vanavond, Scandinavische filmzomer en Brokeback mountain op ned3quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:04 schreef waffles het volgende:
[..]
Festen is morgen op tv, toch? Ook weer zo'n mooie film.
Het blijft idd wel een beetje aan de oppervlakte. Niet de slechtste interviewer maar ook niet de beste.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:34 schreef Scribent het volgende:
De fragmenten waren vaak ook leuk, jammer alleen dat JBC de diepgang mist om nog iets meer uit zijn gast te halen. Het blijft allemaal erg oppervlakkig zo, terwijl ´t Hart over over heel veel onderwerpen heel mooi kan vertellen (literatuur, muziek, dieren, geloof), meer dan hij vanavond kon doen.
Lees daarvoor zijn analyse van popmuziek in zijn boek Mozart & de anderen. Popmuziek is - als je door alle toeters en bellen heenprikt - eenvormig, repetitief en fantasieloos en ontbeert vindingrijkheid en durf, aldus 't Hart.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:45 schreef tong80 het volgende:
Of hem willen horen over popmuziek waar ie een gruwelijke hekel aan heeft.
Inderdaad. Wat een Gruwelmens. Van haar krijg ik hetzelfde gevoel als wanneer ik een la uit de vriezer open trekquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:57 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het echt nergens over gaan dat die Pauline Cornelisse vanavond (of enige andere avond) Zomergast is
V.
En ik sluit me ook aan bij jullie..Vind haar helemaal niksquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:51 schreef Loohcs het volgende:
Eens met Verbal. Waarom Paulien Cornelisse? Ze heeft één bundeltje columns uitgebracht en voor de rest wat cabaret gedaan. Zou bijna denken dat ze 't via Aaf heeft 'geregeld'
Ze is een vriendinnetje van Jelle's zus.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:57 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het echt nergens over gaan dat die Pauline Cornelisse vanavond (of enige andere avond) Zomergast is
V.
Dat betwijfel ik ernstigquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:45 schreef NoShitSherlock het volgende:
Die tieten van haar kunnen de uitzending nog redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |