@Erik, moet je nog een mooi fotoboek?quote:
Oh, wat gul van je!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
En euhm...jij en Erik mogen ze alledrie hebben
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
En euhm...jij en Erik mogen ze alledrie hebben
Een mensenkoekje? Of een kattenkoekje?quote:
Kattenkoekje. Maar ik hou het alleen maar tussen mijn lippen hoor, ik eet het niet zelf ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een mensenkoekje? Of een kattenkoekje?
Ik vroeg het me gewoon af hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Kattenkoekje. Maar ik hou het alleen maar tussen mijn lippen hoor, ik eet het niet zelf ofzo
[ afbeelding ]
Sexyquote:Op maandag 26 juli 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Kattenkoekje. Maar ik hou het alleen maar tussen mijn lippen hoor, ik eet het niet zelf ofzo
[ afbeelding ]
Non. Je suis un baguette aussiquote:Op maandag 26 juli 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent toch niet jaloers op een stel onbereikbare Fransozen he Ll?
Sommige katten doen het gewoon voor mensenetendrinken namelijkquote:Op maandag 26 juli 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af hoor
Cool
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sommige katten doen het gewoon voor mensenetendrinken namelijk
[ afbeelding ]
Ben jij dat met je kat?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cool hequote:
Nee, zusje met haar katquote:
Nee, niet nodig, maar toch bedankt!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
@Erik, moet je nog een mooi fotoboek?
Ik heb er nog een voor je:
[TK] Henzo Fotoboek, Samsung TV en een Poken.
Ok, ik vind dit een beetje viezig. Maar dat komt omdat het me aan de relatie die mijn tante met haar hond heeft doet denkenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Macaroniquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Awwwwwwwquote:Op maandag 26 juli 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Greys, volgens mij trekt zo'n Franse dude je nog wel op het podium als er daar zo'n lekker Nederlands wief staat in zomers jurkjequote:Op maandag 26 juli 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
Je bent toch niet jaloers op een stel onbereikbare Fransozen he Ll?
En anders gewoon even flashen.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Greys, volgens mij trekt zo'n Franse dude je nog wel op het podium als er daar zo'n lekker Nederlands wief staat in zomers jurkje
quote:
Die heet eh... Jermaine geloof ikquote:Op maandag 26 juli 2010 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Greys trouwens, hoe heet die afro-krullenbol die Vrijdag in Poepstars mee deed, die ook eerder met X-factor mee heeft gedaan? Ik zag vanmiddag een stukje van The Voice en daar zag ik hem ook?
Issie overal?
Thanksquote:
Ik ben nog op vakantiequote:
Nog bij het Welness gebeuren, morgen naar Piran, zin inquote:Op maandag 26 juli 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
Vertel vertel! Ben je al in Piran?
Of bij het Welness gebeuren?
En we zijn er blij meequote:Op maandag 26 juli 2010 20:01 schreef Goodbye het volgende:
We hebben vanmiddag zo'n lekkere, maar iets te grote lunch gehad dat we nu geen trek meer hebben om uit eten te gaan. En ik kan nog niet heel lang wandelen met mijn voet, dus we zijn al terug in het hotel. En we hebben gratis internet op de kamer. Tsja, dan verval je in oude gewoontes
Srsly?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nog bij het Welness gebeuren, morgen naar Piran, zin in![]()
En ik heb wel twee keer een Lush winkel gezien![]()
De eerste drie dagen van de vakantie zaten we bij Bled, super leuk was dat. Praaaachtig hotel ookquote:Op maandag 26 juli 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En we zijn er blij mee
[..]
Srsly?
En hoe bevalt het tot nu toe? Is het er nog steeds mooi allemaal?
Gaan jullie de Vintgar kloof nog bezoeken deze vakantie toevallig? Hoewel dat met je pootje niets gaat worden qua wandelen dan natuurlijk. Of het meer van Bled?
Hihihi, hello my darlingquote:
Oh dat kan ik ook nietquote:Op maandag 26 juli 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Voet gaat trouwens op zich best aardig hoor, kan wel stukken lopen alleen niet uren achter elkaar.
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantieMaar tot nu toe bevalt het prima
![]()
Hoe is het met jouw badkamert eigenlijk?
quote:
Gewoon meer terrasjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Slenteren door de stad afgewisseld met terrasjes, bedoel ik. Zo'n sportieveling ben ik nou ook weer niet
Oh wat tof zeg, ziet er heel gaaf uit!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:21 schreef Goodbye het volgende:
Dit heb ik een paar dagen geleden gedaan, canyoning, dat was echt heel leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was vandaag in Maribor en daar was er ook één. Ben alleen bij die in Ljubljana geweest, heb nog een leuke foto voor jou gemaakt daarquote:Op maandag 26 juli 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
Ik zie op de site van Lush dat het in Ljubljana idd zit, maar ik kan geen andere vinden op de site
Dus je hebt iets spesjulsssss ontdekt daar
En dat meer van Bled, dat heeft toch dat witte kerkje op dat eilandje in het midden he?
(Het is voor mij echt zoooo lang geleden, haast dertig jaar![]()
)
Ze serveren hier voor minder dan twee euro hele potten thee met speciale smaakjesquote:Op maandag 26 juli 2010 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon meer terrasjes.. En steeds een lekker drankje.
Heb je al cevapcici gegeten?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze serveren hier voor minder dan twee euro hele potten thee met speciale smaakjes
Nee, helemaal niet. Je glijdt er eigenlijk langs zegmaar. Je moet wel goed je handen binnenboord houden, al was ik daar niet zo goed inquote:Op maandag 26 juli 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
Looking good, dat canyoning!
Maar wel alsof je onder de blauwe plekken komt te zitten, of niet?
Dat laatste niet, wat is dat?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al cevapcici gegeten?
En mesano meso?
Dat is de Joego versie van mixed grillquote:
Oh, dat heb ik al wel gehad!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is de Joego versie van mixed grill
Dan krijg je dus van alles een beetje, qua vlees!
Oh ja, goed dat je het zegtquote:Op maandag 26 juli 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
Pisces, ga je straks (zo) ook Dating in the Dark kijken?
Ja zometeen op RTL5quote:Op maandag 26 juli 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, goed dat je het zegtKomt het om half 9?
Gegrilld vleesquote:
Is dat vandaag!?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
Pisces, ga je straks (zo) ook Dating in the Dark kijken?
Het hotel nu is prima, maar eigenlijk iets te prijzig naar verhouding. We krijgen wel elke dag vers fruitquote:Op maandag 26 juli 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zometeen op RTL5
[..]
Gegrilld vlees![]()
En nu heb je dus ook weer een mooi hotel daar?
Ben benieuwd naar de Lush foto
Nu, RTL5quote:
Hoeveel nachtjes blijf je in deze?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het hotel nu is prima, maar eigenlijk iets te prijzig naar verhouding. We krijgen wel elke dag vers fruit![]()
Volgens mij wordt het hotel hierna wel een hele mooie, maar we wachten even af
Twee nachten gehad en vannacht dus nogquote:Op maandag 26 juli 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu, RTL5
[..]
Hoeveel nachtjes blijf je in deze?
Die middelste lijkt wel homo!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die man uit Tunesië is best een leukerd.
Die nerd bedoel je? Jahquote:
Die donkere die niet uit Tunesie komt (volgt u het nog?quote:
Ja, inderdaad bij Piran (paar kilometer er vandaan. In Piran zat al het mooie al vol), daar blijf ik twee nachtjes! Dan rijden we naar Duitsland voor nog twee nachtjes om de reis wat te breken.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
En het hotel hierna GB, dat je ook wel mooi lijkt, hoe lang blijf je daar dan?
Is dat het hotel in/bij Piran dan?
Wat een timing niet?quote:
Thanks!quote:
Veel plezier nog!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga weer even gezellig doenFijne avond nog allemaal en tot later
Die verrekijker!quote:
Zogenaamd de lieve romanticus, uh-huhquote:
Hij is een tikkie hyperquote:Op maandag 26 juli 2010 20:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind die blonde man een beetje eng doen
Ja, idd... Ik vind haar echt leuk doenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Die stevige dame is leuk, maar ik denk dat die gliijer het niks vindt als hij haar ziet.
Ja he?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Die donkere meid en die blonde kerel zijn wel een aardig setje
Maar hij heeft ook wel e.e.a. gevoeld inmiddels lijkt me, met dat geknuffelquote:Op maandag 26 juli 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die romanticus en stevige dame lijken ook wel leuk zo, maar ik ben bang dat hij weg wilt rennen als hij haar in het echt ziet
Ja hè, ik vind haar ook zo'n lief fijn warm gezicht hebben en ze is echt heel mooi verzorgd ookquote:Op maandag 26 juli 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
Wat een práchtig gezicht heeft dat stevige meisje!
Ja dat moet haast welquote:Op maandag 26 juli 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook wel e.e.a. gevoeld inmiddels lijkt me, met dat geknuffel
Nu wel jaquote:Op maandag 26 juli 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook wel e.e.a. gevoeld inmiddels lijkt me, met dat geknuffel
Ja goedquote:
Goeedquote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja goed, en met de muizel en Percy?
Wat leuk! Waar?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind die drukke chick echt heel vervelend
Het liet me zelf denken - omdat ik ook altijd zo'n ratel ben vaak - of ik zelf ook niet wat moet chillen voortaan
Dat kan toch, aan de manier hoe iemand praat en "doet" kun je toch dingen bedenken?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:08 schreef tombolafan het volgende:
Hoe kun je nou denken dat iemand die je nog nooit gezien hebt sprekende ogen heeft
Ja da's waar, je kunt een heel compleet beeld bij iemand vormenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan toch, aan de manier hoe iemand praat en "doet" kun je toch dingen bedenken?
Soms krijg je best een goed beeld aan de telefoon bij iemand.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's waar, je kunt een heel compleet beeld bij iemand vormen
Het klopt alleen nooit, maar da's een tweede
Ik moet googlenquote:
Ja okee... Maar dat is volgens mij meer een idee wat je "wilt" dan wat je denktquote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's waar, je kunt een heel compleet beeld bij iemand vormen
Het klopt alleen nooit, maar da's een tweede
Daar zat ik dus aan te denkenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind die drukke chick echt heel vervelend
Het liet me zelf denken - omdat ik ook altijd zo'n ratel ben vaak - of ik zelf ook niet wat moet chillen voortaan
Ja dat laatste heb ik ook wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zat ik dus aan te denkentoen die blonde kerel vertelde dat hij wel druk was en 2 drukke mensen niet echt goed matchen.
Maar je hebt ook zoveel soorten druk. Die barmeid en kerel zijn beide iets teveel hyper.
Ik kan ook heel rustig zijn, ligt er ook aan wie ik tegenover me heb.
Hoor je dan ook zoiets van "Goh jij bent wel een stil type hè"?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat laatste heb ik ook wel.
Ligt ook aan de sfeer enzo. Ik kan zelfs té stil/rustig zijn af en toe, al zou je dat niet snel zeggen
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
Oh, wat een hel, dat hij jou ziet maar jij hem niet
Ik twijfelde ook evenquote:
Dat vind ik wel heel zieligquote:Op maandag 26 juli 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
OI! Ze is niet eens naar de kamer gegaan!
Ze geeft wel een goede redenquote:
Oh, dat is wel kutquote:Op maandag 26 juli 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nádat ze hem eerst zelf heeft uitgenodigd
Dat VOEL je toch!quote:
Zij zei toch ook iets over zijn kalende voorhoofd?quote:
Uiteraard, en iedereen heeft zo z'n eigen voorkeur, maar ik vind het zo'n tof mens en ze is hartstikke mooi.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Je kunt het hem ook niet echt kwalijk nemen... zij valt niet op zijn kalende voorhoofd en hij valt op dunnere meisjes.
Maar nogmaals, dat VOEL je toch, dat ze niet dun is?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Je kunt het hem ook niet echt kwalijk nemen... zij valt niet op zijn kalende voorhoofd en hij valt op dunnere meisjes.
Omdat je dat niet kan voelenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij zei toch ook iets over zijn kalende voorhoofd?
Waarom is het dan alleen van hem erg?
Verder praat hij hartstikke lief en goed over haar.
Ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:Ze gaat weg!
Ok, ik neem alles terug wat ik over hem zei
Misschien "gewoon" een gevoel? Of zou ze geschrokken zijn omdat ze niet had gedacht dat hij toch best aantrekkelijk was?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
Wat een zeikwijf![]()
Hij was leuk, lief en ze vond hem cute.
Wáárom zou je het niet proberen?
Jaquote:Op maandag 26 juli 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
Wat een zeikwijf![]()
Hij was leuk, lief en ze vond hem cute.
Wáárom zou je het niet proberen?
Krijgen we nooit een update? Wat killingquote:
Ik zit al te googlen naar Dion en Lisa updates.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Krijgen we nooit een update? Wat killing
Stom programmaquote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit al te googlen naar Dion en Lisa updates.
Kan niets vinden
Nou iddquote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik wil nu lezen dat ze zwanger is van haar 2e kind van hem ofzo.
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik wil nu lezen dat ze zwanger is van haar 2e kind van hem ofzo.
Avondquote:
O, was dat wat?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Avond
We keken "Daten in het donker"
Ja was wel leukquote:
Na 15u (quote:Op maandag 26 juli 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja was wel leuk![]()
Ben je al een beetje bijgekomen sinds gister of nog op kaput-status?
Af en toe ff lekker (lang) bijtankenquote:
iddquote:Interestingly enough, ABC stopped saying (as of this episode), “for updates on the couples go to ABC.com…” where they weren’t giving updates, but were generating a lot of complaints. ABC’s lack of updates on the couples in the show is disturbing.
quote:Audrey Snodgrass : I emailed Lisa this morning about the show. She replied "No NOT dating him!!"
quote:Leo Camacho: P.S. Lisa and Dion lasted like a week or something. And "yes" I am still a hardcore nerd. Accelerate it!
Maar niet te vaak, op een of andere manier komt er dan op zo'n dag eeen stuk minder uit je handen, ik blijf dan een beetje duf.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Af en toe ff lekker (lang) bijtanken
Ja je bent wel zo duf als een konijn vaak daarnaquote:Op maandag 26 juli 2010 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar niet te vaak, op een of andere manier komt er dan op zo'n dag eeen stuk minder uit je handen, ik blijf dan een beetje duf.
Ik heb ff stofgezogen en heb de rest van de dag bij mijn ouders gezeten.
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar niet te vaak, op een of andere manier komt er dan op zo'n dag eeen stuk minder uit je handen, ik blijf dan een beetje duf.
Ik heb ff stofgezogen en heb de rest van de dag bij mijn ouders gezeten.
quote:
Nee je floepte tussen Tombo's post doorquote:
Oké, ik zeg wel niets meer....quote:Op maandag 26 juli 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee je floepte tussen Tombo's post door
Verrek, nu ik hem nog eens leesquote:
Ik zat er ook al sinds dat ik binnenkwam over na te denken.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verrek, nu ik hem nog eens lees![]()
![]()
Geen idee of het zo is, Greys?
Lijkt mij welquote:
Jaquote:Op maandag 26 juli 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verrek, nu ik hem nog eens lees![]()
![]()
Geen idee of het zo is, Greys?
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Dat was in de lijn van keedatralakodiepesuraaaaaaa(ik weet hem niet meer
)
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Sjoooooodaboeziefoi keeontiejazorabriezjordaaaaaa
Heb je nou gezien dat ik een Lisa/Dion update gevonden heb?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Oh, leuk fout programma op RTL5.
Over een kapsalon die niet loopt die ze dan gaan oplappen enzo.
Lekkere bitch, die tante die dat doet
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je nou gezien dat ik een Lisa/Dion update gevonden heb?
Ik kijk datquote:Op maandag 26 juli 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Oh, leuk fout programma op RTL5.
Over een kapsalon die niet loopt die ze dan gaan oplappen enzo.
Lekkere bitch, die tante die dat doet
1 week ook gewoonquote:
Trusten.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in, trusten voor later/straks allemaal
![]()
Whoehoehoeeeeeeeequote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
1 week ook gewoon
Wij met onze 2e-kind droom
Slaap lekker!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in, trusten voor later/straks allemaal
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
Mijn logeer konijn is doof denk ik!
Hij maakt heel veel geluidPufjes bij het wassen, kreuntjes bij het eten enzo
En dat doen konijnen niet (das gevaarlijk, duh!), behalve een vroeger konijn van mij, dat doof was
Dus ik klap net een paar keer KEIHARD in mn handen, mn katten en 2 eigen konijnen kregen een hartverzakking maar logeerkonijn kijkt niet eens om!
Tralalala Tralalala Tralalala Tralalala....Tralalalaaaa Tralalalaaaaa....Ai Ai Aiquote:Op maandag 26 juli 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Sjoooooodaboeziefoi keeontiejazorabriezjordaaaaaa
Je topique. Hoe moeten we je nu aanbidden op je verjaardag. Dan krijg je gewoon weer een lading nieuwe topicsquote:
Nee joh, in godsnaamquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je topique. Hoe moeten we je nu aanbidden op je verjaardag. Dan krijg je gewoon weer een lading nieuwe topics
Mét vermelding van leeftijd en geboortejaar in de TT uiteraardquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, in godsnaam![]()
Dat kan toch gewoon hier!
quote:IJsland is gaaf! Vulkaan beklommen, in t natuurbad gezwommen, veeeeeeeeel gewandeld. En nu bij een liev vrouwke in een guesthouse
Ja wel!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, in godsnaam![]()
Dat kan toch gewoon hier!
Je capslock staat nog aanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OKEE CAT GROETJES TERUG (OOK AAN HET VROUWTJE)!
Ben je jarig?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:40 schreef Greys het volgende:
Nee srsly, als jullie jarig zijn feliciteren we ook gewoon in het topic zelf.
Please
Nou niet net doen alsof jij net bent zoals wij zijn hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:40 schreef Greys het volgende:
Please
Volgende weekquote:
Ahumquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:40 schreef Greys het volgende:
Please
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ahum
http://forum.fok.nl/rde/s(...)a0fc72560b520e3579ee
Dat zijn mensen die dat wél leuk vinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ahum
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die dat wél leuk vinden.
En ik had het over 'jullie'. Ik zie jullie er niet tussen staan
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
En deze niet te vergeten
Natte-zoen hier Loveless85 voor zijn verjaardag.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die dat wél leuk vinden.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys wordt verlegen. Wat is het toch ook een honneponnetje
!
Leuk!quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ahum
Ja, nou, het was dus doordat ik haar wachtwoord kwijt wasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!Ik wilde nog gister vragen of iemand al een berichtje van haar had gekregen, maar ik dacht er komt misschien vanzelf iets.
![]()
Oeiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, het was dus doordat ik haar wachtwoord kwijt was
En wat ze nu heeft gestuurd klopt niet
Dit is eng. Vanochtend zong ik deze ook tegen een collega, dat doe ik anders ook nooit.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
Time flies he... dat Natte Zoen topic van Ll is alweer haast een jaar geleden
Heb ik nou al zo lang ruzie met je?
Godver, ik word al bijna 25 jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
Time flies he... dat Natte Zoen topic van Ll is alweer haast een jaar geleden
Heb ik nou al zo lang ruzie met je?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
Owja
http://frontpage.fok.nl/s(...)tie-overhandigd.html
Ik had het idee dat het al veel langer geleden is
Was dat ook de eerste keer dat wij elkaar in het echt zagen?quote:
Januariquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat ook de eerste keer dat wij elkaar in het echt zagen?
Ja he?Ik dacht dat we al langer Marketierden ook, maar da's nog korter dan
Want toen zijn we met zijn allen in januari (??) of februari weer naar DTH geweest, met die sneeuwstormen () enzo. Hoe kwamen we nou aan het Marketieren?
We wilden eens over al die andere lui ouwehoeren zonder dat ze erbij waren? En/of terug konden lezen. Anders was het niet echt roddelen zei jij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat ook de eerste keer dat wij elkaar in het echt zagen?
Ja he?Ik dacht dat we al langer Marketierden ook, maar da's nog korter dan
Want toen zijn we met zijn allen in januari (??) of februari weer naar DTH geweest, met die sneeuwstormen () enzo. Hoe kwamen we nou aan het Marketieren?
Jaaaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
Owja
http://frontpage.fok.nl/s(...)tie-overhandigd.html
Ik had het idee dat het al veel langer geleden is
Ah ja zo was het idd!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We wilden eens over al die andere lui ouwehoeren zonder dat ze erbij waren? En/of terug konden lezen. Anders was het niet echt roddelen zei jij.
Ik ben nog net niet vergroeid met Fok!, eerste account was uit 2002 of 2003, mén gewoon al 7 jaarquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We wilden eens over al die andere lui ouwehoeren zonder dat ze erbij waren? En/of terug konden lezen. Anders was het niet echt roddelen zei jij.
quote:
Ik zat een jaar geleden vrijwel alleen in TVRquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog net niet vergroeid met Fok!, eerste account was uit 2002 of 2003, mén gewoon al 7 jaar
Wat was je eerdere account dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog net niet vergroeid met Fok!, eerste account was uit 2002 of 2003, mén gewoon al 7 jaar
Ik heb er ook meer dan 1quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat was je eerdere account dan?
Wat ben ik saai, ik heb alleen deze![]()
Greys was eerder toch al actief? Pisces dus ook?
Hmm, ik weet eigenlijk ook niet hoe het is ontstaan meerquote:
Geen idee, dat zit ik me al tijden af te vragenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat was je eerdere account dan?
Wat ben ik saai, ik heb alleen deze![]()
Greys was eerder toch al actief? Pisces dus ook?
Nee manquote:
Eerste keer was ik er nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
Tombola, jij was er toch ook gewoon in DTH?
Of bij die eerste uitreiking niet? Ik weet dat soort dingen dus soms gewoon niet meer
En GB was er bij de eerste uitreiking niet, maar bij dat tweede bezoek wel.
Nee Tombo was er pas bij de tweede. Toen heeft ze gelijk naam gemaakt door eerst anderhalf uur met Barbaaf 'in de file' te staan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
Tombola, jij was er toch ook gewoon in DTH?
Of bij die eerste uitreiking niet? Ik weet dat soort dingen dus soms gewoon niet meer
En GB was er bij de eerste uitreiking niet, maar bij dat tweede bezoek wel.
Toen was ik 10quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:14 schreef Greys het volgende:
De Greys account is sinds 2006, maar in totaal ben ik al meer dan tien jaar op FOK! geloof ik
Sinds de allereerste Big Brother, sinds 1999 al dus
Omdat we elkaar zo LEUK vonden dat we vaker wilden afspreken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm, ik weet eigenlijk ook niet hoe het is ontstaan meer![]()
Wel nog hoe we de Marketier ontdekten, maar niet waarom we uberhaupt toen doelloos een kroeg ging zoeken in Woerden
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat we elkaar zo LEUK vonden dat we vaker wilden afspreken.
Daar kunnen we ons nu weinig meer bij voorstellen he?
Ik was 25 toen ik op FOK! kwam dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen was ik 10. Zat ik in groep 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |