abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 augustus 2010 @ 07:28:01 #151
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84761978
Zaterdag eindelijk Halion down gekregen!
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:42:39 #152
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84763415

Vanmiddag laten craften.

Ik dacht dat ik voor mijn pally helemaal uitgegeared was. Maar deze upgrade ligt me al maanden aan te kijken zonder dat ik het door had :o

Ik win:
14 Int
14 Sta
100 Armor
19 Crit (0.41%)
5 Haste (0.15%)
22 Spell Powe
pi_84764587
tvp
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84765741
En dan droppen de Corrupted Silverplate Legguards in Marrowgar HC en heb je hem voor niks laten craften :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:20:41 #155
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84765810
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:18 schreef ufopiloot het volgende:
En dan droppen de Corrupted Silverplate Legguards in Marrowgar HC en heb je hem voor niks laten craften :P
Dan denk ik "Jammer" maar voorlopig zitten we nog vast op Sindri normal ;)
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:33:09 #156
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_84766227
Waarom win ik nooit met de rolls in dungeons? :(
I spoke proper England since I was a children.
  Moderator maandag 2 augustus 2010 @ 13:19:02 #157
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84769584
Oh zijn we hier :P Het was al zo stil in dat andere topic :D

Vakarian is nog steeds lvl 30 omdat ik mijn Druid healer op Khadgar aant lvlen ben. Was 4 á 5 dagen geleden 48 en nu hikt ie tegen de 53 aan. Best makkelijk in de Plaguelands, mij krijgen ze niet dood!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_84781309
Feral PvP _O_
pi_84785117
Zo ik heb mijn oude pally weer van stal gehaald. Het is mijn allereerste wow character maar nog altijd met slechte gear, ben er wel al lvl 80 mee. Nu had ik het idee om maar es holy uit te gaan proberen... maar ik heb dus totaal geen gear voor holy... dus ook geen blues of zelfs greens die het aankunnen. Basically ben ik nu dus een healer met nog geen 6k mana en 22 spellpower :') zwaar onvoldoende om uberhaupt te beginnen met heroics dus...
Dus ik zit nu aan zo'n crafted setje te denken... maar welke moet ik kiezen? Ik zag die blauwe Ornate Saronite set op Atlasloot staan... maar dat is een pvp set! Is er niks beters te halen voor een nieuwbakken healer met een beperkt budget?
pi_84785665
Heb je geen andere set die wel goed is? Farm je gewoon emblems en offspec gear als tank of dps.
pi_84791466
morgen wederom een 24uurs maintenance?
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:25:08 #162
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_84791846
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef farscapevr8 het volgende:
morgen wederom een 24uurs maintenance?
Woensdag. ;)

Officiële aankondiging:

quote:
We will be performing extended maintenance on the realms listed below on Wednesday, August 4th, beginning at 00:01 CEST. The maintenance is scheduled for 24 hours as we prepare for the upcoming expansion. These realms will be playable again at approximately 23:59 on Wednesday, August 4th.

Vek'nilash
Aerie Peak
Auchindoun
Boulderfist
Chamber of Aspects
Eonar
Frostmane
Ghostlands
Grim Batol
Hellfire
Jaedenar
Karazhan
Kazzak
Kilrogg
Nagrand
Outland
Ravenholdt
Saurfang
Shattered Halls
Sporeggar
Tarren Mill
The Sha'tar
Wildhammer
Chromaggus niet, dus lekker boeiend. :+ Ik vraag me wel af hoeveel van deze maintenances nog zullen volgen. Volgens mij hebben ze na deze de meeste, zoniet alle, servers toch wel gehad.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_84792346
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef GlenSpey het volgende:
Zo ik heb mijn oude pally weer van stal gehaald. Het is mijn allereerste wow character maar nog altijd met slechte gear, ben er wel al lvl 80 mee. Nu had ik het idee om maar es holy uit te gaan proberen... maar ik heb dus totaal geen gear voor holy... dus ook geen blues of zelfs greens die het aankunnen. Basically ben ik nu dus een healer met nog geen 6k mana en 22 spellpower :') zwaar onvoldoende om uberhaupt te beginnen met heroics dus...
Dus ik zit nu aan zo'n crafted setje te denken... maar welke moet ik kiezen? Ik zag die blauwe Ornate Saronite set op Atlasloot staan... maar dat is een pvp set! Is er niks beters te halen voor een nieuwbakken healer met een beperkt budget?
Gewoon in je retribution gear heroics doen voor de holy gear en je laten boosten, en met de emblems een setje kopen.
pi_84792572
Weer WG niet gewonnen. Al dagen niet. *zucht*
pi_84794733
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Gewoon in je retribution gear heroics doen voor de holy gear en je laten boosten, en met de emblems een setje kopen.
Ik heb nog eens mijn bank doorgekeken... bleek dat de hele blue set er al in lag :')
Heb dus maar een greenie weapon en een cloak erbij gekocht en zit nu op 1200sp en iets van 16k int. Voldoende dus om de heroics al als healer in te gaan :) mijn main was vroeger een healer dus ik heb de ervaring al :P

[ Bericht 0% gewijzigd door GlenSpey op 02-08-2010 23:52:14 ]
pi_84797480
Ik zit nou echt te twijfelen om een keertje WOW te kopen.. Wat zal ik doen? :P
pi_84797972
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 00:25 schreef Berend. het volgende:
Ik zit nou echt te twijfelen om een keertje WOW te kopen.. Wat zal ik doen? :P
Don't do it! Turn back while there's still time! :P
pi_84798037
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 00:25 schreef Berend. het volgende:
Ik zit nou echt te twijfelen om een keertje WOW te kopen.. Wat zal ik doen? :P
Alleen doen als je mensen kent die het spelen :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84798470
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 00:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Alleen doen als je mensen kent die het spelen :Y
Why? Je leert vanzelf mensen kennen. :P
pi_84798617
En zoals ik vorige keer vroeg. Het is toch veel beter dan Runes of magic?
  Moderator dinsdag 3 augustus 2010 @ 03:21:42 #171
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84801200
Berend, waar is je ava met die dude met dikke wenkbrauwen en die joint in zn bakkes? ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 07:30:06 #172
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84801831
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 00:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Alleen doen als je mensen kent die het spelen :Y
Niet nodig hoor. Ik heb vanaf het moment dat ik 80 ben heeeeel veel mensen leren kennen :)
pi_84803122
Ben nu sinds kort ook eindelijk level 80! Nu lekker emblems aan het farmen, gaat best snel door die dungeon finder...superhandig ding :)
pi_84804005
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 00:58 schreef Berend. het volgende:
En zoals ik vorige keer vroeg. Het is toch veel beter dan Runes of magic?
Als je voor het eerst wow speelt zal je iig verbaast zijn over hoe groot de wereld is en hoeveel er te beleven valt. Er zijn veel mmo's maar wow is uniek in zn soort.
Het spel is de laatste jaren wel heeeeeeeel erg casual geworden. Niet dat ik dat erg vindt, ben zelf ook casual, maar het moet je wel liggen ;)
En laten we tot slot de verslavingsfactor niet vergeten... er zijn veel, heel veel mensen die het spel jaren blijven spelen. En als ze ermee gestopt zijn dan beginnen ze een tijdje later wel weer opnieuw.... ikzelf ben een jaar geleden gestopt met spelen, maar nu zit ik er alweer aan vast }:| :P
pi_84804647
Hm, ik kan dus niet meer need doen op items die geen plate zijn. En hoe kom ik nu aan gear voor mijn holy pala? Dit noemen ze een anti-ninja functie maar als degene die het met greed wint het niet weg wilt geven kun je naar de gear fluiten. Ik snap niet hoe dit een anti-ninja functie kan zijn :? ik ga er gelijk over klagen op het wow forum want het is wel weer duidelijk dat hier geen meter over nagedacht is.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:41:14 #176
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84804777
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:36 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, ik kan dus niet meer need doen op items die geen plate zijn. En hoe kom ik nu aan gear voor mijn holy pala? Dit noemen ze een anti-ninja functie maar als degene die het met greed wint het niet weg wilt geven kun je naar de gear fluiten. Ik snap niet hoe dit een anti-ninja functie kan zijn :? ik ga er gelijk over klagen op het wow forum want het is wel weer duidelijk dat hier geen meter over nagedacht is.
Ja ga klagen over een functie die al een paar maanden live is. Dat heeft nut.
En er dropt genoeg wat je wel kan needen. Je pally krijg je in no time gewoon met plate uitgerust hoor :)

[ Bericht 0% gewijzigd door GI op 03-08-2010 11:12:27 ]
pi_84804907
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:41 schreef GI het volgende:

[..]

Ja ga klagen over een functie die al een paar maanden live is. Dat heeft nut.
En er dropt genoeg wat je wel kan needed. Je pally krijg je in no time gewoon met plate uitgerust hoor :)
Ik speel het pas weer sinds enkele dagen.
Zeg eens eerlijk als er een mail item dropped wat zeer geschikt is voor healers dan moet je daar toch gewoon op kunnen needen? Ik deed net een heroic voor het eerst met mijn holy pala, er dropte een mooie head item (cloth) en een belt (mail), beide heb ik niet gekregen omdat ik er niet op kon needen. Degene die het won met greed hield het item, want hij had het 'eerlijk gewonnen'.
Dit kan toch nooit anti-ninja zijn? Het stimuleert ninja'en enkel :(
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:49:19 #178
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84805000
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:46 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik speel het pas weer sinds enkele dagen.
Zeg eens eerlijk als er een mail item dropped wat zeer geschikt is voor healers dan moet je daar toch gewoon op kunnen needen? Ik deed net een heroic voor het eerst met mijn holy pala, er dropte een mooie head item (cloth) en een belt (mail), beide heb ik niet gekregen omdat ik er niet op kon needen. Degene die het won met greed hield het item, want hij had het 'eerlijk gewonnen'.
Dit kan toch nooit anti-ninja zijn? Het stimuleert ninja'en enkel :(
Voordat deze restricties er waren kon iedereen op alles needed. Wat dus betekende dat als je als clothy een mooie dps robe langs zag komen je het kon verliezen tegen de paladin. Wat niet eerlijk is.
Ook kon je het dan verliezen van een rogue.

Volgens blizzard is 'need' ook 'need' als je het nodig hebt om geld te verdienen. En daar is 'en sich' ook wat voor te zeggen.
pi_84805103
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:49 schreef GI het volgende:

[..]

Voordat deze restricties er waren kon iedereen op alles needed. Wat dus betekende dat als je als clothy een mooie dps robe langs zag komen je het kon verliezen tegen de paladin. Wat niet eerlijk is.
Ook kon je het dan verliezen van een rogue.

Volgens blizzard is 'need' ook 'need' als je het nodig hebt om geld te verdienen. En daar is 'en sich' ook wat voor te zeggen.
Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Mensen die het erom deden werden meestal wel afgestraft omdat ze een reputatie kregen als ninja'er, en dus geen enkele party meer binnenkwamen.
Needen voor het geld, dat is de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb.

Maar tegenwoordig is dat hele dungeon systeem automatisch, zo komen de grootste retards en eikels dus altijd in een groep en moet er zo'n waardeloze anti-ninja functie in.

Echt, dit valt me zwaar tegen van blizzard, ik denk dat ik mijn account maar weer stopzet.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:53:58 #180
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84805138
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Mensen die het erom deden werden meestal wel afgestraft omdat ze een reputatie kregen als ninja'er, en dus geen enkele party meer binnenkwamen.
Needen voor het geld, dat is de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb.

Maar tegenwoordig is dat hele dungeon systeem automatisch, zo komen de grootste retards en eikels dus altijd in een groep en moet er zo'n waardeloze anti-ninja functie in.

Echt, dit valt me zwaar tegen van blizzard, ik denk dat ik mijn account maar weer stopzet.
Ik denk niet dat iemand er mee zit dat ze een ninja rep krijgen als ze als enige van hun server in een cross server random zitten.

En als je al gaat stoppen met spelen omdat je in Heroics geen drops krijgt denk ik dat je jezelf de hartproblemen maar moet besparen van de tegenvallende dingen die gaan komen in de toekomst.
pi_84805328
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:53 schreef GI het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand er mee zit dat ze een ninja rep krijgen als ze als enige van hun server in een cross server random zitten.

En als je al gaat stoppen met spelen omdat je in Heroics geen drops krijgt denk ik dat je jezelf de hartproblemen maar moet besparen van de tegenvallende dingen die gaan komen in de toekomst.
Ik snap gewoon niet waarom het allemaal zo extreem moet worden met extra regeltjes en functies. Het spel was prima the way it was voor dat hele automatische dungeon systeem met anti ninja functie.

Gelukkig maar dat ik eerst een paar test heroics wilde doen voordat ik mijn char zou verhuizen + faction changen. Daar ga ik nu niet meer aan beginnen.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:05:25 #182
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84805478
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:00 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik snap gewoon niet waarom het allemaal zo extreem moet worden met extra regeltjes en functies. Het spel was prima the way it was voor dat hele automatische dungeon systeem met anti ninja functie.

Gelukkig maar dat ik eerst een paar test heroics wilde doen voordat ik mijn char zou verhuizen + faction changen. Daar ga ik nu niet meer aan beginnen.
Random Heroics kunnen doen zonder te moeten zoeken in trade of general is toch zeker wel erg fijn. Niet meer 10 minuten moeten vliegen om bij de nexus aan te komen is ook prettig. Afwisseling met heroics tussendoor is ook prettig. Een /kick functie in de random is ook handig.

Je bent serieus de eerste die ik hoor klagen over de Dungeon Tool. En alleen maar omdat je niet op cloth mocht needen. Agossie toch ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door GI op 03-08-2010 11:12:10 ]
pi_84805623
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:05 schreef GI het volgende:

[..]

Random Heroics kunnen doen zonder te moeten zoeken in trade of general is toch zeker wel erg fijn. Niet meer 10 minuten moeten vliegen om bij de nexus aan te komen is ook prettig. Afwisseling met heroics tussendoor is ook prettig. Een /kick functie in de random is ook handig.

Je bent serieus de eerste die ik hoor klagen over de Dungeon Tool. En alleen maar omdat je niet op cloth mocht needed. Agossie toch ;(
Ja kom, laten we vooral alles nog makkelijker maken dan het al is.
En gaan trollen omdat het niet in jou straatje past :') Agossie toch ;(
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:11:47 #184
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84805664
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:10 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja kom, laten we vooral alles nog makkelijker maken dan het al is.
En gaan trollen omdat het niet in jou straatje past :') Agossie toch ;(
Het is allemaal een stuk simpeler om te spelen nu, en wat is naast je hebberigheid op cloth nog meer een reden om de Dungeon tool niet handig te vinden ?

En ik ben niet aan het trollen hoor, ik geef slechts een mening over jouw mening. "Discussie forum" is niet "Wees het met me eens"
pi_84805913
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:10 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja kom, laten we vooral alles nog makkelijker maken dan het al is.
En gaan trollen omdat het niet in jou straatje past :') Agossie toch ;(
waarom zou je uberhaupt als paladin gaan needen op een clothie?? dan ben je zielig bezig in mijn ogen aangezien veel beter plate kan pakken.
Vooral als je er dan ook nog om gaat whine als je het niet krijgt.
Bied de volgende keer gewoon 500g als je het zo erg graag wilt hebben.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84806041
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:19 schreef Olment het volgende:

[..]

waarom zou je uberhaupt als paladin gaan needen op een clothie?? dan ben je zielig bezig in mijn ogen aangezien veel beter plate kan pakken.
Vooral als je er dan ook nog om gaat whine als je het niet krijgt.
Bied de volgende keer gewoon 500g als je het zo erg graag wilt hebben.
Dus als jij met een verse 80 in greenies voor het eerst een heroic doet en daar een mooi item voor je dropped dan vind jij het zielig om daarop te needen? Alleen maar omdat het cloth is ipv plate, wat overigens prima kan als holy pala.
pi_84806300
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:23 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dus als jij met een verse 80 in greenies voor het eerst een heroic doet en daar een mooi item voor je dropped dan vind jij het zielig om daarop te needen? Alleen maar omdat het cloth is ipv plate, wat overigens prima kan als holy pala.
ja idd, ok, ik heb zelf als shaman wel eens bij een leather item dat ik die wel zou willen,, maar meestal dropt er toch wel wat beters. gewoon kwestie van 3 dagen heroics farmen en je bent klaar en hebt een volledige plate set
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84806392
maar zeg eens eerlijk. Jij als raidleader wilt totc gaan doen (neem ff aan dat je icc nog niet kent). zou je dan healers en dps meenemen die slechte gear heeft (cloth ipv plate, leather ipv mail)? Want ikzelf in ieder geval niet.
Want dit heeft namelijk niet alleen effect op de hoeveelheid Armor die je ervan krijgt. De stats zijn ook veel slechter en niet goed voor je class.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84807145
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef Olment het volgende:
maar zeg eens eerlijk. Jij als raidleader wilt totc gaan doen (neem ff aan dat je icc nog niet kent). zou je dan healers en dps meenemen die slechte gear heeft (cloth ipv plate, leather ipv mail)? Want ikzelf in ieder geval niet.
Want dit heeft namelijk niet alleen effect op de hoeveelheid Armor die je ervan krijgt. De stats zijn ook veel slechter en niet goed voor je class.
Klopt, maar het is ook een opbouwend iets vaak, met gear.
In de heroics farm je wat epic gear en reputatie zodat je in ieder geval in de buurt komt bij wat je nodig hebt, en dan kun je weer moeilijkere heroics (ik noem een TOC) en lichte raids (naxx?) doen voor de fatsoenlijke plate gear waar je dan weer mee richting totc en icc kan.

Ik word met een epic cloth robe ook al is het misschien ooit bedoeld voor priest healers een betere holy pally dan in mijn huidige lvl 78 greenie chest.
pi_84807457
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:56 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Klopt, maar het is ook een opbouwend iets vaak, met gear.
In de heroics farm je wat epic gear en reputatie zodat je in ieder geval in de buurt komt bij wat je nodig hebt, en dan kun je weer moeilijkere heroics (ik noem een TOC) en lichte raids (naxx?) doen voor de fatsoenlijke plate gear waar je dan weer mee richting totc en icc kan.

Ik word met een epic cloth robe ook al is het misschien ooit bedoeld voor priest healers een betere holy pally dan in mijn huidige lvl 78 greenie chest.
Dan blijft er niet veel over voor clothies als leather,mail en plate dragers er ook op kunnen needen. Dat is pas oneerlijk! :X En wat let je om zelf een groep te maken om heroics te doen en dan de dungeonfinder te gebruiken ? Dan kan je wel afspraken maken ^O^
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:11:21 #191
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84807550
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:56 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Klopt, maar het is ook een opbouwend iets vaak, met gear.
In de heroics farm je wat epic gear en reputatie zodat je in ieder geval in de buurt komt bij wat je nodig hebt, en dan kun je weer moeilijkere heroics (ik noem een TOC) en lichte raids (naxx?) doen voor de fatsoenlijke plate gear waar je dan weer mee richting totc en icc kan.

Ik word met een epic cloth robe ook al is het misschien ooit bedoeld voor priest healers een betere holy pally dan in mijn huidige lvl 78 greenie chest.
Je hebt duidelijk een tijd niet gespeeld. ToC is geen moeilijke heroic meer
FoS,PoS,HoR zijn de moeilijke heroics.
Naxx wordt _niet_ meer gedaan. Je kan met mazzel nog eens een ulduar run vinden die verder gaat dan de weekly maar de huidige stappen zijn:

Ding - Heroics - ToC - ICC

Aangezien je met T9 al mee kan in ICC vooral op de eerste quarters is allemaal heel zo moeilijk niet. En als je een greenie chest moet vervangen dan zou ik je tier9 chest na een zooitje heroics kopen voor 75 emblems.
http://www.wowhead.com/item=48594
pi_84808556
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:11 schreef GI het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk een tijd niet gespeeld. ToC is geen moeilijke heroic meer
FoS,PoS,HoR zijn de moeilijke heroics.
Naxx wordt _niet_ meer gedaan. Je kan met mazzel nog eens een ulduar run vinden die verder gaat dan de weekly maar de huidige stappen zijn:

Ding - Heroics - ToC - ICC

Aangezien je met T9 al mee kan in ICC vooral op de eerste quarters is allemaal heel zo moeilijk niet. En als je een greenie chest moet vervangen dan zou ik je tier9 chest na een zooitje heroics kopen voor 75 emblems.
http://www.wowhead.com/item=48594
Dan moet je wel de goede linken, die trouwens slechts 50 emblems kost: http://www.wowhead.com/item=48599
pi_84808831
Er zijn toch gewoon healer plate items? :@
pi_84808883
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:57 schreef Faithfulness het volgende:
Er zijn toch gewoon healer plate items? :@
yup, maar het punt is dat GlenSpey niet kon needen op een clothie wat beter was dan zijn plate.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84809155
Daar went 'ie vanzelf aan. Bovendien is hij straks extra blij met z'n holy pala gear :P
En ook niemand om het mee te delen. Ik ben zo vaak outrolled door feral druids. Brrr.
pi_84809776
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 03:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Berend, waar is je ava met die dude met dikke wenkbrauwen en die joint in zn bakkes? ;(
Je hebt denk ik de verkeerde. :Y
pi_84810286
Ik heb me trail account verlengt nu. Wat is nou het beste om te worden? Ik was mage.. Moet ik daar mee verder gaan?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:42:51 #198
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84810386
Wat wil je doen :+

Mage is goede DPS in het raid front maar moeilijker om te levellen :)
pi_84810423
Haha ik weet niet veel van die shit af. Wat is gewoon het beste totaal?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:44:52 #200
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84810487
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:43 schreef Berend. het volgende:
Haha ik weet niet veel van die shit af. Wat is gewoon het beste totaal?
Er is geen beste in totaal :)

Je hebt 3 rollen
1) Healer
2) Tank
3) DPS
3 a) Ranged
3 b) Melee

Die heb je in verschillende rollen onderling :) Wat lijkt je het leukste om te doen ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')