Die zijn het leukstquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef E.T. het volgende:
Ik heb met CG Joy gestempeld over CG Spontaneous .. Dat is zó subtiel, dat je het echt bijna niet ziet.
Dus nu zit ik de hele tijd in het licht te kijken enzo om het maar wel te zien![]()
Dat subtiele maakt het wel heel mooi en dat je steeds opnieuw wilt kijken(maar dus onmogelijk op foto vast te leggen helaas)
Wel jammer dat je het niet op de foto krijgt, ben wel nieuwsgierig. Maar misschien morgen bij daglicht?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef E.T. het volgende:
Ik heb met CG Joy gestempeld over CG Spontaneous .. Dat is zó subtiel, dat je het echt bijna niet ziet.
Dus nu zit ik de hele tijd in het licht te kijken enzo om het maar wel te zien![]()
Dat subtiele maakt het wel heel mooi en dat je steeds opnieuw wilt kijken(maar dus onmogelijk op foto vast te leggen helaas)
Ja, goeie service en snelle levering.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik wil iedereen nog even bedanken voor de ultieme rode lakjes adviezen<3.
De rode van Herome, London was erg mooi, maar ik vindt de Herome flesjes toch erg aan de kleine kant voor de prijs. Hetzelfde voor Rimmel 60 seconds 330, er zit voor een keer minder in dan hun wear maxx flesjes.. Als ik ze ergens in de aanbieding tegenkomen gaan ze trouwens wel mee naar huis<3.
Ik heb wat swatches opgezocht van oudere OPI collecties en heb daar een semi perfecte rood gevonden;. Little Red Wagon.
En dan nu voor de aankoop, zijn er mensen die ervaring hebben met deze verkoper op Ebay? http://myworld.ebay.com/ttluvspolish/
little red wagon heb ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik wil iedereen nog even bedanken voor de ultieme rode lakjes adviezen<3.
De rode van Herome, London was erg mooi, maar ik vindt de Herome flesjes toch erg aan de kleine kant voor de prijs. Hetzelfde voor Rimmel 60 seconds 330, er zit voor een keer minder in dan hun wear maxx flesjes.. Als ik ze ergens in de aanbieding tegenkomen gaan ze trouwens wel mee naar huis<3.
Ik heb wat swatches opgezocht van oudere OPI collecties en heb daar een semi perfecte rood gevonden;. Little Red Wagon.
En dan nu voor de aankoop, zijn er mensen die ervaring hebben met deze verkoper op Ebay? http://myworld.ebay.com/ttluvspolish/
Crea mani weer!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
@ Linnie: die Ink suede is mooi, alsof je spijkerstof op je nagels hebt zitten!
@ Samsuus: mooi, vooral die met glitters.
@Nailoholic: wauwie mooi kleurtje!![]()
![]()
Mijn nagels vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Catrice plum play with me randje. Etos paars stempeltje. WIC herome glitter top coat.
Mooi kleurtje Bubs!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooie mani's kwamen er weer voorbij![]()
China Glaze - Riveter Rouge
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:
\\quote:
Turned Up Turquoise (neon) met topcoat. Vandaag extra laagje opgedaan omdat ik m er nog niet af wil halen, en nu zonder topcoat, is toch ook wel errug mooi!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:27 schreef AmyGrace het volgende:
@samsuus, oh, dat bovenste kleurtje is vet!
De hysteriequote:
Mooiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze OMG & Sexagon straks nog even stempelen nu eerst even werken.
zon was net weg toen ik wilde fotograferen![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb voor dit soort dingen een speciale flickr aangemaakt, werkt altijd en supergoedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef mirannie het volgende:
Wilde jullie een vergelijking laten zien van 5 verschillende paarse duochromes, maar tinypic is in maintenanceDus die houden jullie te goed.
@ SQ
Lekker fel!!
@ Bubsel
Holo!! Me likes!
Zilveren holo'squote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |