Dat moet ik eens oppakken, maar ik ben bang dat ik dan van de dijk afrol, ik weet niet hoe ik moet remmen of zoquote:Op maandag 26 juli 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stap zo maar op mijn skates ofzo
Ja, ik heb dat lied ooit verdrongen! En ineens was het daar weer, 10 keer per dag!quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet ik eens oppakken, maar ik ben bang dat ik dan van de dijk afrol, ik weet niet hoe ik moet remmen of zo
Ik ook niet, ik stopte altijd 15 meter voordat ik moest stoppen.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet ik eens oppakken, maar ik ben bang dat ik dan van de dijk afrol, ik weet niet hoe ik moet remmen of zo
Serieus? Je doet die ramen niet vanwege de spinnen?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Die doe ik zelf, daar zitten geen spinnen
Voor jouquote:Op maandag 26 juli 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden 2 uur op de tafel gestaan omdat er een supervette dikke spin door het huis liep.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus? Je doet die ramen niet vanwege de spinnen?
Je hebt nu alleen aardappelen dan ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 19:05 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, ik kook ook een keer. Is alles klaar besluit mijn moeder dat ze er groente bij wil. flikker dan gewoon op.
Zou ik ook niet doenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hahaha ik begrijp het he-le-maalquote:Op maandag 26 juli 2010 19:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden 2 uur op de tafel gestaan omdat er een supervette dikke spin door het huis liep.
Ik moet gewoon eens les nemen of zoquote:Op maandag 26 juli 2010 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik vind skaten en rolschaatsen echt geweldigHeb ooit een tijdje op discoskaten gezeten
Daar zou ik eerst goed kijken of ik een kikker zie. Kikker = ja dan ramen lappen = neequote:Op maandag 26 juli 2010 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doenvriendin van mij woont aan het water...nou mooi niet dat ik in de buurt van die ramen kom
dikke, zwarte spinnen
Zoiets heb ik eens gehad met de auto. Oude ingeruild voor een andere, maar die had betere remmen dan zijn voorganger. Kom bij een stoplicht aanrijden, gaat op oranje, dus ik remmen. Stond minstens 10 meter voor de stopstreep al stilquote:Op maandag 26 juli 2010 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik stopte altijd 15 meter voordat ik moest stoppen.
Stoofpotje en aardappels uit de oven. Dat is al kei veel. Wil ze er nog snijbonen bij die 1. ranzig zijn. 2. zo lang moeten dat de rest ondertussen verpest is.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt nu alleen aardappelen dan ofzo?
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond
Ik heb mijn eten weer netjes weg gewerkt
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry dat ik lach, ik zou hetzelfde doen als er een kikker door mn huis hupt.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden 2 uur op de tafel gestaan omdat er een supervette dikke spin door het huis liep.
Doe dan maar niet nee.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja er zit een lamp daar komen ze op af, en aangezien er al eens op mijn hand liep en ik bijna van de trap afviel (en ik bijna over de reling viel, ik woon 6 hoog) neem ik het risico maar niet
Ik snap dat ook nog steeds nietquote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef Avey het volgende:
Arme spinnen
Wat heeft iedereen toch tegen ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |