quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:17 schreef crv het volgende:
[..]
wel om en om links en rechts gebruiken he anders wordt je ene pols dikker als de andere
Nou.quote:
Invloed waarop? het fappen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:18 schreef Desunoto het volgende:
M'n rechterpols was wel een keer gebroken geweest. Maar dat zou toch nu geen invloed meer mogen hebben?
Wat maakt het uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben van nature dun gebouwd ja maar nu verandert het allemaal een beetje, alleen m'n polsen blijven achter.![]()
Dat ziet er toch niet uit.. van die iele polsjes?
Hoolahoopen met je pols.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:20 schreef Myraela het volgende:
Moet je zo'n veul te groot horloge erom hangen dat helemaal los om je pols slingert. Dat doen al die kleine jongetjes van 14 ook. Zal wel hip zijn.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihiih, hij valt wel mee. Misschien heb ik me een beetje aangesteld.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihiih, hij valt wel mee. Dus Misschien heb ik me een beetje aangesteld.
Heb jij niet wat zinnigers te doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
En we zijn aangekomen bij de microsoft Lifecam
Die laatste reactie is grappig want die zegt "tennissen" maar dat doe ik dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fitness: onderarmen en polsen trainen
je heb speciale oefeningen voor het trainen van je polsenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik voel toch echt dat als ik dingen optil m'n polsen ook bezig zijn?
Volgens mij kan je je polsen niet echt breed trainen hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die laatste reactie is grappig want die zegt "tennissen" maar dat doe ik dus.
Kusjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je mond joh. Gisteren deed het wel auw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |