Jij bent handig.. ik heb nog wel wat klusjes die je zou kunnen doen voor me :pquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
Vanmiddag maar eens m'n keuken uit elkaar schroeven en alle gaten in de muren en plafond dichtmaken met stopverf. Vanavond weer verder met WoW.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef Junglebeast het volgende:
Ja Sap, als je RaFt heb je tijd voor dat soort dingen he
Fascinerend.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef RTB het volgende:
Union![]()
Heel de guild werd gecarried door 1 persoon (de GL) die echt een verschrikkelijke ass was, maar wel een goede speler. Toen pleegde hij zelfmoord en nu is de guild nog maar een schim van wat het eerst was
Triest.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef RTB het volgende:
Union![]()
Heel de guild werd gecarried door 1 persoon (de GL) die echt een verschrikkelijke ass was, maar wel een goede speler. Toen pleegde hij zelfmoord en nu is de guild nog maar een schim van wat het eerst was
Tja, hij was echt verslaafd aan wow en zijn familie dacht dat hij al een tijd gestopt was. Het kwam er dus op neer dat ie ondertussen 5 jaar ofzo op de uni zat, nog niks had gedaan en nu een studieschuld had die torenhoog was. Toen is ie ergens voor een trein gesprongen.quote:
Ik kan me dat niet echt voorstellen. Hoe diep moet je dan in de put zitten? Flink diep. I've never been there.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef RTB het volgende:
[..]
Tja, hij was echt verslaafd aan wow en zijn familie dacht dat hij al een tijd gestopt was. Het kwam er dus op neer dat ie ondertussen 5 jaar ofzo op de uni zat, nog niks had gedaan en nu een studieschuld had die torenhoog was. Toen is ie ergens voor een trein gesprongen.
Oh ja, kan ik me best voorstellen dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef RTB het volgende:
[..]
Tja, hij was echt verslaafd aan wow en zijn familie dacht dat hij al een tijd gestopt was. Het kwam er dus op neer dat ie ondertussen 5 jaar ofzo op de uni zat, nog niks had gedaan en nu een studieschuld had die torenhoog was. Toen is ie ergens voor een trein gesprongen.
Dat mag niet he... op wow hoor je no life te zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet echt voorstellen. Hoe diep moet je dan in de put zitten? Flink diep. I've never been there.
Maar goed, je hoort wel meer verhalen van mensen die hun studie/werk/huisleven verneuken door (te) veel WoW te spelen. Ook dat snap ik niet... Ja, het is tijdverdrijf, maar ik wil wel in een schoon huis zitten, met een tevreden man en een gezond en gelukkig kind. Maar misschien ben ik wel gewoon te gelukkig met m'n leven BUITEN WoW, wat voorkomt dat ik (te) veel ga spelen
Ohhh! Dan weten we dus gelijk waar dat aan ligt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:27 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dat mag niet he... op wow hoor je no life te zijn
Anders val je buiten de boot enzo
Ik heb het juist andersom.. geen zin om met mijn main te spelen..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:42 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ohhh! Dan weten we dus gelijk waar dat aan ligt.![]()
Ik heb even helemaal geen zin om m'n alt op Chroma te levelen
Ik moet exalted worden met The Defilers!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom.. geen zin om met mijn main te spelen..
Dit...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom.. geen zin om met mijn main te spelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |