Jaquote:
Als je It op latere leeftijd nog een keer bekijkt lach je je slap, helemaal niks engs aan meerquote:Op maandag 26 juli 2010 19:11 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Clowns vind ik niks, en al helemaal niet meer sinds ik It gezien heb
Ik kom nooit te dicht bij het afvoerputje, ik ben echt heel erg.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:11 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Clowns vind ik niks, en al helemaal niet meer sinds ik It gezien heb
Nou, over 20 minuten is het niet meer zo lekker als nu. Het was gewoon perfect.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hmmm, dat is met aardappels best te eten idd. Nu eet dus niemand ervan?
Ik heb ook wel eens hele grote kikkers gezien hoor. Zeker 50 cm langquote:Op maandag 26 juli 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja? Ik heb vrijdag hele kleine kikkertjes gezien, en bij mij buiten hangen zeker grotere spinnen
Dat wel ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als je It op latere leeftijd nog een keer bekijkt lach je je slap, helemaal niks engs aan meer
Ik heb de IT-angst ook nooit helemaal begrepenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als je It op latere leeftijd nog een keer bekijkt lach je je slap, helemaal niks engs aan meer
Is hij ook niet, op de clown na dan, mensen die zich verbergen achter maskers en/of make-up zijn niet te vertrouwenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een spin de bus uit gegooid nadat een vrouw helemaal hysterisch opsprong en niet weer wilde gaan zitten tot dat beest weg wasquote:Op maandag 26 juli 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nog steeds niet
Er was laatst een docu op tv en die gast zag een spin 3 meter verderop lopen en hij werd gek... niet normaal
Kikkers hebben geen lange poten en te kleine lichamen. Kikkers zien er tenminste fluffy uit.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kikker zijnen spinnen
?
Soms snap ik mensen niet
bij een vriendin komen er altijd spinnen uit het afvoerputjequote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kom nooit te dicht bij het afvoerputje, ik ben echt heel erg.
Nou ja die angst, en dan voor spinnenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens hele grote kikkers gezien hoor. Zeker 50 cm langOk ok ik overdrijf maar dat mag als je er doodsbang voor bent
Fluffy kikkers?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kikkers hebben geen lange poten en te kleine lichamen. Kikkers zien er tenminste fluffy uit.
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
bij een vriendin komen er altijd spinnen uit het afvoerputje
Fluffy kikkers?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kikkers hebben geen lange poten en te kleine lichamen. Kikkers zien er tenminste fluffy uit.
Kikkers zijn gewoon viesquote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kikker zijnen spinnen
?
Soms snap ik mensen niet
Die tijd van de maand?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb een vreetbui. Met het avondeten al achter de kiezen net een halve zak chips op gegeten, nu begonnen aan de Droste Pastilles
.
Nouja, als je erin knijpt zijn het volgens mij net knuffels. Niet dat ik ooit een knikker geknepen heb, dat zou zielig zijn.quote:
make-up?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Is hij ook niet, op de clown na dan, mensen die zich verbergen achter maskers en/of make-up zijn niet te vertrouwen
Oh de groente worden ook echt nog klaargemaakt nuquote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, over 20 minuten is het niet meer zo lekker als nu. Het was gewoon perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |