quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:Ik wil eigenlijk wel meer details TS.. hoe ging het precies? Een uitgebreid verslag incl. scheldkanonnades aub
Nou het begon dus allemaal dinsdag toen ik de trein nam om voor 10 dagen naar Zuid France te gaan, ik kom eraan en vlieg in der armen.
Die nacht was het geweldig en had nog nooit zo'n goeie cockspiel actie genoten als die nacht.
De dag erop was het bakken aan het strand, en voelde al enige afstand van haar afkomen.
Na het strand even afspoelen in de douche, en een flinke duw inwaarts gegeven.
Op weg naar het zwembad kwam ze naast me lopen, en met een druilerige stem kwam de vraag:"hoe vind je het tussen ons gaan?"
Mijn stemming veranderde somber en probeer nog een vrolijke "goed" uit te brengen, aangezien de erotische en leuke speelse momenten voorheen.
Maar ik wist dat ik de wedervraag moest stellen.
Bij haar kwam er toen een jammerlijk "Nou, eigenlijk niet zo goed" uit..
Toen zag ik de bui hangen, en vroeg waarom ?
Ik kreeg daar toen het antwoord:"Ik weet het niet"
"Ik weet het niet" ?
"Ja, mijn gevoel zegt dat het niet meer gaat"
"Je gevoel" ?
"Het is niet makkelijk uit te leggen"
Ik somde daarop volgende een shitload aan mogelijkheden op welke het allemaal kunnen zijn.
Geen van alle deed een belletje rinkelen bij haar, en toen ik alle mogelijkheden had gehad klapte ik dicht en slenterde ik als een gewond dier achter haar aan.
Die nacht ging het gesprek verder, maar meer in de trend van: welke mogelijkheden kunnen het nog meer zijn ?
Elke suggestie kwam neer op een 'Nee'..
Maar ik vertelde haar dat het niet zo kan zijn dat er totaal geen reden is, vooral niet als deze is gebaseerd op 1 dag dat we elkaar hebben mee gemaakt op vakantie. En dat er voorheen totaal geen aanleiding was geweest om het hier te laten beëindigen.
Bij deze opmerking was ze even stil, maar uiteindelijk kwam er weer een zin uit die ik eerder die dag gehoord had.
Elke keer vluchtte ze weer terug op het punt van een gevoels kwestie, en dat daar dus geen enkele reden voor nodig was dit kracht bij te zetten.
Op een gegeven moment zei ik iets in de trend van dat ze alles voor me was en ik geen ander wilde, want ik zou de reis nooit gemaakt hebben als het de moeite niet was.
Toen kwam er een hoopvolle "echt waar" uit waar naar mijn mening het tij ging keren en ik haar weer terug zou veroveren.
Maar zo hoopvol als ik dacht, zei ze snel weer dat ze het niet ging veranderen alsof ze die woorden gedisciplineerd had ingestudeerd mocht ze op dit punt komen. Zo draaide het cirkeltje nog eens 160 graden en waren we weer terug bij af.
En ze bleef hier ook telkens bij.
Ik was snel klaar hiermee, draaide me om en ging slapen.
De dag erop smste ik een vriend om te vragen mijn trein uit te zoeken en mij terug te smsen.
Zo doende parkeerde hij me nog in de 1e klas.
Ik ging weer met de trein terug.