Dat.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef TeleluvR het volgende:
Nogmaals London City... of Farida, wat eigenlijk ook LC is:
http://www.thehouseofmusi(...)ack/flypage.tpl.html
Beetje loze vraagquote:Op maandag 26 juli 2010 22:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat zijn de gem. kosten om 1 avondje een PA te huren?
Nette prijs, en wel wat beter dan een affinity squier!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat.
Er staat ook een LC op marktplaats.
http://link.marktplaats.nl/363827551
Geen monitoren voor jezelf ?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:23 schreef Gitaarmat het volgende:
2 speakers mengpaneel en 3 microfoons incl standaards zonder geluiudsmand
Neen, gebruiken we tot nu toe nog nooit. En als we als studentjes zijnde straks zelf een PA moet komen reken maar dat dat gewoon 2x speaker+ mengpaneel+ 3 mics+ standaards wordt.quote:
Op zich niet slecht nee, alleen zo tering ver wegquote:Op maandag 26 juli 2010 22:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nette prijs, en wel wat beter dan een affinity squier!
Je moet er iets voor over hebben. Mijn spullen komen ook echt overal vandaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Op zich niet slecht nee, alleen zo tering ver wegWaarom ligt iets goeds nou nooit naast de deur
Waaronder een van ver over de pondquote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben. Mijn spullen komen ook echt overal vandaan.
Of Vintage, ook superquote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Op zich niet slecht nee, alleen zo tering ver wegWaarom ligt iets goeds nou nooit naast de deur
Ja, dat was inderdaad een behoorlijk stukje varen.quote:
Reken maar als jij op een fatsoenlijk podium staat zonder monitoring dat je huilend eraf gaat kruipenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:28 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Neen, gebruiken we tot nu toe nog nooit. En als we als studentjes zijnde straks zelf een PA moet komen reken maar dat dat gewoon 2x speaker+ mengpaneel+ 3 mics+ standaards wordt.
Ja, het merk Vintagequote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar een Vintage?
http://www.jhs.co.uk/vintageelectric.htmlquote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar een Vintage?
Of anders je publiek wel...quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Reken maar als jij op een fatsoenlijk podium staat zonder monitoring dat je huilend eraf gaat kruipen
Maar we staan in dit geval niet op een fatsoenlijk podium maar in een grandcafé waar max. 80 man inkunnen. Dit is ook de laatste keer dat we een PA huren.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Reken maar als jij op een fatsoenlijk podium staat zonder monitoring dat je huilend eraf gaat kruipen
Dikke kans dat je speakers dan voor het podium staan, dan ga je er zelf niks van horen, en dan ook echt niks, dat is superkut vooral als zanger. Maar dat moet je zelf wetenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:51 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Maar we staan in dit geval niet op een fatsoenlijk podium maar in een grandcafé waar max. 80 man inkunnen. Dit is ook de laatste keer dat we een PA huren.
Zelf aanschaf van die spullen is vrij duur, heb er ook wel naar gekeken. Maar, als je eenmaal de shit hebt kan je het wel altijd zo afstellen als je zelf wilquote:Op maandag 26 juli 2010 22:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja dat is wel zo. En met monitoring erbij? Voor 150 euro is het nog te doen maar anders kunnen we er net zo goed zelf eentje kopen direct
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |