Nee, maar spirit was in slaap gevallenquote:
Hier! Zie je! Als je hier al vergeet dat je iets afsloot.... hoe moet ik dan ooit vertrouwen hebben in jou en die handboeien?!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry, compleet gemist dat ik het topic sloot
Damn. Wat heb jij een schattig koppie.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Hier! Zie je! Als je hier al vergeet dat je iets afsloot.... hoe moet ik dan ooit vertrouwen hebben in jou en die handboeien?!
Macho! Niet schattigquote:Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Damn. Wat heb jij een schattig koppie.
quote:
Hoe zou ik nou kunnen vergeten dat er een lekkere vent aan mijn bed gekluisterd ligt??quote:Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Hier! Zie je! Als je hier al vergeet dat je iets afsloot.... hoe moet ik dan ooit vertrouwen hebben in jou en die handboeien?!
*in fotoboek gluurtquote:Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Damn. Wat heb jij een schattig koppie.
Je bent er bijna.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:10 schreef Ripley het volgende:
bleugh. Toe aan vakantie. Stress wordt wat too much
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maken meiden altijd dat soort geluiden als ze met je ballen spelen?
Nog eventjes volhouden.. Wanneer krijg je precies vakantie? Na deze week of de volgende?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:10 schreef Ripley het volgende:
bleugh. Toe aan vakantie. Stress wordt wat too much
*knijpt in wangetjes*quote:
Nee meer iets van kwkwkskkwwwks kww want dan hebben ze de mond vol.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maken meiden altijd dat soort geluiden als ze met je ballen spelen?
Je mag niet praten met de mond vol, je moet ze wel manieren leren he.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Nee meer iets van kwkwkskkwwwks kww want dan hebben ze de mond vol.
Ik moet donderdag t/m dinsdag nog naar spanje of italie en na dinsdag of woensdag ben ik vrij voor anderhalve weekquote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog eventjes volhouden.. Wanneer krijg je precies vakantie? Na deze week of de volgende?
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu moest ik ook even spieken natuurlijk![]()
ben het voor de verandering eens eens met de anderen
Wangetjes! Ik knijp wel in andere billen als ik daar zin in heb, dank jequote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
BUURVROUW!
Of bedoelde je m'n billen?
dan mag je niet zeuren ik moet nog 3 wekenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet donderdag t/m dinsdag nog naar spanje of italie en na dinsdag of woensdag ben ik vrij voor anderhalve week
Oeh! Da's dus meteen als je terug bent van vakantie weer beginnen?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet donderdag t/m dinsdag nog naar spanje of italie en na dinsdag of woensdag ben ik vrij voor anderhalve week
En dit vind ik nou een leuk fobo!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met dien verstande dat jij vast niet de afgelopen weken dagen tot 24 uur hebt gemaakt en elk weekend hebt gewerkt en niet vanmorgen hoefde te kotsen van de stress.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan mag je niet zeuren ik moet nog 3 weken
Weet je zeker dat het van de stress was dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met dien verstande dat jij vast niet de afgelopen weken dagen tot 24 uur hebt gemaakt en elk weekend hebt gewerkt en niet vanmorgen hoefde te kotsen van de stress.
Maar goed dat ik geen kids heb/wil
nou ja, spanje of italie is werk, dan een dag tas inpakken en naar brussel reizen, weekje vakantie en dan bruiloft van brox ex en dan weer aan de slag. I need a holidayquote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh! Da's dus meteen als je terug bent van vakantie weer beginnen?
Ja, heel zekerquote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het van de stress was dan?
Hij was flauw, ik weet hetquote:
Tja ik heb altijd van die dagen he ik weet niet beterquote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met dien verstande dat jij vast niet de afgelopen weken dagen tot 24 uur hebt gemaakt en elk weekend hebt gewerkt en niet vanmorgen hoefde te kotsen van de stress.
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doen de leidingen het wel weer?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wangetjes! Ik knijp wel in andere billen als ik daar zin in heb, dank je
Lekken? Nog steedsquote:
Vrouwen zijn daar wel eens panisch overquote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Ripley het volgende:
Mensen, dat ik een keer kots wil niet zeggend at ik zwanger ben hoor, ik neem daar maatregelen voor.
Let goed op jezelfquote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
joh als een ander t had geschreven had je dezelfde vraag gesteldquote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Ripley het volgende:
Mensen, dat ik een keer kots wil niet zeggend at ik zwanger ben hoor, ik neem daar maatregelen voor.
En ja, het is echt stress - echt veel gewerkt en gereisd en geen moment rustMaar goed, tijd voor vakantie dus, nog even doorzetten
Pff, wat duurt dat nog lang.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef Duimelot het volgende:
dan mag je niet zeuren ik moet nog 3 weken
*proest*quote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Nu kan ik nooit meer normaal Pringles eten.
Koekje dan maar?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Daar moest ik ook aan denkenquote:
Hij doet me aan Bosbeetle denkenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:41 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Is dat de moderne recycle peniskoker?
Is maar beter ook. Sexy is het totaaaal niet.quote:
Ik reanimeer wel ff!quote:
Het is een langharige hippie met een pringlebus om zijn piemel, Ang3lquote:Op maandag 26 juli 2010 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar het gaat over piemolsNu ben ik natuurlijk nieuwsgierig!
Als iemand nou ff me afleid, dan kalmeer ik wel weer
Dan moet ik even in dit topic posten.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:06 schreef CherryLips het volgende:
ho, het gaat over mij!
Hoe meer mensen zeggen dat het niet spannend is, des te nieuwsgieriger hij wordt.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:59 schreef rival het volgende:
Lieg niet zo tegen die jongen, angel ik zou de url bewaren voor vanavond
Dat gelooft ie nooit!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een langharige hippie met een pringlebus om zijn piemel, Ang3l
Fixed.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:59 schreef Ripley het volgende:
Het is een hele lekkere langharige hippie met een pringlebus om zijn piemel, Ang3l
Ewquote:Op maandag 26 juli 2010 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een langharige hippie met een pringlebus om zijn piemel, Ang3l
Dat klinkt ontzettend geil.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:05 schreef Ripley het volgende:
Ik heb zaterdag een rood bloesje met ruches, een rood shirtje en rode hakjes gekocht
Ze liegt!quote:
Erg Ditta von Teese MadMen sexy?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:05 schreef Ripley het volgende:
Ik heb zaterdag een rood bloesje met ruches, een rood shirtje en rode hakjes gekocht angel
Net eentje met het rode bloesje gepost in mijn FoBo. De rest komt nog wel een keerquote:
Ja, wie ga ik nu geloven! Die lying cheating straight bastards of de dame?quote:
Altijd de dame geloven, anders delf je het onderspitquote:Op maandag 26 juli 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wie ga ik nu geloven! Die lying cheating straight bastards of de dame?
Duh, mij natuurlijk!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wie ga ik nu geloven! Die lying cheating straight bastards of de dame?
Jij vindt een kameel nog geil omdat het twee bulten heeft en een hartslagquote:
OK, thanks.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net eentje met het rode bloesje gepost in mijn FoBo. De rest komt nog wel een keer
Uhm, nee.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij vindt een kameel nog geil omdat het twee bulten heeft en een hartslag
Daar ga ik volgende week toch heen, dus dat komt goed uitquote:Op maandag 26 juli 2010 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met die bulten kan je inderdaad wel 2 weken door de woestijn sjokken.
Nee, en jij hebt wel degelijk sex appeal!quote:
Wat je zegt, ja!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, en jij hebt wel degelijk sex appeal!
Je weet dat Ripley al bezet is...?quote:
Met zo'n hele sex & the city garderobe op je kameel?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende week toch heen, dus dat komt goed uit
Ik zal wel een foto maken met mijn bulten op een kameel
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:25 schreef DR34M3R het volgende:
Jongens.. ik heb dringend behoefe aan.. iets wat me wakker houdt. Koffie, red bull... wat dan ook.
quote:
Je wilt me omdat je me niet kunt hebben hè?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Jawel. Wijven laten zich verslonzen. Je kunt beter een homo pakken! Die blijven ijdel!
Ik heb al een zooi aan spullen gekocht en brox blijft maar roepen dat ik iets meer bedekkends moet kopenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met zo'n hele sex & the city garderobe op je kameel?
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:25 schreef DR34M3R het volgende:
Jongens.. ik heb dringend behoefe aan.. iets wat me wakker houdt. Koffie, red bull... wat dan ook.
Waarom moet hij roepen? Ben je slechthorend?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb al een zooi aan spullen gekocht en brox blijft maar roepen dat ik iets meer bedekkends moet kopen
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:30 schreef mahlah het volgende:
[..]
[ afbeelding ] BZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
oost indisch doofquote:Op maandag 26 juli 2010 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom moet hij roepen? Ben je slechthorend?
Ik zie jou helemaal als een ware Samantha door die woestijn paraderenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb al een zooi aan spullen gekocht en brox blijft maar roepen dat ik iets meer bedekkends moet kopen
ik las slechthoerendquote:Op maandag 26 juli 2010 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom moet hij roepen? Ben je slechthorend?
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je wilt me omdat je me niet kunt hebben hè?
Wut? Dat maak jij ervanquote:Op maandag 26 juli 2010 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus? ok, sommige vrouwen vertikken het nadat ze hem aan de haak hebben geslagen nog iets aan het uiterlijk te doen, maar das toch geen meerderheid.
Regelmatig inruilen voor een jonger model.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Jawel. Wijven laten zich verslonzen. Je kunt beter een homo pakken! Die blijven ijdel!
Als ze slechthoerend is moet ze juist MINDER dingen gaan bedekken!quote:
quote:
Is brox je vriend?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Owja, onze huishomo heeft een puntquote:Op maandag 26 juli 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze slechthoerend is moet ze juist MINDER dingen gaan bedekken!
Nee de mijne, maar soms mag ze'm lenen.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee de mijne, maar soms mag ze'm lenen.
ja daar kan jij nog een puntje aan zuigen!quote:
Hij heeft zijn jongere model juist ingeruild voor mij, scheelt 8 jaarquote:Op maandag 26 juli 2010 14:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Regelmatig inruilen voor een jonger model.
Nou eh, liever nietquote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja daar kan jij nog een puntje aan zuigen!
Dat zijn nog eens grote stappen voor die jongenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft zijn jongere model juist ingeruild voor mij, scheelt 8 jaar
Het is anders ook wel lekker als je gewoon je fruit in het openbaar kunt eten hoor. Of eh.. het iig vast kunt houden terwijl anderen het zien. of eh.. nou ja. Lamaar.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ninjaeditquote:
Ben jij maar 8 jaar ouder dan ik?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Om Socios op te laten houden met kwijlen. Vandaar.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij draagt aan dat ze bezet is ookal ziet ze er sexy uit.
quote:
Ssssssssst!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Blijft leuk, edit-geschiedenis kunnen lezen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Om Socios op te laten houden met kwijlen. Vandaar.
Is hier nou geen enkele vrouw die Socios ook maar een beetje aantrekkelijk vindt en zin heeft om zich gewoon op hem storten voordat hij de sfeer verpest? Is ie gelijk van z'n grootste onzekerheid af ... en kan ie zich weer als een man gedragen.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Om Socios op te laten houden met kwijlen. Vandaar.
waar is dat zinnetje nou voor nodig... ?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:49 schreef mahlah het volgende:
[..]
Is hier nou geen enkele vrouw die Socios ook maar een beetje aantrekkelijk vindt en zin heeft om zich gewoon op hem storten voordat hij de sfeer verpest? Is ie gelijk van z'n grootste onzekerheid af ... en kan ie zich weer als een man gedragen.
Ach, sommigen hebben een voorliefde voor oldtimers.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat waren zijn eigen woorden....quote:Op maandag 26 juli 2010 14:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
waar is dat zinnetje nou voor nodig... ?
Ik ga daten met een jongen die bijna 10 jaar jonger isquote:
Hello Nursequote:Op maandag 26 juli 2010 14:47 schreef Rifoki het volgende:
Wat een drukte op de weg.
Heenrit vanmorgen 1u 15min, dat is normaal. Terugrit zojuist 2,5 uur.
Tsjah is altijd heerlijk rijdenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ach, sommigen hebben een voorliefde voor oldtimers.
Niks, je moet juist de jaarringen tellen, dat zegt meer.quote:
Oh? Vertel?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga daten met een jongen die bijna 10 jaar jonger is
Jezus wat ben jij een watjequote:Op maandag 26 juli 2010 14:57 schreef rival het volgende:
Ik heb zaterdag mijn nummer weggegeven, bij elke sms denk(hoop) ik dat zij het is. Erg hè
Ik heb dit soort dingen nooit gehad, ik word steeds watteriger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Maareh, succesquote:Op maandag 26 juli 2010 14:57 schreef rival het volgende:
Ik heb zaterdag mijn nummer weggegeven, bij elke sms denk(hoop) ik dat zij het is. Erg hè
Ik heb dit soort dingen nooit gehad, ik word steeds watteriger wanhopiger
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een watje
Haha dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb ik niks gezegd, mijn excusesquote:
Dan doe je toch niks verkeerd?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Dan wil ik oprecht mijn leven beteren, niet meer achter die jonge chicks aan te gaan, moeten ze mij natuurlijk wel met rust laten.
Mamquote:Op maandag 26 juli 2010 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Niks of niemand is te lief om misbruikt te worden
Ik mag niet van Ripquote:Op maandag 26 juli 2010 15:07 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dan doe je toch niks verkeerd?
Laat ze lekker komen ...
Speciaal voor jou!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die van zaterdag was maar 5 jaar jonger dan ikquote:Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Dan wil ik oprecht mijn leven beteren, niet meer achter die jonge chicks aan te gaan, moeten ze mij natuurlijk wel met rust laten.
Kutjong. Ga jij eens lekker verbranden op dat strand daar ofzoquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga daten met een jongen die bijna 10 jaar jonger is
Ook jij nietquote:
Jij gebruikt misbruikt en vermink verbruikt alles!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dan ben ik zeker een necrofiel?quote:
Hij is 22 hoor!!quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kutjong. Ga jij eens lekker verbranden op dat strand daar ofzo
Je kent je aanstaande schoonnicht al erg goedquote:Op maandag 26 juli 2010 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij gebruikt misbruikt en vermink verbruikt alles!
Neverquote:
Arme kipquote:
Ik wil er niet eens aan denken met wie mijn moeder het doetquote:Op maandag 26 juli 2010 15:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan ben ik zeker een necrofiel?
ik heb ze liever 10 jaar ouder
Ben je 18 toevallig?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan ben ik zeker een necrofiel?
ik heb ze liever 10 jaar ouder
Zal ik je wat foto's van m sturen?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik wil er niet eens aan denken met wie mijn moeder het doet
ik ben nog 22quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kent je aanstaande schoonnicht al erg goed![]()
ik ben trots op je, popje
Ja, hey, mijn regels zijn het ook niet hoor!quote:
Hoe je koest. Ze deed het uit vrije wilquote:
Maar jij bent dan ook bejaard...quote:Op maandag 26 juli 2010 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hey, mijn regels zijn het ook niet hoor!
Maar 22 vindt ze te jong voor me...
Ja, en jij irritant, maar dat vermeld ik ook niet in elk singlestopic.quote:
Ik laat me niet meer ge- cq. misbruiken.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*stalk*quote:Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed ook, want als jij in elk topic zou posten zou het wel saai worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en jij irritant, maar dat vermeld ik ook niet in elk singlestopic.
quote:
Neequote:
quote:
Met behulp van een beetje GHB in haar drankje?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoe je koest. Ze deed het uit vrije wil
Dat was niet de stellingquote:Op maandag 26 juli 2010 15:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik laat me niet meer ge- cq. misbruiken.
Niet eensquote:Op maandag 26 juli 2010 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met behulp van een beetje GHB in haar drankje?![]()
Had de barman al gedaan op mijn aanvraagquote:
Cradlerobber!quote:
Ik heb jou hulp echt niet nodig om een date te krijgen hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 15:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Had de barman al gedaan op mijn aanvraag
te oud? Die is ook al 10 jaar jonger hoorquote:
blijkbaar welquote:Op maandag 26 juli 2010 15:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb jou hulp echt niet nodig om een date te krijgen hoor
mijn neefje is 18. Dat is een mooie leeftijd voor jouquote:Op maandag 26 juli 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
te oud? Die is ook al 10 jaar jonger hoor
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
WTF ben jij 32?! Je ziet eruit als begin 20..
Ga jij nou maar verder spelen met je varkenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
te oud? Die is ook al 10 jaar jonger hoor
Hoi mr. Tquote:
Oke oke, ik zal de barman wel opbellen dat ie de GHB terugstuurtquote:Op maandag 26 juli 2010 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ga jij nou maar verder spelen met je varkenik red mezelf wel
Och, hij ziet er maar 10 jaar ouder uitquote:
Als ik nou begin 20 ben scheel ik niks met HM!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja. Dat gaat je zo bevallen dat je mij dan gaat stalkenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:21 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Zeg... als ik je nou 1 date geef he...... hou je dan op met stalken?
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Och, hij ziet er maar 10 jaar ouder uit![]()
Zo, zijn dag is ook weer goedquote:Op maandag 26 juli 2010 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat gaat je zo bevallen dat je mij dan gaat stalken
En dan worden we gelukkig
Zegt het watje nu nog heel stoerquote:Op maandag 26 juli 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik vind jouw sig leukquote:Op maandag 26 juli 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Romantisch.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:20 schreef Lotusss het volgende:
[nerdmode]
Zo, even de firmware van mijn draadloze router een update gegeven
[/nerdmode]
Ho stop ja wacht ff!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet 't nog een romantische wine and dine date worden ook?quote:
op een vage foto ja irl is het 10 jaar ouderquote:Op maandag 26 juli 2010 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, hij ziet er maar 10 jaar ouder uit![]()
Hoi ms. D
Nee hoor, ik zie er al uit als 43quote:Op maandag 26 juli 2010 15:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op een vage foto ja irl is het 10 jaar ouder
quote:
Je bent zo lief de afgelopen dagen.... ik vertrouw het nietquote:Op maandag 26 juli 2010 15:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
deze gaat van mij worden
zodra die vodafone meneer mij woensdag terugbelt
whaha mensen kennen mij te goedquote:Op maandag 26 juli 2010 15:32 schreef mahlah het volgende:
[..]
[..]
Je bent zo lief de afgelopen dagen.... ik vertrouw het niet [ afbeelding ]
Of heb je voor het eerst in lange tijd weer sex gehad?
oh dan komt t aardig overeen, hij 50+quote:Op maandag 26 juli 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie er al uit als 43
Zie, dat zei ik toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dan komt t aardig overeen, hij 50+
oh geweldig ze mochten jou ook een GE WEL DI GE aanbieding doen en een jaar of was t 2 jaar een abbo voor de helft van de prijs aansmeren?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
deze gaat van mij worden
jaja had t verkeerd begrepen ik d8 dat je d8 dat ie er 10 jaar jonger uitzag dan zn leeftijf dus ergens begin 30, das natuurlijk enorme bullshit enzoquote:
Ik wil liefde, jij weer lust. Zucht!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:29 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Moet 't nog een romantische wine and dine date worden ook?
Ik denk dat is ff ogen dicht, sex en tis klaar!
Nee hoor, dat is gewoon een standaard zin in Singlesquote:
Die ziet er wel heel erg handelbaar uit, niet zo lomp als mijn Omnia Qwerty..quote:Op maandag 26 juli 2010 15:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
deze gaat van mij worden
nee, ik had hun gebeld.. mijn abo moet verhoogt worden en ik moet een nieuwe telefoonquote:Op maandag 26 juli 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh geweldig ze mochten jou ook een GE WEL DI GE aanbieding doen en een jaar of was t 2 jaar een abbo voor de helft van de prijs aansmeren?
werd ik voor gebeld, bleek dat mn huidige abo zelfs zonder die geweldige kans goedkoper was
Wat heb jij gedronken?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaja had t verkeerd begrepen ik d8 dat je d8 dat ie er 10 jaar jonger uitzag dan zn leeftijf dus ergens begin 30, das natuurlijk enorme bullshit enzo
maar dan had ik t gewoon fout en snappen we t beide weer ofzoiets
verhoogdtquote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik had hun gebeld.. mijn abo moet verhoogt worden en ik moet een nieuwe telefoon
Breezer zo te lezen.quote:
Die wil ik ook.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
deze gaat van mij worden
nee hoor dat ik dat zei over hoe oud je eruit ziet was meer dat ik het een beetje zat ben dat je onterecht met een soort van eer wil strijken door een vage foto te plaatsen die niet op de ware werkelijkheid berust...quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo recalcitrant bent vandaag.
Sorry ik rook niet, ik pijp alleen.quote:
verhoogd!?!? ben je zo'n bellertquote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik had hun gebeld.. mijn abo moet verhoogt worden en ik moet een nieuwe telefoon
Ik heb er eenquote:
Hij is zo mooiquote:Op maandag 26 juli 2010 15:42 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Die wil ik ook.
Mijn nieuwe telefoon hoeft maar aan een paar voorwaarden te voldoen: Android OS, QWERTY toetsenbord en een mooi design. Die heeft 't allemaal.
Maar jij hebt een vaginaquote:
nee, ik had te weinigquote:
quote:
Oh ja, nou word ik weer afgewezen omdat ik een vagina heb...quote:
ah je kwam er net precies 75 tekortquote:Op maandag 26 juli 2010 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik had te weinig![]()
ik had maar 200 minuten, maar moet ff 275 van gemaakt worden
Ik wist niet dat je in een delirium ging door stoppen met roken?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:42 schreef Duimelot het volgende:
nee hoor dat ik dat zei over hoe oud je eruit ziet was meer dat ik het een beetje zat ben dat je onterecht met een soort van eer wil strijken door een vage foto te plaatsen die niet op de ware werkelijkheid berust...
Zelfde als een gedrocht gaat photoshoppen en dan online complimentjes krijgt dat t een lekker wijf is en dan doodleuk heel vrolijk en blij en trots dankje wel gaat roepen en er nog vrolijk van wordt ook
Dat ik een sigaret wil is gewoon omdat het alwel 18 uren geen meer gehad heb!
rascisme! discriminatie!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh ja, nou word ik weer afgewezen omdat ik een vagina heb...
Delirium... heb ik onlangs geleerd...quote:Op maandag 26 juli 2010 15:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je in een delerium ging door stoppen met roken?
ik weet niet hoeveel precies, maar kan altijd nog verder ophogenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah je kwam er net precies 75 tekorthhahaha
ik rook tenminste niet, jij durft t geeneens aan om te stoppenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je in een delerium ging door stoppen met roken?
Durven wel, eerder ontbrekende motivatie.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:47 schreef Duimelot het volgende:
ik rook tenminste niet, jij durft t geeneens aan om te stoppen
Het gaat om het principe dat ik eindelijk weer eens iemand kan verbeterenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef Lotusss het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik een standaard meisje ben: ik wil zo graag ooit trouwen, inclusief mooie trouwjurk etc...
Maar ik zie dat minimaal de komende 10 jaar gewoon niet gebeuren...
hoe kom jij nou aan zo'n smerige gewoontequote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe kom jij nou aan zo'n smerige gewoonte
ik heb je gezegd van die troep af te blijven
ik kan je de hand schuddenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef Lotusss het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik een standaard meisje ben: ik wil zo graag ooit trouwen, inclusief mooie trouwjurk etc...
dat is grote bullshit want je hebt zelf gezegd je zou willen stoppenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Durven wel, eerder ontbrekende motivatie.
Ben je gestoptquote:Op maandag 26 juli 2010 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is grote bullshit want je hebt zelf gezegd je zou willen stoppen
dat is al motivatie genoeg, t feit dat je teruggekrabbeld bent en niet samen stopt is pure angst!
Je had je dochter gezegd als Duim stopt stop ik ook... hoeveel heb je er gerookt de afgelopen uren!?
Ja, dat klopt. Met daarbij de kanttekening dat ik motivatie moest vinden. Ja, op vakantie. Maar dat vind jij weer niet goed. Ehm, dat heb ik niet geteld. Maar haal jij maar een nieuw pakje voor me, want hij is bijna leeg.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:50 schreef Duimelot het volgende:
dat is grote bullshit want je hebt zelf gezegd je zou willen stoppen
dat is al motivatie genoeg, t feit dat je teruggekrabbeld bent en niet samen stopt is pure angst!
Je had je dochter gezegd als Duim stopt stop ik ook... hoeveel heb je er gerookt de afgelopen uren!?
ja ik ben gestopt alleen is t nog niet zolang dus best moeilijkquote:
Zal ik dan samen met jou stoppenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik ben gestopt alleen is t nog niet zolang dus best moeilijk
daarom ben je als niet roker een sukkel als je geheel vrijwillig een sigaret gaat pakken wetende hoe zwaar rokers stoppen vinden enzo![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Met daarbij de kanttekening dat ik motivatie moest vinden. Ja, op vakantie. Maar dat vind jij weer niet goed. Ehm, dat heb ik niet geteld. Maar haal jij maar een nieuw pakje voor me, want hij is bijna leeg.
nee beetje de vakantie laten verpesten omdat je dan recalcitrant bent van het stoppen. Dus niet hequote:Op maandag 26 juli 2010 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Met daarbij de kanttekening dat ik motivatie moest vinden. Ja, op vakantie. Maar dat vind jij weer niet goed. Ehm, dat heb ik niet geteld. Maar haal jij maar een nieuw pakje voor me, want hij is bijna leeg.
Zie jij het ook niet gebeuren dat ze de komende 10 jaar trouwt?quote:
You're a bitch !quote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef mahlah het volgende:
[..]
Zie jij het ook niet gebeuren dat ze de komende 10 jaar trouwt?
waar ga jij mee stoppen dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zal ik dan samen met jou stoppen
En ik vind het echt kei goed van je!
je bent een kneusquote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef mahlah het volgende:
[..]
Zie jij het ook niet gebeuren dat ze de komende 10 jaar trouwt?
met geheel vrijwillig een sigaret pakkenquote:
Awwwquote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
stoppen met roken is niet moeilijk hoor.. Het niet weer beginnen wel
Misschien word ik wel heul lief als ik stop? Dat weet jij helemaal niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Duimelot het volgende:
nee beetje de vakantie laten verpesten omdat je dan recalcitrant bent van het stoppen. Dus niet he
En als ie leeg is is een ideaal moment om gewoon ook te stoppen
Thanksquote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Awww
* Jofunu-kun geeft Lotusje een knuffel
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien word ik wel heul lief als ik stop? Dat weet jij helemaal niet.
Hmm, gelukkig heb ik thuis nog wat verstopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |