegt mij dat de Hunt zo afgelopen is...
boterham smeren met je elleboog op de f5 werkt inderdaad niet fijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:57 schreef Maraca het volgende:
Enige voordeel hiervan is dat ik even rustig mijn ontbijt in elkaar kan flansen
Voor de FireFox gebruikers: http://reloadevery.mozdev.org/quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:58 schreef Paauwtje het volgende:
http://download.cnet.com/(...)2512_4-10062693.html
Gebruik ik al een tijd met de hunt , werkt perfect hiet ook onder win 7.
Jij snapt mijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:58 schreef Adames het volgende:
[..]
boterham smeren met je elleboog op de f5 werkt inderdaad niet fijn
Of gewoon:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Voor de FireFox gebruikers: http://reloadevery.mozdev.org/
tot het op is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:00 schreef Fendy het volgende:
Tot hoe laat duurt het ook weer? 12 uur vanmiddag of tot het op is?
Ik vind hem toch wel leukquote:
Je moet ook niet gaan bellenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:01 schreef Bibikuif22 het volgende:
Kom op popcorn!! Vorige keer had ik hem, bestel hem tot het betalen, bel mijn man of het de goede is, ik druk door en rijg een error waar ik niet meer uit kwam totdat ik het volgende product ineens had besteld :S
Dan snap je de essentie van de Hunt niet zo. Das niet twijfelen, snel handelenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:01 schreef Bibikuif22 het volgende:
Kom op popcorn!! Vorige keer had ik hem, bestel hem tot het betalen, bel mijn man of het de goede is, ik druk door en rijg een error waar ik niet meer uit kwam totdat ik het volgende product ineens had besteld :S
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan bellenDe vorige keer had ik zo'n iPod-dock-wekker-ding en zat ik nog doodleuk de specs te lezen en waren we al drie producten verder.
Zullen hierna wel komenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:03 schreef Prowl het volgende:
Ik zag net ineens wal plug adapters en ze zijn weer weg
Haha, ik heb er ook van geleerd.. nu bestel ik hem gewoon, dan maar annulerenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan snap je de essentie van de Hunt niet zo. Das niet twijfelen, snel handelen
geilquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.popcornhour.com/onlinestore/
Topinfoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kan je in een uur popcorn maken
top ding
Maar wel 5000 messen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en ze hebben er drie ofzo. Voor 25.000 man
Neem de refresh plugin ook, scheelt je F5'nquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:06 schreef morgan31 het volgende:
heb maar ff snel firefox geinstaleerd ben benieuwd of dit beter gaat...
volgens mij verkopen ze er ook meer dan dat ze hebben, omdat er veel geannuleerd word erna.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:03 schreef Maraca het volgende:
[..]Ik wilde die ook dus gelijk op bestellen geramd
Later maar gegoogled of het uberhaupt wel iets was
Wie is hier nou de iBood, jij of ik?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:07 schreef Ibood het volgende:
wordt er ergens op een site aangegeven welke ibood items zijn langsgekomen??!?
Hmm.. jammer, dus het is helemaal niet zeker dat ik hem heb?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:08 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij verkopen ze er ook meer dan dat ze hebben, omdat er veel geannuleerd word erna.
maar als dat niet gebeurd krijg je zelf helaas een emailtje met: helaas, je krijgt je product toch niet
Cinderella kussens en misschien ook een elektrische tandenborstelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef augurkenkoning het volgende:
waar zitten jullie op te wachten eigenlijk? Wat zouden jullie direct kopen? Ik zou graag een mooi beeldscherm kopen voor m'n vriendin.
Je hebt de username in je url staanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
DE CHAT VAN IBOOD: http://qwebirc.swiftirc.net/?nick=COOLEGINO&channels=%23IBOOD-NL
Is net opnieuw opgestart, dus nog beetje leeg.
U heeft nummer 192.951, achteraan aansluiten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:14 schreef JuiceJuice het volgende:
Ik wil wat leuks. Niet een stomme weervoorspeller ±)'
Waar haalt dat plaatje de aantallen vandaan danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:14 schreef GekkeGast het volgende:
iBood blauwe balk ding is kapot...
Dus geen juiste status
[ afbeelding ]
goede bron ..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:18 schreef Maraca het volgende:
Volgens iemand op tweakers gaat deze hunt 48 uur duren(zijn bron: Twitter)
Volgens Twitter viel er gisteren een meteoriet op de aarde.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:18 schreef Maraca het volgende:
Oh noesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Volgens Twitter viel er gisteren een meteoriet op de aarde.
Van de iBood server zelf en daar gaat dan wat reken werk over heen. Waardoor die redelijke schatting kan maken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waar haalt dat plaatje de aantallen vandaan dan?
HOAX, niks van gemerkt!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Twitter vergaat morgen volgens de aarde.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:20 schreef Mikkie het volgende:
Kut zeg. Wanneer vergaat de aarde volgens Twitter?
Course, mn nieuwe kk goede cam van 7 mekapiksels werkt weet je.quote:
Neem er 5 voor de zekerheidquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:21 schreef Haay1971 het volgende:
Goede webcam voor leuke prijs. Besteld! :-)
Twitter en bronquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:18 schreef Maraca het volgende:
Kuuuuuuut. M'n leven, wat doe je?!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Twitter vergaat morgen volgens de aarde.
Met dit tempo wel ja....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:18 schreef Maraca het volgende:
Dat de andere kapot gaanquote:
Hehe. Alsof er ook maar iets langskomt wat je écht nodig hebt.quote:
Lang leve de auto-refresh bij al die andere gebruikersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:30 schreef Ericr het volgende:
Nou kom op met die server overload, ah daar is die al. Webcam tot vier keer niet kunnen betalen, gaat weer lekker.
Een nieuwe telefoon aangezien de ander me van't weekend in het toilet is gevallenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hehe. Alsof er ook maar iets langskomt wat je écht nodig hebt.
Gisteren wist ik het nog niet, maar ik besef met nu dat ik niet kan leven zonder dat popcorn dingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe. Alsof er ook maar iets langskomt wat je écht nodig hebt.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:32 schreef Maraca het volgende:
Gisteren wist ik het nog niet, maar ik besef met nu dat ik niet kan leven zonder dat popcorn ding
'Concert' ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:32 schreef TommyGun het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet weg nu, hoop zo nog wat te kunnen volgen...
Laterrrrrr
Nope.. ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:32 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Ben ik dan de enige die oldskool zit te F5en..
Dat kan geen goede kwaliteit zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:32 schreef TommyGun het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet weg nu, hoop zo nog wat te kunnen volgen...
Laterrrrrr
Ja. Daar word je moe van. Gemak dient de mensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:32 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Ben ik dan de enige die oldskool zit te F5en..
Serieus? Dacht dat het een goed merk wasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zou dat het probleem zijn?
[..]
Pruts merk.
Geen zorgen, er komen waarschijnlijk nog tig speakers langsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:35 schreef rutgerf het volgende:
jah fuck wil ik dat speaker setje bestellen. is ie al weer weg
Wij hebben de oude verkocht omdat we een nieuwere wilden.. maar beginnen nu toch wel afkickverschijnselen te krijgen hahaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gisteren wist ik het nog niet, maar ik besef met nu dat ik niet kan leven zonder dat popcorn ding
+1 voor jouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen zorgen, er komen waarschijnlijk nog tig speakers langs
laten we het hopen. heb gewoon een goedkoop setje nodig met een beetje geluidquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen zorgen, er komen waarschijnlijk nog tig speakers langs
Leuk ding wel, maar te veel functies die niet lekker werken en echt kwaliteit is het ook nietquote:
Ja en je kunt annuleren dacht ik zolang je maar een smoes verzintquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:39 schreef Maraca het volgende:
Maar eh.. ik neem aan dat als ik een bevestigingsmail krijg mijn bestelling echt definitief is.. toch?
Dat valt ook nog wel mee hoorquote:
Nou, ik wil hem graag dus ik hoef geen smoesje te bedenkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja en je kunt annuleren dacht ik zolang je maar een smoes verzint.
Browser?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:41 schreef morgan31 het volgende:
ik word gek blijf error krijgen als ik wil betalen internal ajax error niemand van jullie last van ??
Okequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:40 schreef Maraca het volgende:
Nou, ik wil hem graag dus ik hoef geen smoesje te bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |