Ach ja, zolang mijn auto niet door rijstvreters gebouwd is, vind ik alles bestquote:Op maandag 26 juli 2010 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij ook, sinds Daewoo ook Chevrolet heet
Ik heb medelijden met die brommer..quote:Op maandag 26 juli 2010 11:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, op de brommer en het regende.
Maar als ik geld wil verspillen was ik wel in m'n Ford naar het werk gegaan om daar de hele dag te werken om m'n auto te parkeren.
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
De TS doet het, Netsplitter, CantFazeMe, zoalshetis en jitzzzze. Dat zijn er wel wat meer dan een paar.
Lelijke auto inderdaad. Al kan die nieuwe Audi A7 er ook wel wat van.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht dat het over de Porsche Panamera zou gaan, dan zou het een terechte klacht zijn.
Neem toch een auto met een fijne hoge instapquote:Op maandag 26 juli 2010 11:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee.
In een sportauto zit je fucking laag. Ik krijg nog een hernia als ik uitstap bij de supermarkt om boodschappen te doen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:26 schreef Repeat het volgende:
Ik dacht dat je een X5 of Cayenne ging zeggen, dat was terecht geweest. Maar nee hoor, kom je met deze onzin
Een homo brabander.quote:
Ach, zelfs het perfecte volk heeft zo nu en dan wat foutjesquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ach, zelfs het perfecte volk heeft zo nu en dan wat foutjes
Niet iedereen neemt een lening.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:25 schreef Juicyhil het volgende:
Vanochtend zag ik een typ rijden in Amsterdam. Die man zeg er best netjes gekleed uit. Ik zou in elk geval zo denken dat zijn portemonnee aardig vol is. Maar de auto waar hij in rijdEen fucking oude, grijze ferrari.
Dan kun je nog beter in een Renault Twingo rijden
Die Bentley is nog wel gaaf.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:57 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bezielt je
Wtfquote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[ afbeelding ]
Wannabee Ferrari rider
Die kleine lampen aan de voorkant zijn te lelijk.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:25 schreef Juicyhil het volgende:
Een fucking oude, grijze ferrari.
Haha, zo'n kerel heb ik in Apeldoorn gezien (werkbezoek). Die reed in een (hele) oude Ferarri 4 liter.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:25 schreef Juicyhil het volgende:
Vanochtend zag ik een typ rijden in Amsterdam. Die man zeg er best netjes gekleed uit. Ik zou in elk geval zo denken dat zijn portemonnee aardig vol is. Maar de auto waar hij in rijdEen fucking oude, grijze ferrari.
Dan kun je nog beter in een Renault Twingo rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |