Moet ik Max Bambacht ff bellen, ge wit wel die van de bammetjes hier op dn hoek?quote:
Bakkes tim, ben je helemaal zat, de maat is vol, de dikke dame heeft gezongen ben je helemaal spuugzat.quote:
quote:
Nee. Hoe kom je daarbij?quote:
Je moet nog even volhouden, ik ben zo weg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bakkes tim, ben je helemaal zat, de maat is vol, de dikke dame heeft gezongen ben je helemaal spuugzat.
Echt.quote:
picsquote:
Ik hoop dat hij sterft voordat hij die TR plaatst.quote:
quote:
Vind je dit grappig ofzo, mij via het wereldwijdeweb een beetje lastigvallenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij sterft voordat hij die TR plaatst.
Als ik jullie google (plaatjes) krijg ik:quote:
Moet je snijdah in Flash I guess.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Iemand enig idee hoe ik deze 60 bij 60 krijg?
[ afbeelding ]
Weet niet of er een speciaal topic voor is, zoja sorry
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan in elk geval niet zonder er of een stuk af te knippen of wat randen bij te krijgen en ja daar is een apart topic voor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet grappig, ik zeg het maar eventjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vind je dit grappig ofzo, mij via het wereldwijdeweb een beetje lastigvallen?
Omdat te zorgen dat deze actie een indruk op je achterlaat zodat je de fout de volgende keer niet opnieuw begaat, blijf ik toch nog even een paar seconden boos. Kijk maar:quote:
.
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #77quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Ja want als ik er meer zuip wordt ik zat en verkracht door hordes wilde negers.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan jij maar een biertje zuipen?
Hordes nog wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja want als ik er meer zuip wordt ik zat en verkracht door hordes wilde negers.
Met Bella erbij.quote:
Net gemaakt?quote:
blijf, ik heb nog cookies en wijn...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:54 schreef -Datdus- het volgende:
Maar he ik hou het voor gezien. Anders krijg ik dalijk spijt van de onzin die ik uitkraam.
Ik zal het nooit meer doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat te zorgen dat deze actie een indruk op je achterlaat zodat je de fout de volgende keer niet opnieuw begaat, blijf ik toch nog even een paar seconden boos. Kijk maar:
[ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |