Dan denk ik "Jammer" maar voorlopig zitten we nog vast op Sindri normalquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:18 schreef ufopiloot het volgende:
En dan droppen de Corrupted Silverplate Legguards in Marrowgar HC en heb je hem voor niks laten craften
Woensdag.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef farscapevr8 het volgende:
morgen wederom een 24uurs maintenance?
Chromaggus niet, dus lekker boeiend.quote:We will be performing extended maintenance on the realms listed below on Wednesday, August 4th, beginning at 00:01 CEST. The maintenance is scheduled for 24 hours as we prepare for the upcoming expansion. These realms will be playable again at approximately 23:59 on Wednesday, August 4th.
Vek'nilash
Aerie Peak
Auchindoun
Boulderfist
Chamber of Aspects
Eonar
Frostmane
Ghostlands
Grim Batol
Hellfire
Jaedenar
Karazhan
Kazzak
Kilrogg
Nagrand
Outland
Ravenholdt
Saurfang
Shattered Halls
Sporeggar
Tarren Mill
The Sha'tar
Wildhammer
Gewoon in je retribution gear heroics doen voor de holy gear en je laten boosten, en met de emblems een setje kopen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef GlenSpey het volgende:
Zo ik heb mijn oude pally weer van stal gehaald. Het is mijn allereerste wow character maar nog altijd met slechte gear, ben er wel al lvl 80 mee. Nu had ik het idee om maar es holy uit te gaan proberen... maar ik heb dus totaal geen gear voor holy... dus ook geen blues of zelfs greens die het aankunnen. Basically ben ik nu dus een healer met nog geen 6k mana en 22 spellpowerzwaar onvoldoende om uberhaupt te beginnen met heroics dus...
Dus ik zit nu aan zo'n crafted setje te denken... maar welke moet ik kiezen? Ik zag die blauwe Ornate Saronite set op Atlasloot staan... maar dat is een pvp set! Is er niks beters te halen voor een nieuwbakken healer met een beperkt budget?
Ik heb nog eens mijn bank doorgekeken... bleek dat de hele blue set er al in lagquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Gewoon in je retribution gear heroics doen voor de holy gear en je laten boosten, en met de emblems een setje kopen.
Don't do it! Turn back while there's still time!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:25 schreef Berend. het volgende:
Ik zit nou echt te twijfelen om een keertje WOW te kopen.. Wat zal ik doen?
Alleen doen als je mensen kent die het spelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:25 schreef Berend. het volgende:
Ik zit nou echt te twijfelen om een keertje WOW te kopen.. Wat zal ik doen?
Why? Je leert vanzelf mensen kennen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen doen als je mensen kent die het spelen
Niet nodig hoor. Ik heb vanaf het moment dat ik 80 ben heeeeel veel mensen leren kennenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen doen als je mensen kent die het spelen
Als je voor het eerst wow speelt zal je iig verbaast zijn over hoe groot de wereld is en hoeveel er te beleven valt. Er zijn veel mmo's maar wow is uniek in zn soort.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:58 schreef Berend. het volgende:
En zoals ik vorige keer vroeg. Het is toch veel beter dan Runes of magic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |