You're serious?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef TeleluvR het volgende:
Of: http://www.speurders.nl/o(...)gitaar-69509958.html
Kan ook!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:22 schreef genakt het volgende:
[..]
Of laat TeleluvR hem bij je langsbrengen voor wat benzinegeld![]()
Als je loopt te mekkeren over geld, koop een gitaar van 40 euro, kun je geen verlies op draaien. Wil je iets goeds, LC. Squier kun je ook doen, maar LC is meer bang for buck en hebben echt al wel een goede naam opgebouwd!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
You're serious?
En die Standard van ¤150? Maar hoe zit het nou met de verkoopbaarheid van een LC? Is het niet dat veel mensen (eigenlijk automatisch al) voor de Squiers gaan?
Dat is een bepaalde techniek. Als je een snaar breekt kun je aan de headstock snaar bij draaien, weer in de brug schroeven en verder gaanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef Aresdreams het volgende:
alleen jammer dat ie de snaren er verkeerd om in heeft gedaan en de balletjes niet afgeknipt heeft...
lekker met zon vouw in je snaar... wtfquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is een bepaalde techniek. Als je een snaar breekt kun je aan de headstock snaar bij draaien, weer in de brug schroeven en verder gaan.
pics ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:00 schreef Under_Score het volgende:
ik heb nog wel een dean 7 snaar te koop
vooral een kwestie van doorzetten...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:19 schreef Akkerdjie het volgende:
Net in de muziekwinkeloutlet een goedkope klassieke gitaar gekocht om te kijken of het wat voor mij is. Nog even een tuner erbij gekocht, blijkt dat ding bijna elke dag weer opnieuw afgesteld te moeten worden... Verder heb ik nu geen gevoel meer in mijn wijsvinger en middelvinger. Ook blijk ik nog mijn spanwijdte te moeten oefenen. Gaat lekker!
Ach ja, zal wel een kwestie van doorzetten zijn, toch?
Bij een klassieke gitaar blijf je inderdaad bezig met stemmen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:19 schreef Akkerdjie het volgende:
Net in de muziekwinkeloutlet een goedkope klassieke gitaar gekocht om te kijken of het wat voor mij is. Nog even een tuner erbij gekocht, blijkt dat ding bijna elke dag weer opnieuw afgesteld te moeten worden... Verder heb ik nu geen gevoel meer in mijn wijsvinger en middelvinger. Ook blijk ik nog mijn spanwijdte te moeten oefenen. Gaat lekker!
komen er aan, ff accu opladenquote:
ik wachtquote:
aw mooi ding kan er helaas niet op spelen knopjes zitten in de wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:41 schreef Under_Score het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
klote imageshack, ik die foto's mooi rechtop zetten ze IS ze zelf weer op z'n kant.![]()
![]()
Pardon? Dan zou ik toch maar eens aan mijn techniek gaan werken als ik jou was...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:55 schreef genakt het volgende:
[..]
aw mooi ding kan er helaas niet op spelen knopjes zitten in de weg
Of op zoek naar een gitaar zonder knopjes!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Pardon? Dan zou ik toch maar eens aan mijn techniek gaan werken als ik jou was...
Doorzettenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:19 schreef Akkerdjie het volgende:
Ik speel als mislukte punker soms ruig, maar dit snap zelfs ik niet....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:55 schreef genakt het volgende:
[..]
aw mooi ding kan er helaas niet op spelen knopjes zitten in de weg
Laat me lekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Pardon? Dan zou ik toch maar eens aan mijn techniek gaan werken als ik jou was...
en die snap ik weer nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik speel als mislukte punker soms ruig, maar dit snap zelfs ik niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |