Meldt...Tourclub Driebergen heeft vaak mooie routes.Doe 100 of 145, weet ik nog niet zeker.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:45 schreef nodisch18 het volgende:
iemand trouwens van plan om op 8 augustus de hel van de heuvelrug te gaan fietsen? ik ben nog nooit in die regio geweest. lijkt me wel erg mooi!
Ik wil liefst de 145, maar vind 100 ook wel ok hoor. Ik fiets ernaartoe vanuit huis, dus ik kom dan toch wel aan die 150 km.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:22 schreef nodisch18 het volgende:
ik ga ook voor een van beide afstanden. een kameraad heeft nog niet zoveel km's in de benen na een lange reis en is wat huiverig voor de 145...
Die rust heb ik niet echt gehad moet ik eerlijk zeggen. Was het maar zoquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:17 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Je moet ook aan je rust denken hoor. De koersen worden in bed gewonnen zeggen ze altijd![]()
Joh dat is wat weer een Dordtenaar weg. Maar Drenthe is wel mooi fietsen volgens mij!
Sterker nog...ik had pas de dag tevoor m'n fiets opgehaald...het waren m'n eerste kilometers als wielerrecreant na 10 jaar. Volgens mij ben ik iets van 2 keer gevallen omdat ik stopte zonder m;n voeten los te klikken enzo...inmiddels kan ik iets sneller fietsen dan toen hoop ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Captain_F en ik hebben al vaker een tochtje van de DTC gefietst, je eerste toertocht destijds toch, C_F?
Weet ik nog. We kwamen door Nieuwegein, door Vreeswijk zelfs, en je viel om bij de brug die open stond. Ik wist toen ook nog niet dat ik uiteindelijk daar zou komen te wonenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Sterker nog...ik had pas de dag tevoor m'n fiets opgehaald...het waren m'n eerste kilometers als wielerrecreant na 10 jaar. Volgens mij ben ik iets van 2 keer gevallen omdat ik stopte zonder m;n voeten los te klikken enzo...inmiddels kan ik iets sneller fietsen dan toen hoop ik
AH, mag jij ook altijd 's ochtends van zuid naar noord, en 'smiddags van noord naar zuid?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef JortK het volgende:
Vanavond maar eens van Den Haag naar Hoek van Holland... dan heb ik eens op de terugweg wind mee
Ha okequote:Op donderdag 29 juli 2010 10:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Jullie reden de kiltunnel over en gingen door de tunnel en ik draaide voor jullie langs ook de tunnel in. Ik rij in clubkleding van DHR.
Wat schattig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Sterker nog...ik had pas de dag tevoor m'n fiets opgehaald...het waren m'n eerste kilometers als wielerrecreant na 10 jaar. Volgens mij ben ik iets van 2 keer gevallen omdat ik stopte zonder m;n voeten los te klikken enzo...inmiddels kan ik iets sneller fietsen dan toen hoop ik
Ik heb m'n momentenquote:
Ik hou het bij in een tabel in een word-bestandje met daarin:quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:45 schreef nodisch18 het volgende:
Hoe zit dat bij jullie eigenlijk? Houden jullie niks bij van al je afgelegde km's of heb je een uitgebreid excel-bestand met alle mogelijke gegevens, tabellen, grafieken en wat al niet meer.
Racefiets, frame van Schouten op maat, remmen/schakel et cetera campagnolo veloce, look-systeem pedaal/schoen. Heb er weinig verstand van, maar hij gaat als een trein. Lijkt altijd meewind te hebben.quote:
Goede tip. Ik ga een Excel-bestandje maken om dat bij te houden! Met grafiekjes o.i.d. ernaast.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:45 schreef nodisch18 het volgende:
Hoe zit dat bij jullie eigenlijk? Houden jullie niks bij van al je afgelegde km's of heb je een uitgebreid excel-bestand met alle mogelijke gegevens, tabellen, grafieken en wat al niet meer.
Ik gebruik daar www.wielertoerist.be voor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:45 schreef nodisch18 het volgende:
Datum, kms, gem, gem hartslag, max hartslag, temperatuur, bijzonderheden/opmerkingen bijvoorbeeld over georganiseerde tochten en of ik met anderen fietste. En op welke fiets ik rijd met welke wielen, op een ander blad houd ik dan bij hoe veel ik met alle onderdelen gereden heb.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:45 schreef nodisch18 het volgende:
Ik tipte net vorige week een fietsenlift bij de Aldi, voor 7 ¤quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:27 schreef Blik het volgende:
Ik heb even een vraag.
In mijn huis heb ik 2 fietsen naast elkaar staan, en dat kost redelijk wat ruimte. Nu wil ik één van de 2 fietsen aan de muur ophangen zodat ik 2 fietsen boven elkaar heb. Dit wil ik doen d.m.v. een beugel die bevestigd wordt aan de muur. Zijn daar goede beugels voor te vinden, en waar kan ik die krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |