quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:43 schreef MalleJongen het volgende:
Even een opzetje:
Ik ben rustig van aard en kan makkelijk relativeren.
Bezit de eigenschap om goed te kunnen luisteren en sta open voor je meningen en ideeën.
Uitgaan doe ik graag in oude steden, evenals het bezoeken van een pretpark en dierentuin.
Een van mijn hobby's is webdevelopment, het lezen van informatieve tijdschriften en op z'n tijd lekker relaxen.
Een beeeeeetje?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:38 schreef CherryLips het volgende:
je komt een beetje over als een zeurpiet
No way, vrouwen houden niet van negatief gezeur.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind je profiel echt veel te serieus. maargoed, misschien vallen vrouwen daar wèl op?
Een minder serieus profiel is echt een stuk beter hoor. Het is toch de eerste indruk die je achterlaat op een datingsite, en eerste indrukken zijn het belangrijkst.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Bedankt voor de feedback mensen, misschien moet ik inderdaad iets minder serieus doen.
Ik snap wel dat sommige dingen wat saai overkomen, maar ik wil gewoon een beetje eerlijk zijn.
Er zijn vast wel vrouwen die van iets saaiere mensen houden.
Niet iedereen is overdreven spontaan en ondernemend, toch?
Dat is saai. Vrouwen houden niet van saaie mannen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is dat serieus echt zo not-done bij een vrouw?![]()
Was ook maar en opzetje, wellicht iets aantrekkelijker dan zijn eigen tekst?quote:
Ik mis nog woorden als 'desalnietemin'.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Wat klinken al die stukjes trouwens enorm stijf. 'Evenals'. 'Relativeren.' Echt.
Vrouwen zoeken een kerel, geen psycholoog![]()
... of psychopaat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Vrouwen zoeken een kerel, geen psycholoog![]()
je zat op mij te wachten ?quote:
Ja vriend, dat is serieus echt niet goed!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar die bovenste dingen dus ook? dus dit:
[..]
Waarom zijn er zo veel mannen die dat niet snappen? Met zo'n smekend profiel. Echt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja vriend, dat is serieus echt niet goed!En nee, dat is niet logisch, maar het is wel zo. Wat je daarmee zegt is ongeveer: "Ik ben een hele lieve schattige puppy, neem mij alsjeblieft in huis."
Dat gaat niet werken, ze willen iemand die stoer en onafhankelijk is blablabla. Eerder Pitbull, dan puppy dus!
Voor mij wel. Het zou me de indruk geven dat ik zo over je heen kan lopen en ik heb graag een man die weerstand biedt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel dat die negatieve eigenschappen een afknapper kunnen zijn.
[..]
Ja. Verdraagzaam, dat is toch geen positief woord om jezelf mee te omschrijven? Dat is meer een woord waar bekenden achteraf een moordenaar mee omschrijven, zo van 'hij kwam juist wel verdraagzaam op mij over'.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel dat die negatieve eigenschappen een afknapper kunnen zijn.
[..]
Desalniettemin, indien u uw interesse in mij wilt laten blijken, dan zou ik het ten zeerste appreciëren dat u mij hiervan verwittigt door een persoonlijk bericht naar ondergetekende te versturen.quote:
'In afwachting van uw afwijzing, verblijf ik'quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Desalniettemin, indien u uw interesse in mij wilt laten blijken, dan zou ik het ten zeerste appreciëren dat u mij hiervan verwittigt door een persoonlijk bericht naar ondergetekende te versturen.
Ik ga hem meteen op mijn profiel zetten!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Desalniettemin, indien u uw interesse in mij wilt laten blijken, dan zou ik het ten zeerste appreciëren dat u mij hiervan verwittigt door een persoonlijk bericht naar ondergetekende te versturen.
Nah... rustig is niet erg, maar hier word ik serieus een beetje droevig van.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap wel dat sommige mensen niet van rustig houden of misschien saai.
Maar goed, ik zelf houd weer niet zo van die hele overdreven slijmerige quasi spontane teksten
Wel nuttig commentaar in dit topic, ik ga eens wat positievers in elkaar zetten, bedankt mensen
Is wel in correct Nederlands geschreven, maar dit is wel een beetje TE.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Joh, echt? Het was ook niet au sérieux bedoeld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:05 schreef MalleJongen het volgende:
Is wel in correct Nederlands geschreven, maar dit is wel een beetje TE.
Niet? Oh....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Joh, echt? Het was ook niet au sérieux bedoeld.
Dat had ik wel door....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:07 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef Techno het volgende:
[..]
NEEquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Ok, even serieus. Wat luchtigers...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien moet ik een beetje een middenweg vinden als ik zo'n tekst maak.
Ik kan me moeilijk compleet anders voor doen dan dat ik ben, maar ik ga het wat positiever en spontaner verpakken denk ik.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ok, even serieus. Wat luchtigers...
Ja hoi, ik ben T. Houd je net als ik van lekker (uit) eten, op z'n tijd uitgaan, kantklossen* en andere leuke dingen? Tof! Dat is al heel wat. Wil je meer over me weten? Stuur me dan een leuk berichtje ofzo, dan praten we wel verder. Wie weet tot later.
*Punniken of iets anders doms als postzegels likken mag natuurlijk ook.
Ow ook zo'n afknapper, vrouwen die hun profieltekst hebben opgesteld als een vacature.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat het jezelf zijn je op het sociale vlak nog niet veel heeft opgeleverd... misschien zou je minder jezelf moeten zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien moet ik een beetje een middenweg vinden als ik zo'n tekst maak.
Ik kan me moeilijk compleet anders voor doen dan dat ik ben, maar ik ga het wat positiever en spontaner verpakken denk ik.
Nou dat is helemaal slecht advies, dan moet die arme jongen een beetje toneel gaan lopen spelen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:19 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat het jezelf zijn je op het sociale vlak nog niet veel heeft opgeleverd... misschien zou je minder jezelf moeten zijn
Dat schiet ook niet op nee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat is helemaal slecht advies, dan moet die arme jongen een beetje toneel gaan lopen spelen...
is toch ook niks
Nou, wat ik bedoel is dat hij bijvoorbeeld zijn volgende verjaardag lekker groots in een restaurant gaat vieren. Doe eens gek, stuur iedereen een uitnodiging. Na afloop lekker bewegen op de dansvloer!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat is helemaal slecht advies, dan moet die arme jongen een beetje toneel gaan lopen spelen...
is toch ook niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
quote:Beste Krullehoofd,
Bij controle is gebleken dat je profiel niet volledig of niet serieus is ingevuld. Aangezien Relatieplanet een serieuze datingcommunity is hebben wij helaas moeten besluiten je inschrijving met logincode xxxxxxxx te verwijderen.
Als je alsnog een serieuze oproep wilt plaatsen kun je opnieuw een inschrijving doen.
We hopen je hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
Relatieplanet Datingcommunity
http://www.relatieplanet.nl/
Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Het beantwoorden van dit bericht is niet mogelijk. Gebruik het contactformulier op de site.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:32 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nou, wat ik bedoel is dat hij bijvoorbeeld zijn volgende verjaardag lekker groots in een restaurant gaat vieren. Doe eens gek, stuur iedereen een uitnodiging. Na afloop lekker bewegen op de dansvloer!Nou ja dat is ook weer beetje overdreven, ik snap dat ik een saai beeld heb gecreeerd, maar het is ook weer niet zo dat ik half autistisch ben of mensenschuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga bijvoorbeeld wel zo'n 2 a 3 keer per week uit met vrienden, dus het sociale leven is eigenlijk wel goed.٩๏̯͡๏)۶
Dan ben je een stuk socialer dan de gemiddelde Fokkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ja dat is ook weer beetje overdreven, ik snap dat ik een saai beeld heb gecreeerd, maar het is ook weer niet zo dat ik half autistisch ben of mensenschuw.
Ik ga bijvoorbeeld wel zo'n 2 a 3 keer per week uit met vrienden, dus het sociale leven is eigenlijk wel goed.
Leg daar de nadruk dan op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ga bijvoorbeeld wel zo'n 2 a 3 keer per week uit met vrienden, dus het sociale leven is eigenlijk wel goed.
Wat voor profieltekst heb jij wel niet. Dit is al de tweede site met zo'n bericht, toch?quote:
ik mis de "Groetjens" als afsluiting die je hier op Fok! nog wel eens zietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:05 schreef MalleJongen het volgende:
Nou, nog zo'n lichtpunt![]()
Ik ben een vrouw houdt van gezelligheid, lachen uiteten enz wil graag een iemand die goed kan communiceren geen luegens over andere vrouw enz enz ik wil graag die persoon leren kennen samen lueke dingens doen enz enz en geen spelletjes komen spelen met mij en foto AUB
E-matching ook al geloof ik, of was dat iemand anders?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:41 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat voor profieltekst heb jij wel niet. Dit is al de tweede site met zo'n bericht, toch?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:44 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Wat nou weer? Bedoeld met die stuk tekst van rp
uequote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
ik mis de "Groetjens" als afsluiting die je hier op Fok! nog wel eens ziet
idd, ik wil het ook weleens lezenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:44 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
E-matching ook al geloof ik, of was dat iemand anders?
Plemp die profieltekst hier eens neer! Dat moet geniaal zijn!
Waarde MMUFC,quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:42 schreef MMUFC het volgende:
ik mis de "Groetjens" als afsluiting die je hier op Fok! nog wel eens ziet
Het ligt er maar aan. Als je de hele avond alleen maar met je vrienden in de kroeg aan het zuipen ben, schiet het ook niet op. Vinden er ook contacten met vrouwmenschen plaats?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ja dat is ook weer beetje overdreven, ik snap dat ik een saai beeld heb gecreeerd, maar het is ook weer niet zo dat ik half autistisch ben of mensenschuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |