Nee, maar spirit was in slaap gevallenquote:
Hier! Zie je! Als je hier al vergeet dat je iets afsloot.... hoe moet ik dan ooit vertrouwen hebben in jou en die handboeien?!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry, compleet gemist dat ik het topic sloot
Damn. Wat heb jij een schattig koppie.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Hier! Zie je! Als je hier al vergeet dat je iets afsloot.... hoe moet ik dan ooit vertrouwen hebben in jou en die handboeien?!
Macho! Niet schattigquote:Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Damn. Wat heb jij een schattig koppie.
quote:
Hoe zou ik nou kunnen vergeten dat er een lekkere vent aan mijn bed gekluisterd ligt??quote:Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Hier! Zie je! Als je hier al vergeet dat je iets afsloot.... hoe moet ik dan ooit vertrouwen hebben in jou en die handboeien?!
*in fotoboek gluurtquote:Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Damn. Wat heb jij een schattig koppie.
Je bent er bijna.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:10 schreef Ripley het volgende:
bleugh. Toe aan vakantie. Stress wordt wat too much
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maken meiden altijd dat soort geluiden als ze met je ballen spelen?
Nog eventjes volhouden.. Wanneer krijg je precies vakantie? Na deze week of de volgende?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:10 schreef Ripley het volgende:
bleugh. Toe aan vakantie. Stress wordt wat too much
*knijpt in wangetjes*quote:
Nee meer iets van kwkwkskkwwwks kww want dan hebben ze de mond vol.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maken meiden altijd dat soort geluiden als ze met je ballen spelen?
Je mag niet praten met de mond vol, je moet ze wel manieren leren he.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Nee meer iets van kwkwkskkwwwks kww want dan hebben ze de mond vol.
Ik moet donderdag t/m dinsdag nog naar spanje of italie en na dinsdag of woensdag ben ik vrij voor anderhalve weekquote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog eventjes volhouden.. Wanneer krijg je precies vakantie? Na deze week of de volgende?
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu moest ik ook even spieken natuurlijk![]()
ben het voor de verandering eens eens met de anderen
Wangetjes! Ik knijp wel in andere billen als ik daar zin in heb, dank jequote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
BUURVROUW!
Of bedoelde je m'n billen?
dan mag je niet zeuren ik moet nog 3 wekenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet donderdag t/m dinsdag nog naar spanje of italie en na dinsdag of woensdag ben ik vrij voor anderhalve week
Oeh! Da's dus meteen als je terug bent van vakantie weer beginnen?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet donderdag t/m dinsdag nog naar spanje of italie en na dinsdag of woensdag ben ik vrij voor anderhalve week
En dit vind ik nou een leuk fobo!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met dien verstande dat jij vast niet de afgelopen weken dagen tot 24 uur hebt gemaakt en elk weekend hebt gewerkt en niet vanmorgen hoefde te kotsen van de stress.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan mag je niet zeuren ik moet nog 3 weken
Weet je zeker dat het van de stress was dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met dien verstande dat jij vast niet de afgelopen weken dagen tot 24 uur hebt gemaakt en elk weekend hebt gewerkt en niet vanmorgen hoefde te kotsen van de stress.
Maar goed dat ik geen kids heb/wil
nou ja, spanje of italie is werk, dan een dag tas inpakken en naar brussel reizen, weekje vakantie en dan bruiloft van brox ex en dan weer aan de slag. I need a holidayquote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh! Da's dus meteen als je terug bent van vakantie weer beginnen?
Ja, heel zekerquote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het van de stress was dan?
Hij was flauw, ik weet hetquote:
Tja ik heb altijd van die dagen he ik weet niet beterquote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met dien verstande dat jij vast niet de afgelopen weken dagen tot 24 uur hebt gemaakt en elk weekend hebt gewerkt en niet vanmorgen hoefde te kotsen van de stress.
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doen de leidingen het wel weer?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wangetjes! Ik knijp wel in andere billen als ik daar zin in heb, dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |