quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kanaries in een paarse badkuip.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dubbelpunt r over oew monitor dan, kan ouw moeder t ruime mee n emmer sop.
MN OGEN WAT DOE JEquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Totdat je ontdekte dat het "Nieuw Topic"-knopje níét zwart was.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het denken. Ik bedoel het is niet dat ik yvonne weer uitgescholden had voor dikke vatsige machtgeile tyfus FA wat me destijds een ban opleverde, dus ik dacht ook van wtf heb ik nou weer gedaan dan?!!!?
Ik was al bijna weer aan het mailen geslagen![]()
Weet je wel zwart is? Mensjes uit Ghana.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Totdat je ontdekte dat het "Nieuw Topic"-knopje níét zwart was.
Nou dan, je mag het goed maken door middel van een treetje Shultenbrau, dan is alles weer goed. Morgen Schijndel dan?quote:
dat nog kun je binnenkort weghalenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:40 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Ken je niet zo goed maar ik haat je (nog) niet![]()
Jij zal lekker slapen vannacht ofniet?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:40 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Jepquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet je wat zwart is? Mensjes uit Ghana.
Ik voel me wel sterk tot je aangetrokken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:40 schreef speciwacy het volgende:
[..]
En Zimbabwequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet je wel zwart is? Mensjes uit Ghana.
Bah,quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou dan, je mag het goed maken door middel van een treetje Shultenbrau, dan is alles weer goed. Morgen Schijndel dan?
egt waar?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet je wel zwart is? Mensjes uit Ghana.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
doe die wegquote:
Ja ik kom jou even een tree Schultz brengenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou dan, je mag het goed maken door middel van een treetje Shultenbrau, dan is alles weer goed. Morgen Schijndel dan?
En Kuala Lumpur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |