Er zit een Fok guild op chromaggus aan de horde kant.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:05 schreef Berend. het volgende:
Er komen heus nog wel wat noob vragen van mij hier haha. Ik zit nu in een server, maar zie niet echt veel mensen hiero. In welke server zitten jullie?
Oh maar dat is PVP? Dan kan je toch iedereen overal aanvallen ofzo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Er zit een Fok guild op chromaggus aan de horde kant.
Dan zou ik voor druid gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:00 schreef IemandNiemand het volgende:
Ik zou nu als beginnende speler kiezen voor een paladin omdat je daarmee alle 3 de roles kunt verkenen als je eenmaal 80 bent; je kan healen (holy) tanken (prot) en damage (retri) en vanaf daar kun je dan een alt levelen de rol die je het beste vind. Duurt toch nog wel even voor Cataclysm uitkomt dus tijd genoeg, je char gearen is toch niet meer high prio
IK heb op een paar realms gespeeld en mijn voorkeur gaat absoluut uit naar PVP realms, ook al heb ik regelmatig zitten mopperen dat ik alwéér door een level 80 in STV werd afgemaakt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:42 schreef Berend. het volgende:
Oh maar dat is PVP? Dan kan je toch iedereen overal aanvallen ofzo?Volgende vraag zal ik google'en.
me druid alt bewaar ik voor Cata Worgen druid ftwquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:01 schreef GI het volgende:
[..]
Dan zou ik voor druid gaan
Dan heb je healing,melee DPS,balance DPS en tanking
Als je dat leuk vind; ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:40 schreef Berend. het volgende:
Ik heb me trail account verlengt nu. Wat is nou het beste om te worden? Ik was mage.. Moet ik daar mee verder gaan?
Nou dat vond ik persoonlijk wel meevallen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:04 schreef Rikketik het volgende:
Maar je survivability is wel kut met peren. Ik vond het als beginnende speler erg frustrerend om zo vaak dood te gaan.
wij gaan vriendjes worden hoor ik alweer ^^quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb net m'n warrior getransfered naar Chromaggus. Werd er gek van dat ik niet kon vliegen, dus zo maar direct heirloom tome kopen. Verder nog wat bags, heirlooms, gems, eternals en dergelijke meegestuurd
.
De downtime valt wel mee inderdaad, maar doodgaan doe je dan ook voornamelijk tijdens fights.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:30 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Nou dat vond ik persoonlijk wel meevallen.
Als je first aid(s) neemt dan is het redelijk te doen.
Ja op die manier is het wel minder.. maar als warr zijnde kan je beter ook herbalism nemen dan krijgt je 'lifeblood' en die geeft je zoveel health per seconde terug.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
De downtime valt wel mee inderdaad, maar doodgaan doe je dan ook voornamelijk tijdens fights.Tegen twee mobs van je eigen level vind ik het soms al een aardig lastig verhaal worden. Het enige wat je kan doen is potions drinken, wat meestal maar één keer per fight kan vanwege de 60 second cooldown.
In Stranglethorn Vale bedoel je? Dat is level 30-45 , duurt nog ff dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef Berend. het volgende:
Ik ben nu bij de Red CloudMesa, hoelang duurt het voordat ik daar ben?(Horde)
Installeer Questhelper , dat scheelt een hoop frustatiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef Berend. het volgende:
En ik was net ver, ga ik dood.. Oh ik ben weer levend, gelukkig. Kan iemand mij vertellen waar veel mensen zijn enzo? En veel te doen is?
En weer dood. Waar te fuck moet ik heen?![]()
Ben je horde op Chromaggus? if so post ff je naam hier en dan inviten we je in de guild en dan kunnen we je ingame helpenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef Berend. het volgende:
Oh ik zit nu in Thunder bluff, ik ga zo de zepelin nemen.Thanks btw. Ik zal hem zo downloaden.
Haha kan ik daar al met lvl 2 komen? Haast nog niets gedaan aan quisten. Zit wel in die server ja. Ben nu op Durator ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ben je horde op Chromaggus? if so post ff je naam hier en dan inviten we je in de guild en dan kunnen we je ingame helpen
Ik zou wel je wowinlog weghalen , die is voor verder niemand relevant als jouw. Iets met account security enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef Berend. het volgende:
Mijn wowinlog is: ***************
Mijn ingame naam: Pixiyoo
Voeg me maar toe aub!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:07 schreef Berend. het volgende:
[..]
Haha kan ik daar al met lvl 2 komen? Haast nog niets gedaan aan quisten. Zit wel in die server ja. Ben nu op Durator ofzo.![]()
Hillsbrad Foothillsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:13 schreef MassimO het volgende:
[..]
In Stranglethorn Vale bedoel je? Dat is level 30-45 , duurt nog ff dus
Wat ik altijd deed is naar Desolace gaan voordat ik naar STV ging.
Dat is een fokking saai gebied , maar gelukkig denken vele zoEr is dus weinig te doen over het algemeen.
De quests en de XP daar zijn erg goed , zeker een aanrader dus.
Desolace is level 30-40.
Account naam op TFT?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef CraniuM het volgende:
kut 24 hour maintenance
Achja dan maar eens warcraft 3 en tft installen \o/
Voorbereiding voor Cataclysm.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:09 schreef Evertjan het volgende:
is het nog steeds down. Wat zijn ze aan het fixen dan???
Lich King is wat lastiger, maar Halion is echt een eitje. Niet eens een uitdaging, eerste try bij ons was oneshotquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:47 schreef Junglebeast het volgende:
Zo ik heb nu ook alle bosses gezien in WotlK. Alleen moet nog de LK en Halion neer krijgen.
Gisteren zo'n 12 tries gedaan, beste was zo'n 31% maar toen aten de spirits ons op. Wel lekker kunnen healen en zo af en toe de defile of valkyr omroepen.
Je tanks moeten alleen wel redelijke gear hebben, anders krijg je die mini-boss die split niet eens neerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lich King is wat lastiger, maar Halion is echt een eitje. Niet eens een uitdaging, eerste try bij ons was oneshot.
Hillsbrad ben ik al te groot voor volgens mij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:10 schreef MassimO het volgende:
Al in Desolace geweest , of Hillsbrad?
Hmm , ik heb alleen Horde gespeeld , maar volgens mij is het Alliance kamp meteen als je uit de Charred Vale komt , heet Nijel's Point als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hillsbrad ben ik al te groot voor volgens mij.
Desolace... is daar een alliance kamp? Ik herinner me eigelijk alleen dat trollenkamp van de horde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |