Ik had drie halfverdroogde nude lakjes toen ik hier afgelopen november voor het eerst keek. en zie waar het me heeft gebrachtquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
SshhhhIk moet wegblijven uit dit topic wil ik dat halen. Ik krijg er echt koopneigingen door.
ons allemaal, ver genoeg om inmiddels een partner-van-SHJN-junks-lotgenoten-praattopic te openenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had drie halfverdroogde nude lakjes toen ik hier afgelopen november voor het eerst keek. en zie waar het me heeft gebracht
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef keepwalking het volgende:
Paketjes![]()
Volgens mij sparen ze ze op bij het postkantoor, kreeg er 4, waarvan 3 met nagellakjes.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een overleden flesje
[ afbeelding ]
Als er dan toch eentje dood moest dan maar zo'n mini, ik weet niet eens of ik hier wel voor ga mailen. Had alle orly mini's gedaan voor de leuk en een volle pakketdoos, dus het verlies is niet heel groot.
Zijn dat nieuwe orlyverpakkingen? Mooie dingen zitten ertussenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef keepwalking het volgende:
Paketjes![]()
Volgens mij sparen ze ze op bij het postkantoor, kreeg er 4, waarvan 3 met nagellakjes.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een overleden flesje
[ afbeelding ]
Als er dan toch eentje dood moest dan maar zo'n mini, ik weet niet eens of ik hier wel voor ga mailen. Had alle orly mini's gedaan voor de leuk en een volle pakketdoos, dus het verlies is niet heel groot.
Ja en dan is nog niet eens alles wat besteld is binnen.quote:
Het zijn mini's ofzo, 7.5 ml iig. Heb ze van TD.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zijn dat nieuwe orlyverpakkingen? Mooie dingen zitten ertussen
My thoughts exactly.quote:
Wauw wat een pakketjes! Mooi hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef keepwalking het volgende:
Paketjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een overleden flesje
[ afbeelding ]
Gaaf!! hoe je die foto's doet ook, tof!quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:23 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, tof!! gaaf dat ze het goed doen!quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
De decals zijn er, en het werkt zo goed!![]()
![]()
Let niet op de vreselijk gechipte lak, ik had gisteren geen tijd om het eraf te halen.
[ afbeelding ]
Dat moet dus volgende week met een groene ondergrond.
En een aanrader dus:
[ afbeelding ]
Velletje met 216 logo'tjes, in 1 kleur: 17,50
www.scaleprint.nl
Meerdere kleuren zal mss duurder zijn, maar op zich komt het neer op 8ct per nagel.
Kan je toch niet voor zonder zitten zeg maar.![]()
Ken het merk niet, maar mooi lakkie!quote:
quote:
Oeh, die is moooiiii!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hartjes warenWel leuk!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinful Colors - Thimbleberry
gaaf kleurtje!! Ik zou ook niet weten welke het is...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag een groen Opi lakje waar ik de naam niet van weet
Welcome to the dark side...quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
SshhhhIk moet wegblijven uit dit topic wil ik dat halen. Ik krijg er echt koopneigingen door.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef keepwalking het volgende:
Paketjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een overleden flesje
[ afbeelding ]
Hihi, doe jij ooit volledig lakken zeg maarquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
@ Linnie: die Ink suede is mooi, alsof je spijkerstof op je nagels hebt zitten!
@ Samsuus: mooi, vooral die met glitters.
@Nailoholic: wauwie mooi kleurtje!![]()
![]()
Mijn nagels vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Catrice plum play with me randje. Etos paars stempeltje. WIC herome glitter top coat.
Haha ja!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi, doe jij ooit volledig lakken zeg maar? Wel weer leuk gedaan hoor
.
Perfectionquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zal ook maar weer eens nagels posten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Catrice The Devil Wears Red met Konad plate M71 en China Glaze 2030.
Je moet die laadjes ook niet zo woest opentrekkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef RenRen- het volgende:
In mijn helmer vallen mijn lakjes ook om als ik een onderkantje heb. Antislip. Ik wil daarom een soort scheidingsding, valt het ook niet meer. Wat kan ik daarvoor gebruiken?
Bestekverdelers? Ik heb geen helmer dus ik weet niet of dat zou gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef RenRen- het volgende:
In mijn helmer vallen mijn lakjes ook om als ik een onderkantje heb. Antislip. Ik wil daarom een soort scheidingsding, valt het ook niet meer. Wat kan ik daarvoor gebruiken?
Mooie kleur wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag een groen Opi lakje waar ik de naam niet van weet
Mooi op je korte nagels! Holoquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:29 schreef Lindytje het volgende:
China Glaze Spin me Round
[ afbeelding ]
Creatief, superleuk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
@ Linnie: die Ink suede is mooi, alsof je spijkerstof op je nagels hebt zitten!
@ Samsuus: mooi, vooral die met glitters.
@Nailoholic: wauwie mooi kleurtje!![]()
![]()
Mijn nagels vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Catrice plum play with me randje. Etos paars stempeltje. WIC herome glitter top coat.
Strak gelaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooie mani's kwamen er weer voorbij![]()
China Glaze - Riveter Rouge
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, die worden alweer lang!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |