quote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zou ik eerst goed kijken of ik een kikker zie. Kikker = ja dan ramen lappen = nee
Avondquote:Op maandag 26 juli 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond
Ik heb mijn eten weer netjes weg gewerkt
Leuker dan KLB SC hequote:
Kikkers.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry dat ik lach, ik zou hetzelfde doen als er een kikker door mn huis hupt.
Niets persoonlijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef Avey het volgende:
Arme spinnen
Wat heeft iedereen toch tegen ze?
Gelukkig wel. Beetje diversiteit is wel fijnquote:Op maandag 26 juli 2010 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha zie, ieder heeft zijn eigen fobie
Niks, als ze mijn huis maar overslaanquote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef Avey het volgende:
Arme spinnen
Wat heeft iedereen toch tegen ze?
foben....quote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef Rauzer het volgende:
Voor de arachnafobieïsten één woord: Stofzuiger
Die zijn veul groter en enger dan spinnenquote:
Dat is niet zo lastigquote:
Wat zit er in het stoofpotje dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stoofpotje en aardappels uit de oven. Dat is al kei veel. Wil ze er nog snijbonen bij die 1. ranzig zijn. 2. zo lang moeten dat de rest ondertussen verpest is.
Ja? Ik heb vrijdag hele kleine kikkertjes gezien, en bij mij buiten hangen zeker grotere spinnenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn veul groter en enger dan spinnen
Die kleine boomkikkers pak ik wel eens opquote:Op maandag 26 juli 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn veul groter en enger dan spinnen
Ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
Bang zijn voor spinnen is natuurlijk irrationeel, in Nederland leven geen spinnen die je kunnen doden. Toch ben ik er bang voor. Net als clowns, ik begin te hyperen als ik zo'n clown zie als in Zombieland.
Kikkers zijn kjoet.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja? Ik heb vrijdag hele kleine kikkertjes gezien, en bij mij buiten hangen zeker grotere spinnen
Clowns vind ik niks, en al helemaal niet meer sinds ik It gezien hebquote:Op maandag 26 juli 2010 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
Bang zijn voor spinnen is natuurlijk irrationeel, in Nederland leven geen spinnen die je kunnen doden. Toch ben ik er bang voor. Net als clowns, ik begin te hyperen als ik zo'n clown zie als in Zombieland.
Hmmm, dat is met aardappels best te eten idd. Nu eet dus niemand ervanquote:
hahaha dat bedoel ik!quote:Op maandag 26 juli 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja? Ik heb vrijdag hele kleine kikkertjes gezien, en bij mij buiten hangen zeker grotere spinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |