Leuke FM heb jij.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Kreeg ik bij mijn fiets..Gratis, want de prijs was van te voren al afgesproken, en zou ook niet meer lager gaan. Ik heb voor mijn Bianchi (nieuw frame) met Centaur groep (licht gebruikt) en kutwielen (Vuelta XRP), nieuw zadel / stuur (Deda, aluminium) ¤1000,- betaald. Nu net voor ¤180 Campagnolo Zonda's (2e hands, inclusief nieuwe banden & licht gebruikte Campa cassette) erin zitten, en ben dus helemaal klaar. Pedaaltjes had ik nog.
Verder nog wel wat geld uitgegeven aan de lokale FM voor het afstellen van alles, en het schoonmaken/smeren van mijn 2e hands Zonda's (¤15).
Ik ben van de koopjes.. als je goed zoekt, vind je ze.
Dat moet je nou niet bij een FM kopen maar gewoon via internetquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja idd spaken is niet zo duur. Moet nog steeds langs de FM voor een nieuwe ketting
Wat voor fiets is het?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:11 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]Ja. De teller staat nu op 400, daarvoor een paar keer 50 km gereden, dus zit nu op ca. 550.
Awel, als je goed kan skiffen dan heb je geen behoefte aan fietsen.
waarschijnlijk wordt deze pijn veroorzaakt doordat je met een zwaar verzet hebt gefietst. probeer is een veel lichter verzet en je zult merken dat je op die manier je knieën ontlast en dus geen pijn aan je knieën hebt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:47 schreef Jort227 het volgende:
Ik heb deze week weer een aardig eindje gefietst (ruim 15 km, oke, misschien niet veel, maar wel voor mij als beginner). Welliswaar ook door de bossen, maar ook flink stuk door de stad.
Had wel een vraag. Heb al een paar keer, tijdens en (nog een paar dagen) na het fietsen last van m'n knieholtes. Is dit gewoon spierpijn en ga dit vanzelf over (naarmate ik meer ga fietsen), of kan ik hier iets anders aan doen?
Wellicht een te zwaar verzet (zoals hierboven gezegd), maar pijn in je knieholtes zou er ook op kunnen duiden dat je zadel te hoog staat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:47 schreef Jort227 het volgende:
Ik heb deze week weer een aardig eindje gefietst (ruim 15 km, oke, misschien niet veel, maar wel voor mij als beginner). Welliswaar ook door de bossen, maar ook flink stuk door de stad.
Had wel een vraag. Heb al een paar keer, tijdens en (nog een paar dagen) na het fietsen last van m'n knieholtes. Is dit gewoon spierpijn en ga dit vanzelf over (naarmate ik meer ga fietsen), of kan ik hier iets anders aan doen?
Hopen dat t bij mij ook zo was. Zadel net een tikje lager gezet plus, knieen voelen echt dramatisch op t moment maar gaat al wel beter.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:45 schreef marcodej het volgende:
Wellicht een te zwaar verzet (zoals hierboven gezegd), maar pijn in je knieholtes zou er ook op kunnen duiden dat je zadel te hoog staat.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:56 schreef actuele_vertrektijd het volgende:
Als je met een lange broek fietst (niet waarschijnlijk met deze warmte, dus kan je wellicht uitsluiten) kan het zijn dat de stof in de knieholten irriteert (vooral als je te grote maten broek draagt en de boel los hangt en ophoopt in de knie bij het fietsen).
Andere optie is goede warming up draaien, minimaal een half uur rustig aan op hogere trapfrequentie, voordat het grote mes erop gaat.
Ziet er mooi uit hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:44 schreef Gripper het volgende:
In de OP stond al tijden bij mijn fiets: "Bulls Ultegra, en een nieuw project in de planning"
Dat lijkt nu te gaan gebeuren...
Een collega van mn vriendin fietst veel, en heeft ook veel fietsen, een stuk of 6 (+onderdelen om er nog 3 te bouwen). Hij had al een keer vermeld dat ik wel een fiets van m kon overnemen, hij heeft nog een Cannondale (alu) , compleet dura ace, kysirium wieltjes, fijn spul allemaal. Gisteravond even naar kijken, ontdekten we dat een van de patten van de voorvork verbogen is, waardoor het wiel er moeilijk in past.
Nu gaat ie even achter een recent gerucht binnen zn fietsvriendenkring voor een carbon frame aan, en dan gaat ie waarschijnlijk voor mij een all-black Giant TCR carbon frame opbouwen met de hierboven genoemde spulletjes![]()
Dat gaat er dan ongeveer ZO uitzien, voor mij wordt ie ook met wit zadel en wit stuurlint opgebouwd als alles gaat zoals we hopen
Ik ben helemaal aan het stuiteren![]()
Je moet ook aan je rust denken hoor. De koersen worden in bed gewonnen zeggen ze altijdquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:42 schreef Freddeh het volgende:
Ik zit inmiddels in mijn 3e week vakantie in Ommen. Prima weer gehad, alleen is er wel erg veel regen gevallen de afgelopen dagen. Afgelopen zondag sloeg het weer om
@ Oksel: Slecht nieuws voor jou, ik heb de afgelopen weken nog niet de kans gehad om een datum te prikken waarop het mogelijk was om samen de Holterberg te pakken. De mooie kant hiervan is wel dat we diverse gesprekken hebben gehad met makelaars, consultants en aannemers en er een mogelijkheid is dat ik ga verkassen van Dordrecht naar regio Drenthe (Grolloo) of het puntje van Friesland (Appelscha).
Morgen zit ik helaas heel de dag in Groningen bij m'n moeder, vrijdag of zaterdag vertrekken we retour Dordrecht. Mocht het zaterdag worden dan probeer ik je nog even te bellen vrijdag om vrijdagmiddag nog even een Holterbergje te doen. De kans is klein, maar ik geef nog niet op.
Niet te geloven, mijn vakantie is bijna om, maar ik heb het zo druk gehad dat ik eigenlijk alweer aan 3 nieuwe weken vakantie toe ben
Te gek voor woorden overigens dat ik in 3 weken tijd nog geen 100km heb kunnen wegfietsen. Diep teleurgesteld in mezelf...
Ik fiets regelmatig door Drenthe heen en ik kom er behoorlijk graag.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:17 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Je moet ook aan je rust denken hoor. De koersen worden in bed gewonnen zeggen ze altijd![]()
Joh dat is wat weer een Dordtenaar weg. Maar Drenthe is wel mooi fietsen volgens mij!
Owja waar dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:40 schreef OProg het volgende:
Ik zag je gisteren nog met je vriend fietsen, CyclingGirl.
Heuvelrug is een mooi gebied om te fietsen, en ook wat leuke heuveltjes. Zeker doen als je de kans hebtquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:45 schreef nodisch18 het volgende:
iemand trouwens van plan om op 8 augustus de hel van de heuvelrug te gaan fietsen? ik ben nog nooit in die regio geweest. lijkt me wel erg mooi!
Jullie reden de kiltunnel over en gingen door de tunnel en ik draaide voor jullie langs ook de tunnel in. Ik rij in clubkleding van DHR.quote:
Ik wil wel, woon er tenslotte vlakbij. 's middags heb ik nog wel een verjaardag, dus ik heb wel voorkeur voor op tijd vertrekken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:45 schreef nodisch18 het volgende:
iemand trouwens van plan om op 8 augustus de hel van de heuvelrug te gaan fietsen? ik ben nog nooit in die regio geweest. lijkt me wel erg mooi!
Zo'n wagenpark komt vaker voor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:44 schreef Gripper het volgende:
Een collega van mn vriendin fietst veel, en heeft ook veel fietsen, een stuk of 6 (+onderdelen om er nog 3 te bouwen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |