Dat had ik dus een week geleden. Nu ben ik weer druk bezig op m'n main.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom.. geen zin om met mijn main te spelen..
Dat heb ik ook, echter alleen met de Horde zones. Durotar, de Barrens, Silverpine... voor mijn gevoel heb ik die quests daar al een duizend keer eerder gedaan. En hoewel ik absoluut voor de Horde ben, is het dan toch wel verfrissend om een keer als Alliance te levelen. Ik moet zelfs toegeven dat die Gnomes, Dwards en Humans niet zo irritant zijn als ik dacht dat ze waren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:53 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen. Met als note: Ik heb vier 80's, een level 77 en 60. Ik kan die begingebieden gewoon niet meer zien.
Female Draeneiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, echter alleen met de Horde zones. Durotar, de Barrens, Silverpine... voor mijn gevoel heb ik die quests daar al een duizend keer eerder gedaan. En hoewel ik absoluut voor de Horde ben, is het dan toch wel verfrissend om een keer als Alliance te levelen. Ik moet zelfs toegeven dat die Gnomes, Dwards en Humans niet zo irritant zijn als ik dacht dat ze waren.(Night Elves en Draenei vond ik sowieso wel tof... voor Alliance races althans.
)
Truth!quote:
Waar denk je dat ik nu mee 'speel'?quote:
Het gevecht begint pas op 35% dus op zich ben je nog helemaal nergensquote:Sindra10hc op 25%. >.<
Kleine behaarde mannetjes verkiezen boven blauwe chicks met T'nA? Daar hebben ze in Brabant een woord voor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:02 schreef ufopiloot het volgende:
Draenei vind ik trouwens echt zo fucking lelijk hè. Male wel heel erg, maar female ook verschrikkelijk met die scheve rug, naar achteren staande kont, hoeven, staart, en een cloak die op je rug zweeftEn dan heb ik het nog niet over de hoorns gehad
Kan niet wachten op Cata om mijn shaman naar een Dwarf om te toveren.
Wacht maar.. ik lvl daar nuquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:23 schreef Rikketik het volgende:
Ik zit nu op 26.5, ook op chroma. Alleen dan Alliance kant hè? Wat me opvalt is dat er geen reet te doen is in de captial cities, maar dat het er stikt van de goldsellers. Even een kwartiertje AH'en en BadBoy heeft zo weer vijf van die bots aangegeven.
Vreemd genoeg ben ik ook nog niet in elkaar gemept door Hordies in Ashenvale. Eigenlijk is die hele zone zowat uitgestorven, of ligt dat nu aan mij?
Lisztomania.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:58 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Wacht maar.. ik lvl daar nu![]()
Wat is je naam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |