quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:41 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat voor profieltekst heb jij wel niet. Dit is al de tweede site met zo'n bericht, toch?
Niet heel veel nee, zo afentoe. Dus dat valt nog te verbeteren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:50 schreef right_turn het volgende:
[..]
Vinden er ook contacten met vrouwmenschen plaats?
Waarom zou je? Het gaat er toch om dat je lol hebt? Eerst tevreden zijn met jezelf, daarna kan je tevreden zijn met een ander.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Niet heel veel nee, zo afentoe. Dus dat valt nog te verbeteren.
In de regel niet nee, en dames die dat wel tof vinden zijn waarschijnlijk toch je type niet (de mijne evenmin).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar ja om nou een hele gladde prater te gaan acteren kan toch ook niet werken?
Een waarheid als eenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:59 schreef Q. het volgende:
Waarom zou je? Het gaat er toch om dat je lol hebt? Eerst tevreden zijn met jezelf, daarna kan je tevreden zijn met een ander.
Fake it, to make it!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Doen!!! Je weet het maar nooit!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:01 schreef GForceT1 het volgende:
darn, ik begin 1 meid toch wel leuk te vinden. Ontzettend leuk mailcontact nu. Snel maar een keer afspreken om te zien of het in werkelijkheid ook zo gezellig is
Dat moet je niet acteren, dat moet je worden! Alles kan je leren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ter Leering ende Vermaeckquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:44 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
E-matching ook al geloof ik, of was dat iemand anders?
Plemp die profieltekst hier eens neer! Dat moet geniaal zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
Nee, maar je kan wel oefenen als je met je vrienden bent. Gewoon voor de lol.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:06 schreef Krullehoofd het volgende:
Ter Leering ende Vermaeck
Ik vind hem erg leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, ik ben natuurlijk wel een man.
[..]
Kostelijk, kerel. Ennuh, postbus stroomt over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
[..]
Bloody fucking geniaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HELD!For great justice!
Je meent hetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarde MMUFC,
Doorgaans is dat bedoeld als humor.
Groetjes,
Techno
Ja ik ben een heel tevreden en positief mens.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zou je? Het gaat er toch om dat je lol hebt? Eerst tevreden zijn met jezelf, daarna kan je tevreden zijn met een ander.
[..]
Zin om met mij en mijn drie onopgevoede koters naar een pannekoekenhuis te gaan waar ik je vervolgens de hele middag negeer omdat ik allemaal bekenden tegenkom die vette knipogen naar me werpen om me ter herinneren aan die keer dat .... ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |