de suburban bank heeft wat bestanden, die pak je uit naar een map in:quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:35 schreef Rob0860 het volgende:
Dank je gevonden, gave site, aleen nog niet echt duidelijk hoe je dit in je eigen Sim importeert
5 euro bij de FRSquote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef JDude het volgende:
SC4 en Rush Hour worden nog in 1 pakket verkocht onder de naam SC4 Deluxe. Vaak voor een paar euro te vinden in de grabbelbak.
Een groenstrook voor je snelwegen?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:54 schreef gtalikker het volgende:
Ik eb mijn simcity 4 deluxe opnieuw geinstalleert nu kan ik en plugin niet meer vinden
zo'n park met een groote boom die gebruikte ik als groenstrook voor mijn snelwegen
ik bedoel een lot met een boom erop 1x1quote:Op zondag 23 januari 2011 18:30 schreef Saninl het volgende:
[..]
Een groenstrook voor je snelwegen?
Huh?
er zit in SC4 een waterzuivelings installatie..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:38 schreef Jappiie het volgende:
Hoe kan je in godsnaam dat zeewater weer schoon krijgen? Hij is volledig zwart geworden bij mij..
Is dat niet alleen voor t drinkwater dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
er zit in SC4 een waterzuivelings installatie..
duur en groot volgens mij...
[ afbeelding ]
nope, volgens mij niet.. het is bedoeld om de watervervuiling naar beneden te brengen....quote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef Jappiie het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor t drinkwater dan?
gek, wat is gek..quote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef AureliusM het volgende:
Is er iemand zo "gek" geweest om die CD van Simtropolis te kopen?
Klopt. Wel zo dicht mogelijk in de buurt zetten van de grootste vervuilers. Anders heb je er nog weinig aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, volgens mij niet.. het is bedoeld om de watervervuiling naar beneden te brengen....
Het is erg duur, en als je een beetje slim handelt heb je zo'n ding niet nodig.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, volgens mij niet.. het is bedoeld om de watervervuiling naar beneden te brengen....
Zit er namelijk ook over te denken. Vind het zo gedoe om telkens weer een plugin te downloaden en de juiste textures erbij te zoeken.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
gek, wat is gek..
ik heb er wel eens over getwijfeled (alles bij de hand, en cd gaat gewoon bij doosje SC4)
maar uiteindelijk nooit gedaan..
je zou eens moeten zoeken @ internet of ze wellicht ergens op torrent rondzwerven..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef AureliusM het volgende:
[..]
Zit er namelijk ook over te denken. Vind het zo gedoe om telkens weer een plugin te downloaden en de juiste textures erbij te zoeken.
Maar ik weet niet of ik die site kan vertrouwen, mbt overmaken van geld. Lastige situatie
Steam heeft ook een optie om een serial die je al hebt te koppelen aan een spel wat hun in het asortiment hebben.. Na koppelen van de serial aan je account, kan je in je library het spel vanaf hun server installerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:21 schreef Blik het volgende:
Vraag:
Ik wil Simcity 4 weer gaan spelen en heb Simcity 4: Deluxe Edition. Echter ben ik de tweede cd kwijt. Wel heb ik nog de serial key e.d. Kan ik die CD niet legaal downloaden via steam of ea? Hoe kan ik aan die tweede cd komen, zonder dat ik het spel opnieuw hoef te kopen?
werkt voor simcity 4 niet..quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Steam heeft ook een optie om een serial die je al hebt te koppelen aan een spel wat hun in het asortiment hebben.. Na koppelen van de serial aan je account, kan je in je library het spel vanaf hun server installeren
dat klinkt zo bekend, en is zooo kutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:26 schreef einschtein het volgende:
Ja, ik heb mijn lesje wel geleerd.
Hele middag SimCity naar de tyfus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |