Mijn vrouw heeft ook eens zoiets aan de hand gehad en naderhand bleek dat ze gewoon "misbruikt was" als vakantieopvangquote:Op maandag 26 juli 2010 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Zo Vaduzzie das klote. Kan je er nog tegen in beroep of iets?
Raar zeg dat je je zo inzet en ze je dan zo ineens op straat zetten. Je hebt toch ook wel opzegtermijn e.d.
Welke branche werk je trouwens?
quote:
Logisch, gewoon werken jullie. Kan de baas lekker beetje internettenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:07 schreef crv het volgende:
Onze "CEO" kwam net binnen toen we ff bakkie deden in de koffiecorner. Had gebak gehaald en die lul vraagt niet eens waarom er gebakl is groet iedereen snel en duikt zijn hok in
Gezellig, zo'n ventquote:Op maandag 26 juli 2010 10:07 schreef crv het volgende:
Onze "CEO" kwam net binnen toen we ff bakkie deden in de koffiecorner. Had gebak gehaald en die lul vraagt niet eens waarom er gebakl is groet iedereen snel en duikt zijn hok in
Die gast is echt te waardeloos. Hij richt dit bedrijf te grondde echt waar.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Logisch, gewoon werken jullie. Kan de baas lekker beetje internetten
ah dan weet ik waar je werkt. Hoi collega.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:11 schreef crv het volgende:
[..]
Die gast is echt te waardeloos. Hij richt dit bedrijf te grondde echt waar.
Van zeker de helft weet ik dat men aan het solliciteren is en dit zijn bijna alle ervaren mensen (incllusief mezelf).
Die LUL met vingers zit onderuitgezakt achter zijn buro te cijferneuken om de board in parijs tevreden te houden.
nou niet echt. bij een bedrijf van ongeveer 120 man zou je verwachten dat ie ook op zijn "niveau" zijn netwerk gebruikt, uitbreidt en daarmee een bepaalde salesrol vervult.quote:
hangt ervan af zit je bij de C of bij de S "Collega" ?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ah dan weet ik waar je werkt. Hoi collega.
Cquote:Op maandag 26 juli 2010 10:13 schreef crv het volgende:
[..]
hangt ervan af zit je bij de C of bij de S "Collega" ?
dan zijn we volgens de groep concurentenquote:
Ik ook niet. Maar wij zijnookmaar overgenomen, en ik moet nog erg wennen aan die cultuur. Ik probeer het wel, maar we zien wel hoe het loopt.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:15 schreef crv het volgende:
[..]
dan zijn we volgens de groep concurenten![]()
Maar zo zie ik het niet hoor Collega
quote:
hoe bedoel je overgenomen, waar kom je oorspronkelijkd an vandaan?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wij zijnookmaar overgenomen, en ik moet nog erg wennen aan die cultuur. Ik probeer het wel, maar we zien wel hoe het loopt.
De laatste aankoop van C.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:18 schreef crv het volgende:
[..]
hoe bedoel je overgenomen, waar kom je oorspronkelijkd an vandaan?
Nog steeds.quote:
in NL dan zeker, die heb ik gemist denk ikquote:
En een frans bedrijf met een C. Dat kan bijna alleen maar C..G..... zijn.quote:
Stiekem?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:18 schreef crv het volgende:
[..]
D.
je was stiekum binnengeglipt, mistte je bijna
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
waarom lees ik siewosie als er sowieso staat ....
dat zal het zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 10:23 schreef D. het volgende:
[..]
Stiekem?
Tja, ik had mijnop, dus wellicht herkende je me niet
ssssssstquote:Op maandag 26 juli 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En een frans bedrijf met een C. Dat kan bijna alleen maar C..G..... zijn.
En crv ook IT? Dat zal dan S....i zijn?
Ja, maar helaas nog weinig aanmeldingen voor jequote:
Geen idee, ik lees sowieso altijd sowiesoquote:Op maandag 26 juli 2010 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
Tsja, als het niet erotisch mag zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:27 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, maar helaas nog weinig aanmeldingen voor je
was het BAS ?quote:
Als jij van G komt.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
Wel benieuwd waar Pheno dan vandaan komt, want tijdje terug heeft C.G. nog een afdeling van mijn baas overgenomen
Ga er heen!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef Myraela het volgende:
Ik had een toffe droom, het was iets met een man waar ik verliefd op was ofzo. Maar het stomme is. Ik ben vergeten wie de man was.Maar ik weet wel nog precies het adres van het huis.
Het is xeauouixeau (in Rotterdam dan).quote:Op maandag 26 juli 2010 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
Nou, hup, er naar toequote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef Myraela het volgende:
Ik had een toffe droom, het was iets met een man waar ik verliefd op was ofzo. Maar het stomme is. Ik ben vergeten wie de man was.Maar ik weet wel nog precies het adres van het huis.
BAS dusquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gebouw waar het was bestaat niet echt, het staat op de plek van andere huizen.
wtf?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is xeauouixeau (in Rotterdam dan).
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gebouw waar het was bestaat niet echt, het staat op de plek van andere huizen.
Dat klinkt meer KLB'squote:Op maandag 26 juli 2010 10:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is xeauouixeau (in Rotterdam dan).
goede vlucht gehad ?quote:
Ik denk dat je droom een teken was.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou zelfs als ik gedronken heb breek ik mijn bek eroverquote:Op maandag 26 juli 2010 10:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Spreek maar uit, beetje op z´n Frans dus.
Dat het een kutdroom was.quote:
Jij zit nog steeds bij G. ?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
En jij dus van DosSol ofzo, of hoe heette het bij ons
Xeau - Oui - Xeau, zo moeilijk is het niet toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:35 schreef crv het volgende:
[..]
Nou zelfs als ik gedronken heb breek ik mijn bek erover
Op z'n Spaans is leuker.... chorizoquote:Op maandag 26 juli 2010 10:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Spreek maar uit, beetje op z´n Frans dus.
Ja. Ik werd wakker en probeerde weer door te slapen zodat ik die man weer zou zien. Maar toen maakte mijn moeder me wakker.quote:
hehehe beetje welquote:Op maandag 26 juli 2010 10:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu pas ?dan heb je je flink uitgeleefd net thuis
Voor jouw misschien niet maar ik heb een beetje moeite met die X-enquote:Op maandag 26 juli 2010 10:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Xeau - Oui - Xeau, zo moeilijk is het niet toch?
en nou foenetisch....quote:Op maandag 26 juli 2010 10:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik spreek het zo niet uit hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 10:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk sowiesoquote:Op maandag 26 juli 2010 10:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Maakt niet uitquote:Op maandag 26 juli 2010 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hehehe beetje wel![]()
Maar ik zit ook wel tot láát op mijn werk vandaag
Ik heb ook wel eens zo'n hele fijne droom. Laatst nogquote:Op maandag 26 juli 2010 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik werd wakker en probeerde weer door te slapen zodat ik die man weer zou zien. Maar toen maakte mijn moeder me wakker.Vaarwel liefde van mijn leven.
ksowieksoquote:
Die X spreek je uit als in het Franse woord Auxerre.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:37 schreef crv het volgende:
[..]
Voor jouw misschien niet maar ik heb een beetje moeite met die X-en
Het was vakantiewerk wat ik tot september zou doen en dan eventueel nog wat dagen voor vast. Dus opzegtermijn geldt niet zo als uitzendkracht.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Zo Vaduzzie das klote. Kan je er nog tegen in beroep of iets?
Raar zeg dat je je zo inzet en ze je dan zo ineens op straat zetten. Je hebt toch ook wel opzegtermijn e.d.
Welke branche werk je trouwens?
ja dat is dus KS toch dan of ben ik nu gekquote:Op maandag 26 juli 2010 10:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Die X spreek je uit als in het Franse woord Auxerre.
Mjah, die ´K´ hoor je nauwelijks.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:40 schreef crv het volgende:
[..]
ja dat is dus KS toch dan of ben ik nu gek
Net gechecked bij een franse collega (zijn ze toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 26 juli 2010 10:40 schreef crv het volgende:
[..]
ja dat is dus KS toch dan of ben ik nu gek
dus we hebben een soort van relatie/netwerkquote:Op maandag 26 juli 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja die dus.
Grappig. Pheno een ex-collega dus
Ja, we werken met z'n drieen toch wel bij de grootste IT bedrijven in Europa volgens mijquote:Op maandag 26 juli 2010 10:42 schreef crv het volgende:
[..]
dus we hebben een soort van relatie/netwerk
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:42 schreef crv het volgende:
[..]
Net gechecked bij een franse collega (zijn ze toch nog ergens goed voor) X zoals in Auxerre is gesproken als ss
Ik was gek dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |