Mijn vrouw heeft ook eens zoiets aan de hand gehad en naderhand bleek dat ze gewoon "misbruikt was" als vakantieopvangquote:Op maandag 26 juli 2010 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Zo Vaduzzie das klote. Kan je er nog tegen in beroep of iets?
Raar zeg dat je je zo inzet en ze je dan zo ineens op straat zetten. Je hebt toch ook wel opzegtermijn e.d.
Welke branche werk je trouwens?
quote:
Logisch, gewoon werken jullie. Kan de baas lekker beetje internettenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:07 schreef crv het volgende:
Onze "CEO" kwam net binnen toen we ff bakkie deden in de koffiecorner. Had gebak gehaald en die lul vraagt niet eens waarom er gebakl is groet iedereen snel en duikt zijn hok in
Gezellig, zo'n ventquote:Op maandag 26 juli 2010 10:07 schreef crv het volgende:
Onze "CEO" kwam net binnen toen we ff bakkie deden in de koffiecorner. Had gebak gehaald en die lul vraagt niet eens waarom er gebakl is groet iedereen snel en duikt zijn hok in
Die gast is echt te waardeloos. Hij richt dit bedrijf te grondde echt waar.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Logisch, gewoon werken jullie. Kan de baas lekker beetje internetten
ah dan weet ik waar je werkt. Hoi collega.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:11 schreef crv het volgende:
[..]
Die gast is echt te waardeloos. Hij richt dit bedrijf te grondde echt waar.
Van zeker de helft weet ik dat men aan het solliciteren is en dit zijn bijna alle ervaren mensen (incllusief mezelf).
Die LUL met vingers zit onderuitgezakt achter zijn buro te cijferneuken om de board in parijs tevreden te houden.
nou niet echt. bij een bedrijf van ongeveer 120 man zou je verwachten dat ie ook op zijn "niveau" zijn netwerk gebruikt, uitbreidt en daarmee een bepaalde salesrol vervult.quote:
hangt ervan af zit je bij de C of bij de S "Collega" ?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ah dan weet ik waar je werkt. Hoi collega.
Cquote:Op maandag 26 juli 2010 10:13 schreef crv het volgende:
[..]
hangt ervan af zit je bij de C of bij de S "Collega" ?
dan zijn we volgens de groep concurentenquote:
Ik ook niet. Maar wij zijnookmaar overgenomen, en ik moet nog erg wennen aan die cultuur. Ik probeer het wel, maar we zien wel hoe het loopt.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:15 schreef crv het volgende:
[..]
dan zijn we volgens de groep concurenten![]()
Maar zo zie ik het niet hoor Collega
quote:
hoe bedoel je overgenomen, waar kom je oorspronkelijkd an vandaan?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wij zijnookmaar overgenomen, en ik moet nog erg wennen aan die cultuur. Ik probeer het wel, maar we zien wel hoe het loopt.
De laatste aankoop van C.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:18 schreef crv het volgende:
[..]
hoe bedoel je overgenomen, waar kom je oorspronkelijkd an vandaan?
Nog steeds.quote:
in NL dan zeker, die heb ik gemist denk ikquote:
En een frans bedrijf met een C. Dat kan bijna alleen maar C..G..... zijn.quote:
Stiekem?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:18 schreef crv het volgende:
[..]
D.
je was stiekum binnengeglipt, mistte je bijna
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
waarom lees ik siewosie als er sowieso staat ....
dat zal het zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 10:23 schreef D. het volgende:
[..]
Stiekem?
Tja, ik had mijnop, dus wellicht herkende je me niet
ssssssstquote:Op maandag 26 juli 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En een frans bedrijf met een C. Dat kan bijna alleen maar C..G..... zijn.
En crv ook IT? Dat zal dan S....i zijn?
Ja, maar helaas nog weinig aanmeldingen voor jequote:
Geen idee, ik lees sowieso altijd sowiesoquote:Op maandag 26 juli 2010 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
Tsja, als het niet erotisch mag zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:27 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, maar helaas nog weinig aanmeldingen voor je
was het BAS ?quote:
Als jij van G komt.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
Wel benieuwd waar Pheno dan vandaan komt, want tijdje terug heeft C.G. nog een afdeling van mijn baas overgenomen
Ga er heen!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef Myraela het volgende:
Ik had een toffe droom, het was iets met een man waar ik verliefd op was ofzo. Maar het stomme is. Ik ben vergeten wie de man was.Maar ik weet wel nog precies het adres van het huis.
Het is xeauouixeau (in Rotterdam dan).quote:Op maandag 26 juli 2010 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
Nou, hup, er naar toequote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef Myraela het volgende:
Ik had een toffe droom, het was iets met een man waar ik verliefd op was ofzo. Maar het stomme is. Ik ben vergeten wie de man was.Maar ik weet wel nog precies het adres van het huis.
BAS dusquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gebouw waar het was bestaat niet echt, het staat op de plek van andere huizen.
wtf?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is xeauouixeau (in Rotterdam dan).
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gebouw waar het was bestaat niet echt, het staat op de plek van andere huizen.
Dat klinkt meer KLB'squote:Op maandag 26 juli 2010 10:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is xeauouixeau (in Rotterdam dan).
goede vlucht gehad ?quote:
Ik denk dat je droom een teken was.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou zelfs als ik gedronken heb breek ik mijn bek eroverquote:Op maandag 26 juli 2010 10:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Spreek maar uit, beetje op z´n Frans dus.
Dat het een kutdroom was.quote:
Jij zit nog steeds bij G. ?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
En jij dus van DosSol ofzo, of hoe heette het bij ons
Xeau - Oui - Xeau, zo moeilijk is het niet toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:35 schreef crv het volgende:
[..]
Nou zelfs als ik gedronken heb breek ik mijn bek erover
Op z'n Spaans is leuker.... chorizoquote:Op maandag 26 juli 2010 10:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Spreek maar uit, beetje op z´n Frans dus.
Ja. Ik werd wakker en probeerde weer door te slapen zodat ik die man weer zou zien. Maar toen maakte mijn moeder me wakker.quote:
hehehe beetje welquote:Op maandag 26 juli 2010 10:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu pas ?dan heb je je flink uitgeleefd net thuis
Voor jouw misschien niet maar ik heb een beetje moeite met die X-enquote:Op maandag 26 juli 2010 10:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Xeau - Oui - Xeau, zo moeilijk is het niet toch?
en nou foenetisch....quote:Op maandag 26 juli 2010 10:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik spreek het zo niet uit hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 10:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk sowiesoquote:Op maandag 26 juli 2010 10:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Maakt niet uitquote:Op maandag 26 juli 2010 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hehehe beetje wel![]()
Maar ik zit ook wel tot láát op mijn werk vandaag
Ik heb ook wel eens zo'n hele fijne droom. Laatst nogquote:Op maandag 26 juli 2010 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik werd wakker en probeerde weer door te slapen zodat ik die man weer zou zien. Maar toen maakte mijn moeder me wakker.Vaarwel liefde van mijn leven.
ksowieksoquote:
Die X spreek je uit als in het Franse woord Auxerre.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:37 schreef crv het volgende:
[..]
Voor jouw misschien niet maar ik heb een beetje moeite met die X-en
Het was vakantiewerk wat ik tot september zou doen en dan eventueel nog wat dagen voor vast. Dus opzegtermijn geldt niet zo als uitzendkracht.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Zo Vaduzzie das klote. Kan je er nog tegen in beroep of iets?
Raar zeg dat je je zo inzet en ze je dan zo ineens op straat zetten. Je hebt toch ook wel opzegtermijn e.d.
Welke branche werk je trouwens?
ja dat is dus KS toch dan of ben ik nu gekquote:Op maandag 26 juli 2010 10:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Die X spreek je uit als in het Franse woord Auxerre.
Mjah, die ´K´ hoor je nauwelijks.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:40 schreef crv het volgende:
[..]
ja dat is dus KS toch dan of ben ik nu gek
Net gechecked bij een franse collega (zijn ze toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 26 juli 2010 10:40 schreef crv het volgende:
[..]
ja dat is dus KS toch dan of ben ik nu gek
dus we hebben een soort van relatie/netwerkquote:Op maandag 26 juli 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja die dus.
Grappig. Pheno een ex-collega dus
Ja, we werken met z'n drieen toch wel bij de grootste IT bedrijven in Europa volgens mijquote:Op maandag 26 juli 2010 10:42 schreef crv het volgende:
[..]
dus we hebben een soort van relatie/netwerk
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:42 schreef crv het volgende:
[..]
Net gechecked bij een franse collega (zijn ze toch nog ergens goed voor) X zoals in Auxerre is gesproken als ss
Ik was gek dus
Sterktequote:Op maandag 26 juli 2010 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hehehe beetje wel![]()
Maar ik zit ook wel tot láát op mijn werk vandaag
Met opzet hoor. Heb straks een afspraak maar pas rond half 8. Als ik dan eerst weer naar huis moet fietsen en dan he-lu-maal naar die afspraak heeft het geen zin. Dus dan maar laat beginnen en meteen doorfietsenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:53 schreef Myraela het volgende:
Aww, Mijn katje kwam in mijn nek liggen. Maar hij is een beetje zwaar.
Nog veel sterkerquote:Op maandag 26 juli 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
Oh wait wut, S hoort bij CG, nooit geweten![]()
Dacht dat het gewoon 2 aparte bedrijven waren, maar S is dus een merk van CG
Muesliquote:Op maandag 26 juli 2010 10:56 schreef Myraela het volgende:
Ik moet weer iets verzinnen om te eten. Ik heb nergens zin in.Ontbijten zuigt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:56 schreef Myraela het volgende:
Heb jij een kat?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:53 schreef Myraela het volgende:
Moet je langer slapen, kun je het ontbijt overslaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:56 schreef Myraela het volgende:
Valt niet mee.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:56 schreef Myraela het volgende:
![]()
ben jij echt zo lenigquote:Op maandag 26 juli 2010 10:53 schreef Myraela het volgende:
Gisteren nog twee gegeten.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen kan ik geen pannenkoeken bakken.
Seriously? Ik weet nooit wat ik moet eten. Alles is vies 's ochtends.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ontbijt. Misschien wel mijn favoriete maaltijd van de dag.
Ontbijt is lekker, ja. Ik snak er iedere ochtend nadat ik wakker geworden ben.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ontbijt . Misschien wel mijn favoriete maaltijd van de dag.
ik ook niet, kant enklare mix kopen en in de pan flikkeren. Ik heb begrepen dat je ze eruit moet halen voor ze zwart wordenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men. Jij bent een genie.
Ja. Ik hou heel erg van brood. Soms kan ik 's avonds al weer zin hebben in het ontbijt 's ochtendsquote:Op maandag 26 juli 2010 10:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seriously? Ik weet nooit wat ik moet eten. Alles is vies 's ochtends.
Ik ben altijd te vroeg.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:00 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niet, kant enklare mix kopen en in de pan flikkeren. Ik heb begrepen dat je ze eruit moet halen voor ze zwart worden
Serieus nietquote:Op maandag 26 juli 2010 10:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men. Jij bent een genie.
Ik kan godverdomme best goed koken. Het is niet dat ik niet kan koken. Maar mijn pannenkoeken falen echt hard.quote:
Héquote:
Je kookt ook regelmatig van woede hier, dat doe je ook erg goedquote:Op maandag 26 juli 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan godverdomme best goed koken. Het is niet dat ik niet kan koken. Maar mijn pannenkoeken falen echt hard.
Krijg jij er ook altijd roerpannenkoek uit? Of gewoon 1 grote klomp met halfgaar deeg.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé![]()
Ik ook niet. De eerste 10 mislukken standaard. Dat is gewoon de-wet-der-pannenkoeken, bij mij thuis
Een goede pannekoek (of pannenkoek) maken is een vak apartquote:Op maandag 26 juli 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan godverdomme best goed koken. Het is niet dat ik niet kan koken. Maar mijn pannenkoeken falen echt hard.
Heul niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:05 schreef crv het volgende:
[..]
Je kookt ook regelmatig van woede hier, dat doe je ook erg goed![]()
Ik niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje:
Wie van jullie mannen gebruikt een scheerapparaat?
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje:
Garnalenkroketten zijn dan wel weer lekkerquote:Op maandag 26 juli 2010 11:04 schreef Myraela het volgende:
Gebrek in mijn opvoeding. Ze leren me wel hoe ik stoofvlees moet maken of garnalenkroketjes, maar niet hoe ik pannenkoeken moet bakken.
Gedaan. Maar niets gaat boven mesjesquote:Op maandag 26 juli 2010 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje:
Ja, om de dag. Hoezo?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje:
Wat een intieme vragenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Welke hebben jullie???
Of welke is goed?
* meldt zich.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje:
Ik scheer al vele jaren met Braun. Bevalt mij uitstekend.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Welke hebben jullie???
Of welke is goed?
iikke, philips, maar opzoek naar een nieuwequote:Op maandag 26 juli 2010 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje:
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:09 schreef crv het volgende:
[..]
* meldt zich.
Maar wil je mannen gaan scheren als thuiswerk dan
Ja ik zie het nu op de wiki. En in 2002 S dus weer als merk gelanceerdquote:Op maandag 26 juli 2010 10:56 schreef crv het volgende:
[..]
Nog veel sterker
CG is ooit begonnen als S
Maar je hebt dus een CG groep en die heeft 2 brands CG en S
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Welke hebben jullie???
Of welke is goed?
Ja mijn man scheert nu met mesjes, maar hij wil een scheerapparaat. Dus hij zei: kan jij geen onderzoek doenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:11 schreef Myraela het volgende:
Echte mannen scheren zich met een scherpe steen.
Check.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:11 schreef Myraela het volgende:
Ah, okquote:Op maandag 26 juli 2010 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn man scheert nu met mesjes, maar hij wil een scheerapparaat. Dus hij zei: kan jij geen onderzoek doenWelke een beetje goed is.
Mijn lief gebruikt ook mesjes. Dacht eens origineel te zijn en hem voor zijn verjaardag een scheerapparaat kado te doen. Ding ligt nu 1 keer gebruikt in de kast stof te happenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn man scheert nu met mesjes, maar hij wil een scheerapparaat. Dus hij zei: kan jij geen onderzoek doenWelke een beetje goed is.
Ik denk dat ze gewoon voor baardghaar bedoeltquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:11 schreef Myraela het volgende:
En vangen buiten hun avondeten?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:11 schreef Myraela het volgende:
Goed, als jij je bikinilijn er ook mee doetquote:Op maandag 26 juli 2010 11:11 schreef Myraela het volgende:
Dat lijkt die van crv welquote:Op maandag 26 juli 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Is dit wat mannen?
http://philips.hardware.nl/HS-8420%252F23
die coolskin heeft hij al gehad, en dat was niks...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok
Die van mij bevalt goed, is waterdicht, maar heb wel het idee dat ie een beetje versleten raakt.
Iemand een idee hoelang zo'n ding mee moet gaan?
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed, als jij je bikinilijn er ook mee doet
Mesjes kan je toch vaak los kopen?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok
Die van mij bevalt goed, is waterdicht, maar heb wel het idee dat ie een beetje versleten raakt.
Iemand een idee hoelang zo'n ding mee moet gaan?
ik gebruik de voorloper en ben er tevreden over.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Is dit wat mannen?
ja dusquote:
ik weetniet wat voor baardhaar mijn man heeft, maar het lijkt soms wel hele boomstammenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mesjes kan je toch vaak los kopen?
Ik heb er diverse gehad, maar m'n ervaring is dat het toch nooit echt mooi glad scheert. Niet zoals met mesjes. En aangezien ik vrij donker haar heb zie je al heel snel een baardje dan.
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:15 schreef crv het volgende:
[..]
ik gebruik de voorloper en ben er tevreden over.
Maar zoals gezegd, als je vent een hele zware baar heeft of een erg vette huid, dan weet ik niet of dit de juiste is
Zware baard? Is dat iets als boomstammenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weetniet wat voor baardhaar mijn man heeft, maar het lijkt soms wel hele boomstammen
Ook al scheert hij elke dag, mooi glad word het niet.
Dus hij wilt weer een scheerapparaat proberen
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weetniet wat voor baardhaar mijn man heeft, maar het lijkt soms wel hele boomstammen
hij heeft geen vette huidquote:Op maandag 26 juli 2010 11:19 schreef crv het volgende:
[..]
Boomstammen
Misschien dan toch beter dit
[ afbeelding ]
Maar even serieus. Mijn schoonvader heeft door medicijngebruik en zo een erg vette huid en die heeft continu problemen met zijn apparaat. zit continu verstopt
Vast wel, maar die zullen wel weer zo duur zijn dat een nieuw apparaat handiger isquote:Op maandag 26 juli 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mesjes kan je toch vaak los kopen?
Ik heb een gevoelige huid, dus mesjes is niet echt mijn dingquote:
Ik heb er diverse gehad, maar m'n ervaring is dat het toch nooit echt mooi glad scheert. Niet zoals met mesjes. En aangezien ik vrij donker haar heb zie je al heel snel een baardje dan.
Als hij het al niet lekker glad krijgt met een goed scherp scheermes (dus niet die 20 voor 5 euro dingen maar echt een Gilette Fusion of Mach ofzo) dan denk ik dat het juist met een apparaat niet lukt. Misschien met een heule goeie. Maar die krengen zijn vrij duur, ook zonde als het daarna stof ligt te happen als het niet het gewenste resultaat heeftquote:Op maandag 26 juli 2010 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij heeft beiden gilette en Mach.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als hij het al niet lekker glad krijgt met een goed scherp scheermes (dus niet die 20 voor 5 euro dingen maar echt een Gilette Fusion of Mach ofzo) dan denk ik dat het juist met een apparaat niet lukt. Misschien met een heule goeie. Maar die krengen zijn vrij duur, ook zonde als het daarna stof ligt te happen als het niet het gewenste resultaat heeft
Nee, wij kunnen gewoon wél scherenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij heeft beiden gilette en Mach.
Maar hij heeft zo dik haar, dat hij zich continu openhaalt enzo
Hebben jullie daar geen last van
Tja, dino hequote:Op maandag 26 juli 2010 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, niet die van de oude spelling. Dat kost teveel tijd.
Nee, maar ik heb wel dik haar. Kwestie van het juiste scheerschuim gebruikenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij heeft beiden gilette en Mach.
Maar hij heeft zo dik haar, dat hij zich continu openhaalt enzo
Hebben jullie daar geen last van
Dat vermoed ik dus ook al schijnt het dat nu de philips HQ82 series geschikt zijn voor zware baardgroei.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als hij het al niet lekker glad krijgt met een goed scherp scheermes (dus niet die 20 voor 5 euro dingen maar echt een Gilette Fusion of Mach ofzo) dan denk ik dat het juist met een apparaat niet lukt. Misschien met een heule goeie. Maar die krengen zijn vrij duur, ook zonde als het daarna stof ligt te happen als het niet het gewenste resultaat heeft
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel dik haar. Kwestie van het juiste scheerschuim gebruiken
Scheerschuim heeft hij alle soorten en merken..quote:Op maandag 26 juli 2010 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel dik haar. Kwestie van het juiste scheerschuim gebruiken
Dan moet je geen nachtcreme gebruikenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:19 schreef D. het volgende:
Ik heb een gevoelige huid, dus mesjes is niet echt mijn ding
nou dag hoorquote:
zag gister een reclame van braun volgens mij.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Is dit wat mannen?
Opgelost, slotjequote:Op maandag 26 juli 2010 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Scheerschuim heeft hij alle soorten en merken..
Conclusie: hij kan gewoon niet scheren
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Scheerschuim heeft hij alle soorten en merken..
Conclusie: hij kan gewoon niet scheren
Dat is wel cool, hoe je zelf schuim enzo moet makenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou hem een scheercursus aanbieden, c_a.
Dan behoud ik de stoppels voor Myraela.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:25 schreef Pheno het volgende:
Elektrisch scheert minder glad. Altijd. Of je hebt hele botte mesjes van een jaar oud.
Schuim op maat.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is wel cool, hoe je zelf schuim enzo moet maken
Ik ken iemand die dat gedaan heeft en die vind het echt heel coolquote:Op maandag 26 juli 2010 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Schuim op maat.
Maar meer de scheertechnieken. Zigzaggen, strakke bochten, de ramenwastechniek enzovoort.
Is dat ook met een 'echt' mes?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Schuim op maat.
Maar meer de scheertechnieken. Zigzaggen, strakke bochten, de ramenwastechniek enzovoort.
Patroon en figuur scherenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Schuim op maat.
Later in de cursus komen die aan bod, maar dan moet je wel een goede materiaalbeheersing hebben.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:33 schreef crv het volgende:
[..]
Patroon en figuur scheren![]()
Soort grasmaaien voor gevorderden
Of een goede ehbo doosquote:Op maandag 26 juli 2010 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Later in de cursus komen die aan bod, maar dan moet je wel een goede materiaalbeheersing hebben.
Dat lijkt me dan wel weer 'leuk'quote:Op maandag 26 juli 2010 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Later in de cursus komen die aan bod, maar dan moet je wel een goede materiaalbeheersing hebben.
Die laatste bijeenkomsten zijn gezellig. Dan is de EHBO-afdeling ook aanwezig. Combi-les.quote:
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan behoud ik de stoppels voor Myraela.
Ah, de les "Wat te doen bij een slagaderlijke bloeding"quote:Op maandag 26 juli 2010 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die laatste bijeenkomsten zijn gezellig. Dan is de EHBO-afdeling ook aanwezig. Combi-les.
Beschuit met muisjes!quote:Op maandag 26 juli 2010 11:38 schreef Myraela het volgende:
De batterijen van mijn muis waren op. En ik heb meteen ontbeten.
Rond dit tijdstip zou ik dat eerder een brunch noemenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:38 schreef Myraela het volgende:
De batterijen van mijn muis waren op. En ik heb meteen ontbeten.
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar gebruikt mijn moeder mijn account voor.
Späterquote:Op maandag 26 juli 2010 11:56 schreef crv het volgende:
* gaat ff kilometertje zwemmen en daarna de sauna in
späters
OMGquote:
Alsof jij weet wat je daarmee moet, is gister wel geblekenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Als er allemaal van die mooie dames rondlopen, vast wel ja.
Der is niet zoveel aan.quote:
BENNY! Waar had je me voor nodig?quote:
En wat is er mis met seksquote:Op maandag 26 juli 2010 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Der is niet zoveel aan.Ik ga vooral niet van mijn moeders land af, want voor de rest is het vooral seks.
Maar het is wel grappig.
Tot laterquote:Op maandag 26 juli 2010 11:56 schreef crv het volgende:
* gaat ff kilometertje zwemmen en daarna de sauna in
späters
Dat is echt erg iddquote:Op maandag 26 juli 2010 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Der is niet zoveel aan.Ik ga vooral niet van mijn moeders land af, want voor de rest is het vooral seks.
Maar het is wel grappig.
Mijn moeder fokt allemaal beestjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wat is er mis met seks
En waarom is er op jouw moeders land geen seks?
Het moet toch een keertje lukken.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alsof jij weet wat je daarmee moet, is gister wel gebleken
GOFFER! Ik zit de hele nacht in spanning wat het isquote:Op maandag 26 juli 2010 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, ik had je ergens voor nodig....
Maarehm, ik weet eigenlijk niet meer waarvoor![]()
Probeer nou eerst gewoon Myr hier te versierenquote:
thx! Die ziet er goed uit, en niet goed, geld terug actiequote:Op maandag 26 juli 2010 11:57 schreef Rauzer het volgende:
Ik zou een Philips Arcititec proberen c_a.
Ik had je meteen moeten PM'enquote:Op maandag 26 juli 2010 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GOFFER! Ik zit de hele nacht in spanning wat het is
Ja, ik riep meteen: wat dan??? Maar toen ging je snel slapenquote:
Ja Socios, verleidt haar anders eerst op SLquote:
Dat had volgens mij in 1 post gemoeten.. zoiets als in 'dat komt morgen wel'quote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik riep meteen: wat dan??? Maar toen ging je snel slapen
Dat probeer ik al een half jaar ofzo.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:05 schreef tombolafan het volgende:
Probeer nou eerst gewoon Myr hier te versieren
Liever IRLquote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja Socios, verleidt haar anders eerst op SL
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat had volgens mij in 1 post gemoeten.. zoiets als in 'dat komt morgen wel'
Ik weet het ook niet meer![]()
late reactie..het is meer een scrambled pannenkoek en dan bruin of een soort wit met donkerbruin gepokt geval...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijg jij er ook altijd roerpannenkoek uit? Of gewoon 1 grote klomp met halfgaar deeg.
Mijn eerste wordt ook altijd een roerpannenkoekquote:Op maandag 26 juli 2010 12:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
late reactie..het is meer een scrambled pannenkoek en dan bruin of een soort wit met donkerbruin gepokt geval...
quote:
Dat lukt dus niet zo te zien. Wat versta jij onder "proberen" dan?quote:
Was dat niet duidelijk gister?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Dat lukt dus niet zo te zien. Wat versta jij onder "proberen" dan?
Lees eens terug dan ofzo, misschien kom je erop?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Af en toe een lokroep.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:12 schreef tombolafan het volgende:
Dat lukt dus niet zo te zien. Wat versta jij onder "proberen" dan?
Dat het niet lukt? Dat was wel duidelijk jaquote:
Ah, dat verklaart allesquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lees eens terug dan ofzo, misschien kom je erop?
Ik weet nog wel ongeveer waar het over ging, maar wat nou precies mijn vraag was weet ik niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snappie?
![]()
Zeg dan even waar het ongeveer over gingquote:Op maandag 26 juli 2010 12:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet nog wel ongeveer waar het over ging, maar wat nou precies mijn vraag was weet ik niet meerSnappie?
Oh god.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny ziet Socios nu als een gek op zijn borst rammen en om Myr roepen
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tarzan had er succes mee.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je lacht wel... Maar van binnen huil je hequote:
Ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:19 schreef tombolafan het volgende:
Je lacht wel... Maar van binnen huil je he
Goed idee.quote:
MYR! Jij bent toch "vrij" vandaag?
Ik zou zeggen spring in de auto/trein Socios, en sleur haar mee naar een ijssalon
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar Tarzan is een tekenfilmfiguurtje![]()
....of bedoelde je die andere?
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg dan even waar het ongeveer over ging
Das niet leuk als ik de vraag niet weetquote:Op maandag 26 juli 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg dan even waar het ongeveer over ging
quote:
Praatjes praatjesquote:
Goed idee.![]()
Wel rustig aan, net wakker. En gelukkig zijn Myraela en ik bijna altijd vrij.
Maar misschien weet ik wel wat je wilde vragen!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das niet leuk als ik de vraag niet weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |