nope, volgens mij niet.. het is bedoeld om de watervervuiling naar beneden te brengen....quote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef Jappiie het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor t drinkwater dan?
gek, wat is gek..quote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef AureliusM het volgende:
Is er iemand zo "gek" geweest om die CD van Simtropolis te kopen?
Klopt. Wel zo dicht mogelijk in de buurt zetten van de grootste vervuilers. Anders heb je er nog weinig aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, volgens mij niet.. het is bedoeld om de watervervuiling naar beneden te brengen....
Het is erg duur, en als je een beetje slim handelt heb je zo'n ding niet nodig.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, volgens mij niet.. het is bedoeld om de watervervuiling naar beneden te brengen....
Zit er namelijk ook over te denken. Vind het zo gedoe om telkens weer een plugin te downloaden en de juiste textures erbij te zoeken.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
gek, wat is gek..
ik heb er wel eens over getwijfeled (alles bij de hand, en cd gaat gewoon bij doosje SC4)
maar uiteindelijk nooit gedaan..
je zou eens moeten zoeken @ internet of ze wellicht ergens op torrent rondzwerven..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef AureliusM het volgende:
[..]
Zit er namelijk ook over te denken. Vind het zo gedoe om telkens weer een plugin te downloaden en de juiste textures erbij te zoeken.
Maar ik weet niet of ik die site kan vertrouwen, mbt overmaken van geld. Lastige situatie
Steam heeft ook een optie om een serial die je al hebt te koppelen aan een spel wat hun in het asortiment hebben.. Na koppelen van de serial aan je account, kan je in je library het spel vanaf hun server installerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:21 schreef Blik het volgende:
Vraag:
Ik wil Simcity 4 weer gaan spelen en heb Simcity 4: Deluxe Edition. Echter ben ik de tweede cd kwijt. Wel heb ik nog de serial key e.d. Kan ik die CD niet legaal downloaden via steam of ea? Hoe kan ik aan die tweede cd komen, zonder dat ik het spel opnieuw hoef te kopen?
werkt voor simcity 4 niet..quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Steam heeft ook een optie om een serial die je al hebt te koppelen aan een spel wat hun in het asortiment hebben.. Na koppelen van de serial aan je account, kan je in je library het spel vanaf hun server installeren
dat klinkt zo bekend, en is zooo kutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:26 schreef einschtein het volgende:
Ja, ik heb mijn lesje wel geleerd.
Hele middag SimCity naar de tyfus.
Yup, je sims zijn verdomde lui wat dat betreft. Volgens mij lopen ze standaard maar zo'n 10 blokjes ver.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:44 schreef nero7 het volgende:
Ik had het gister.
2 uur werk naar de klote.
Ik liep maar weg
Wat is het trouwens met die lange pendeltijden? Ik wil gewoon een bewoonbaar deel, en een deel voor de industrie e.d.
Maar als ze al op gewenste afstand staan, loopt de boel te janken en half in te storten omdat de pendeltijden veel te lang zijn...Moet ik soms op elke 16m2 (1 blokje is 1m2) een metrostation en een busstation neerzetten, en 100 snelwegen? Echt, wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |