quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen die het willen (greys dus...)
Maar zelfs met rotzooi lag het wel eens dood
o zo, nu snap ik hemquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen die het willen (greys dus...)
Maar zelfs met rotzooi lag het wel eens dood
quote:
Staat Paulusma te koopquote:
Oh fijn!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zei het toch... weer goed met mams![]()
Lekker te koop laten staan dan, die hoef ik nog niet al kreeg ik geld toequote:
dan moet je ze trainen....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef Desunoto het volgende:
Waarom blijven mijn polsen dun?
Ik snap het niet, m'n armen, schouders en zo worden de laatste tijd wat breder (mag ook wel) maar m'n polsen blijven dun.![]()
Niet dat ik dik word, want dat word ik niet.
Omdat je zo gebouwd bent?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef Desunoto het volgende:
Ik snap het niet, m'n armen, schouders en zo worden de laatste tijd wat breder (mag ook wel) maar m'n polsen blijven dun.![]()
Ik ben van nature dun gebouwd ja maar nu verandert het allemaal een beetje, alleen m'n polsen blijven achter.quote:
Meer fappenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef Desunoto het volgende:
Goedemorgen Myrquote:
Hallo Myrquote:
Het past vast nog wel aardig bij de rest.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben van nature dun gebouwd ja maar nu verandert het allemaal een beetje, alleen m'n polsen blijven achter.![]()
Dat ziet er toch niet uit.. van die iele polsjes?
wel om en om links en rechts gebruiken he anders wordt je ene pols dikker als de anderequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |