Ja ook al, echter zonder reslutaat.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:03 schreef JDude het volgende:
Die compatibiliteitsmodus al geprobeerd dan?
Ja die gegevens heb ik zelf aangemaakt, e-mail en wachtwoord.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:41 schreef mschol het volgende:
geen idee hoe de digtiale download van EADM werkt, maar vul je daar wel je account gegevens van EADM in?
eventueel een of meerdere screenshots zouden wellicht helpen
Ja, maar als ik Sim City opstart, komt hij juist met dat scherm, buiten deze handeling kan ik Sim City niet opstartenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef mschol het volgende:
ik weet van andere EADM games die ik heb dat het registreren in EADM voldoende is, daarna kan ik de reguliere ISO's (m.a.w. de inhoud van de retail cd's) downloaden via EADM
daarna hoef ik niet te registreren of activeren... (hij is immers al geactiveerd via EADM)
vandaar dat ik eerlijk gezegd denk dat je niet hoeft te activeren..
Heb geen echte oplossing voor je probleem aangezien ik geen ervaring heb met EA zelf, maar ik heb hem zelf recentelijk via steam gekocht -> 9,95, en draait prima (helaas geen 1080 maar goed)quote:Op zondag 16 januari 2011 12:59 schreef Rob0860 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik Sim City opstart, komt hij juist met dat scherm, buiten deze handeling kan ik Sim City niet opstarten
En draait het dan onder Windows 7?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Heb geen echte oplossing voor je probleem aangezien ik geen ervaring heb met EA zelf, maar ik heb hem zelf recentelijk via steam gekocht -> 9,95, en draait prima (helaas geen 1080 maar goed)
je kan simcity 4 opstarten met parameters (ja uiteraard kan dat ook met steam), waardoor je volgens mij ook custom resolutie's kan opgevenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Heb geen echte oplossing voor je probleem aangezien ik geen ervaring heb met EA zelf, maar ik heb hem zelf recentelijk via steam gekocht -> 9,95, en draait prima (helaas geen 1080 maar goed)
quote:
Klopt, ik heb 'm op die manier ook in 1440x900 draaien.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan simcity 4 opstarten met parameters (ja uiteraard kan dat ook met steam), waardoor je volgens mij ook custom resolutie's kan opgeven(check de OP eff)
Je kan tegenwoordig een suburban bank downloaden, die plop je in je stad en dan haal je er voor eeuwig geld uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:40 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik vind Simcity 4 een prachtig spel. Tijdje niet meer gespeeld maar weer sinds een paar dagen geïnstalleerd. Ik kan me nog herinneren dat er een download was voor een regio Workbench(de regio met oneindig veel geld). Maar ik kan deze helaas nergens vinden op google/simtropolis.
Heb het al met de volgende zoekwoorden geprobeerd, Workbench simcity 4, Workbench region simcity 4 , Workbench download simcity 4 en nog vele andere. Kan iemand mij hiermee helpen?. Bedankt
Oké en waar is dat te halen die suburban bank?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig een suburban bank downloaden, die plop je in je stad en dan haal je er voor eeuwig geld uit.
simtropolis en daar zoeken op de exchangequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:55 schreef Rob0860 het volgende:
[..]
Oké en waar is dat te halen die suburban bank?
de suburban bank heeft wat bestanden, die pak je uit naar een map in:quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:35 schreef Rob0860 het volgende:
Dank je gevonden, gave site, aleen nog niet echt duidelijk hoe je dit in je eigen Sim importeert
5 euro bij de FRSquote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef JDude het volgende:
SC4 en Rush Hour worden nog in 1 pakket verkocht onder de naam SC4 Deluxe. Vaak voor een paar euro te vinden in de grabbelbak.
Een groenstrook voor je snelwegen?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:54 schreef gtalikker het volgende:
Ik eb mijn simcity 4 deluxe opnieuw geinstalleert nu kan ik en plugin niet meer vinden
zo'n park met een groote boom die gebruikte ik als groenstrook voor mijn snelwegen
ik bedoel een lot met een boom erop 1x1quote:Op zondag 23 januari 2011 18:30 schreef Saninl het volgende:
[..]
Een groenstrook voor je snelwegen?
Huh?
er zit in SC4 een waterzuivelings installatie..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:38 schreef Jappiie het volgende:
Hoe kan je in godsnaam dat zeewater weer schoon krijgen? Hij is volledig zwart geworden bij mij..
Is dat niet alleen voor t drinkwater dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
er zit in SC4 een waterzuivelings installatie..
duur en groot volgens mij...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |