Ja, die ging ook wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:00 schreef RiskEverything het volgende:
Persoonlijk vond ik Joris Luyendijk (2006) het wel goed doen.
Daar hebben we het al zo vaak over gehad:quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:31 schreef henkde_j het volgende:
Wilfried de Jong zou ik dit graag willen zien presenteren. Denk dat hij hier ook wel geschikt voor kan zijn. Al is hij misschien soms iets the enthousiast.
quote:
Excuses voor het feit dat ik topics van 4 jaar oud niet ken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar hebben we het al zo vaak over gehad:
Wie moet deze zomer Zomergasten gaan presenteren ?
En waar is shmoopy gebleven?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
... Het enige wat mij vanavond van Maarten wat irriteerde was het steeds tegen Jelle vertellen over Hugo (de vader van Jelle). ...
Trek het je niet aan. Golfer heeft de moord op Willem van Oranje nog meegemaakt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Excuses voor het feit dat ik topics van 4 jaar oud niet ken.
quote:Wat dat betreft kon Brandt Corstius zich koning voelen: Maarten 't Hart is met zijn erudiete wereldvreemdheid en onbedoeld ironische uitstraling precies het soort mens waar Brandt Corstius het meeste mee kan.
Een stuk minder azijnzuur dan de vorige week, inderdaad. Het lijkt wel alsof ie deze keer wel echt gekeken heeft.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:38 schreef superjojo het volgende:
Ben 't deze keer eigenlijk meer eens met de recensie van Bert Brussen:
http://www.nu.nl/column-m(...)-maarten-t-hart.html
Denk het ook. Hij is dacht ik momenteel bezig een film over JC te realiseren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:23 schreef Stefan het volgende:
Ik ben benieuwd of hij een beetje kan meekomen met Verhoeven. Die zal wel komen met veel religieuze dingen.
Verhoeven is wel een slim mannetje. Twee bèta studies afgerond, en nu schrijver en regisseur.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:23 schreef Stefan het volgende:
Ik ben benieuwd of hij een beetje kan meekomen met Verhoeven. Die zal wel komen met veel religieuze dingen.
Ik vond het half uurtje dat ik gisteren meepikte ook wel slaapverwekkend. Vanavond Marijnissen even terugkijken omdat ik op vakantie was.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind trouwens de interviewer tamelijk waardeloos.
Gaan we ook turven hoevaak ie 'Nietwaar ?' zegt ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:54 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Verhoeven is wel een slim mannetje. Twee bèta studies afgerond, en nu schrijver en regisseur.
En hij is wel sympathiek dus het zal wel een leuk interview worden.
Dat iemand er andere meningen op na houdt en andere gewoontes heeft dan 99% van de mensen wil nog niet meteen zeggen dat die iemand wereldvreemd is. Sterker nog: ik denk dat hij beter weet hoe de wereld werkt en in elkaar zit dan 99% van de mensheid. En dat de meerderheid van de mensheid die met hun gewoontes de wereld om zeep helpen zonder zich daar (echt) van bewust te zijn wereldvreemder zijn dan de enkeling die dat wel ziet. Het voorbeeld van die scootmobiel vond ik er goed, evenals de constatering dat de mens het enige organisme is dat roofbouw pleegt op zijn eigen leefomgeving.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:14 schreef Felixa het volgende:
Ik vond het een erg leuke aflevering en Maarten 't Hart ontzettend ontwapenend in al zijn wereldvreemdheid.
Daar is hij volgens mij al een decennium mee bezig. Begint een beetje te lijken op de vruchteloze Napoleon-film van Kubrick.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk het ook. Hij is dacht ik momenteel bezig een film over JC te realiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |