quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zei jullie mam ook toen ze aant bevallen was.
Indien moe, ja. Indien wakker, nee.quote:
dit topic eerst volquote:
Leuk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:42 schreef -Datdus- het volgende:
Peuter onthoofd en leeggedronken
Een man uit India heeft een peuter van anderhalf jaar oud ontvoerd, onthoofd en vervolgens al het bloed van zijn slachtoffertje opgedronken. Hij had namelijk gedroomd dat hij dan bovennatuurlijke krachten zou vergaren. Dat meldt de Times of India vandaag.
De moeder van de peuter, een weduwe, verbleef met haar zoontje in een religieus gebouw in Madurai, een oude stad in het zuiden van India. Abdul Gafoor (31) ontvoerde het kind samen met een 28-jarige vriendin naar een nabijgelegen stad. Toen het jongetje daar begon te huilen, sneed de man naar eigen zeggen direct zijn keel door. Vervolgens onthoofde hij hem en dronk hij zijn bloed. Gafoor begroef het hoofd en het lichaam van de peuter op twee verschillende locaties, op ruim 120 kilometer van elkaar verwijderd, met een kralenketting en een portret van de godin Kali.
Ook daarom meer cultuur in Nederland.![]()
Gokje...1990?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Toen ik geboren werd stond dat nummer op 1.
daar is de nachtbagger toch voor?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jonge preut je valt in de herhaling
Homoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet doen je het niet lekker vindt, je bent nu enorm stijfje.
Moet een subsidie op komenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:42 schreef -Datdus- het volgende:
Een man uit India heeft een peuter van anderhalf jaar oud ontvoerd, onthoofd en vervolgens al het bloed van zijn slachtoffertje opgedronken. Hij had namelijk gedroomd dat hij dan bovennatuurlijke krachten zou vergaren. Dat meldt de Times of India vandaag.
De moeder van de peuter, een weduwe, verbleef met haar zoontje in een religieus gebouw in Madurai, een oude stad in het zuiden van India. Abdul Gafoor (31) ontvoerde het kind samen met een 28-jarige vriendin naar een nabijgelegen stad. Toen het jongetje daar begon te huilen, sneed de man naar eigen zeggen direct zijn keel door. Vervolgens onthoofde hij hem en dronk hij zijn bloed. Gafoor begroef het hoofd en het lichaam van de peuter op twee verschillende locaties, op ruim 120 kilometer van elkaar verwijderd, met een kralenketting en een portret van de godin Kali.
![]()
![]()
Ieder zijn hobby, ik heb het meer op curling !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:42 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
![]()
Ja, zo blijven we aan de gang. Want dan blijf ik in het volgende topic vast ook weer hangen.quote:
Nee nog nietquote:
TOCH..toch?quote:
Oneens, ik ben een baas en ben geboren in 1990quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1990 is een kut jaar, echte bazen komen uit '89
Na dit topic ben ik ook weg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, zo blijven we aan de gang. Want dan blijf ik in het volgende topic vast ook weer hangen.
ga maar veel valt er toch niet te belevenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, zo blijven we aan de gang. Want dan blijf ik in het volgende topic vast ook weer hangen.
jouw UI schudt ook neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:45 schreef Gridlok het volgende:
BarrieButser heeft nog steeds niet ge-replied op mijn romantisch verzoek :/
okequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:45 schreef Gridlok het volgende:
vind ik zelf ookquote:
Doe me maar even overtuigen.quote:
Jawel zie vorige paginaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:45 schreef Gridlok het volgende:
Het is eigenlijk een 60 jarige vent. 'tis heus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:45 schreef Gridlok het volgende:
Hallon.quote:
quote:
Hoe witte gai dé?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:46 schreef Patje1987 het volgende:
Hey juicyhilz is op de skaaips, hij gaat zo fotos op de foks zetten van step up 3d
Hoe krijg je eigenlijk Snoop Dogg precies 60x60?quote:
Ja en?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een 60 jarige vent. 'tis heus.
snoop_dogg.jpg =60,60quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe krijg je eigenlijk Snoop Dogg precies 60x60?
Via de skaaipsquote:
Iemand hebben die Patje19nogwat heet :3quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe krijg je eigenlijk Snoop Dogg precies 60x60?
Voor mij is dat niet genoeg motivatie, nee. Mijn aanwezigheid is namelijk bijzonder waardevol, mocht je het nog niet doorhebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:46 schreef speciwacy het volgende:
[..]
vosss wil dat je blijft, niet genoeg motivatie om te blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |