Net even geprobeerd, maar ik kan zo niet spelenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:13 schreef genakt het volgende:
[..]
Laat me lekker![]()
Doe me pink onder me snaren op me gitaar zodat als referentie ( vastpunt )
Ga ik dan naar onderste snaren dan kom ik met me pink tegen knopje aan dat is irritant
Maar aangezien ik met me palm op de brug speel krijg ik daar last van als het knopje zo ver naar voren zit
dave mustain speelt ook zo m oet hij ook aan zijn techniek werken ?
[..]
en die snap ik weer niet![]()
Dean is in rotterdam toevallig donderdag dus ga ik daarnaartoequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kan ook!
Hoe krijg jij je gitaar in Spike-City trouwens?
Hoezo zou ik op elke gitaar moeten kunnen spelenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:16 schreef Cynic het volgende:
Ik gok dat Dave geen last heeft van in de weg zittende knopjes. Kom op, je moet toch op elke gitaar kunnen spelen?
Geluidquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:34 schreef genakt het volgende:
sowieso jullie kopen toch ook een gitaar voor het geluid maar vooral omd@t hij lekker speelt en goed in de hand ligt
Zekersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:34 schreef genakt het volgende:
sowieso jullie kopen toch ook een gitaar voor het geluid maar vooral omd@t hij lekker speelt en goed in de hand ligt
Chiquequote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heb ik mooi weer de ruimte op m'n bureau om aan te werken
En of ie uniek is natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geluid
Hoe het speelt/voel
Hoe het eruit ziet
die 3 dingen moeten goed zijn vind ik
Ik heb liever een gitaar waar er niet veel van zijn (een les paulmet drie pick ups bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zal me m'n reet roesten, iets unieks kopen om het uniek zijn vind ik maar kansloos
Ibanez JEM, oftwel de Steve Vai gitaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:36 schreef Witchfynder het volgende:
Whoa, dit is een vet ding! Als ik gitarist en rechtshandig was....
http://www.speurders.nl/o(...)sp-prs-68905688.html
Na bullshit want heb nu ook gitaren zitten ze gewoon wat naar achter en heb ik nergens last vanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:50 schreef Under_Score het volgende:
tsja, als het alleen aan de knopjes ligt kun je beter een gitaar met maar 1 element halen en daar dan de volume knop ook nog af slopen
Gibson junior?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:50 schreef Under_Score het volgende:
tsja, als het alleen aan de knopjes ligt kun je beter een gitaar met maar 1 element halen en daar dan de volume knop ook nog af slopen
bijvoorbeeldquote:
Maar die koop je dan toch omdat jij die tof vind niet omdat het speciaal isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:47 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ik heb liever een gitaar waar er niet veel van zijn (een les paulmet drie pick ups bijvoorbeeld) of handgeschildert dan een fabrieksmodel.
Tevens, jij hebt daar nou wel voor een boel geld aan apparatuur staan, maar heb je ook al iets gemaakt?
Nou, niet persee. Het is niet de wil om anders te zijn, maarom iets unieks te hebben dat geeft mij toch wel een fijn gevoel. Iets wat niemand anders heeft, en als het een wow factor heeft is het helemaal goed. Zoiets als customshop.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar die koop je dan toch omdat jij die tof vind niet omdat het speciaal is
http://www10.speedyshare.(...)0Life%20mixdown3.mp3
Met die nu bezig, maar nu met deze speakers hoor ik wel weer een aantal dingen die een stuk beter kunnen dus daar weer mee aan de slag, en dan de zang nog opnemen
Dat kanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Nou, niet persee. Het is niet de wil om anders te zijn, maarom iets unieks te hebben dat geeft mij toch wel een fijn gevoel. Iets wat niemand anders heeft, en als het een wow factor heeft is het helemaal goed. Zoiets als customshop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |