oh nee nog nooit van gehoord, normaal doet een zetpil de truuk wel eigenlijk maar vandaag even niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
wat zijn dekchairs??![]()
Arme Amélie en Ko... en papa's en mama's. Huup heb je al eens nurofen voor kinderen geprobeerd. Dat is vloeibaar en kun je met een spuitje geven. Ik vind het zelf beter werken bij Lennon dan een zetpil.
Ja nerveuzig en ik kan me er ook nog niks bij voorstellen.. Een leidster van t kdv zei dat er 20 kindjes in zijn groep zitten, blijken het er maar 16 te zijn dus had ik wel de Dikkie Dik uitdeelboekjes kunnen doen om te trakterenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef huuphuup het volgende:
Chan![]()
ben je al nerveuzig voor Timo's verjaardag?
En t gaat hier vast wel weer straks, nog een flesje proberen, even in bad en dan weer op bed. Maar voorlopig heeft ze nog enorm de hik
Oh Oeks die dekchairs dat zou inderdaad geniaal in je tuintje zijn!!!
Buuf foto van jouw tuin mét chairs? of heb je ze nog niet?
Hč gets, da's echt een baaldag dan.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:03 schreef oeke het volgende:
Ach gut, kijk dat arme meisje nou.![]()
Hopelijk valt ze straks lekker in slaap en dat ze dan even goed doorslaapt. Doet het morgen vast geen pijn meer.
Bluh, ik wilde nog even naar mijn atelier fietsen, en nog een eindje naaien, maar ik zit al de hele avond met een wakkere baby op mijn schoot. Nu zit hij een boterham te eten bij P. op schoot. Misschien dat hij met een volle buik wel wil slapen...
Spannend Chan, de eerste verjaardag.![]()
Klinkt goed Buuf! P. wil niet naar de Ikea. Nooit meer.Dat vind ik ook al stom.
Ik heb een slechte avond.
Okay, daar kan ik me wel een voorstelling bij maken...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
dekchairs, om met Bram te spreken: lange benen tuinstoel![]()
De jongens hebben er één inelkaar gezetmorgen de andere. dan zal ik wel een foto maken. Ze hadden bij mijn Ikea geen kussens meer. Maar alle tuinbrut in de uitverkoop
![]()
![]()
Oh Chan, is het bíjna zover? ik kan me alle eerste verjaardagen nog herinneren.zo bijzonder. Echt een afsluiting van een periode.
Hehe nee ik eet niet uit die slootquote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef oeke het volgende:
Oh getsie! Poepsokken.![]()
En eten jullie morgen visjes?
Ko schijnt te slapen. Dus dat is fijn!
herkenbaarquote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hč gets, da's echt een baaldag dan.
Maar lekker tuinhangen voor wčhnâg zou ik mijn Ikea-aversie wel overwinnen.Ik ben echt een hoer wat dat aangaat.
Het zit in een doos van 2 bij 1. Gelukkig niet zwaar, maar zelfs met de auto was het ff zweten om het er in te krijgen.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef oeke het volgende:
Ik ook hoor. En ik wil dat afwasrekje van hout dat ze alleen bij Ikea hebben, dus ik ga binnenkort gewoon alleen.
Maar dekchairs kan ik op de fiets niet meenemen helaas...
Heb je de beste man toch alsnog wel ff klapjes gegeven? Voor de schrikquote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Incantrix het volgende:
TF, iew! Weg ermee jah, yuk! Oh, en ken je die grap van die foute berekening? Die week zo weinig af dat we gewoon nog steeds op het originele plan zittenVoor niks een heel weekend nerveus geweest
Voor het nieuwe huisje, Inca?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Incantrix het volgende:
TF, iew! Weg ermee jah, yuk! Oh, en ken je die grap van die foute berekening? Die week zo weinig af dat we gewoon nog steeds op het originele plan zittenVoor niks een heel weekend nerveus geweest
Haha, ik niet, lief welquote:Op maandag 26 juli 2010 23:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heb je de beste man toch alsnog wel ff klapjes gegeven? Voor de schrik![]()
Maar wel fijn zeg!
oh misschien kunnen we een mini meet-up doenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:29 schreef Chan het volgende:
Oeh dan moet ik er binnenkort maar even heen
Jeetje wat een gedoe. Spannend hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, ik niet, lief welDe meneer die de foutieve berekening voerde kwam ook nog even langswaaien
Nouja, het zal allemaal wel.. Morgen dat andere huis bezichtigen en dan maar eens kijken
Oeke, inderdaad jaDe hypotheekmeneer belde vrijdag dat we maar snel langs moesten komen omdat er een fout in de berekening zat. Erg leuk om te horen als je net een superhip huis hebt gezien dat eigenlijk nét ietsjes duurder is als je zelf in eerste instantie bedacht had
Maargoed, het bleek dus weinig verschil te maken.. Wel fijn hoor, maar toch..
Ik vind het echt zó retespannend he? Heel grotemenserig ook: een ééngezinswoning![]()
Zijn jullie trouwens ook zo aangedaan door dat hele loveparade-gebeuren? Ik heb er gewoon nog steeds de bibbers van, wat een ongelooflijke stapel fuck-ups van de organisatie.. Het zal me wel zo raken omdat het nogal in mijn belevingswereld zit zeg maar, maar echt..
[edit]Huups, duidelijk wel!! Ik ben er helemaal kriebelig van[/edit]
NARF!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:31 schreef Incantrix het volgende:
(The same thing we do every night, Pinky..)
Ja leuk, een shop minimeet! Ik ben echt zó nieuwsgierig trouwens naar of jullie dit keer een jongetje of meisje krijgenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh misschien kunnen we een mini meet-up doen![]()
parkeren we B. en M. samen in de Mac daar tegenover![]()
Die filmpjes vind ik idd echt welquote:Op maandag 26 juli 2010 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje wat een gedoe. Spannend hoor.
Ik vind het ook allemaal erg triest wat daar is gebeurd.. nu al de 20e dode..Ik heb vanavond nog een filmpje gezien... erg allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |