Fopje.quote:
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaja, je gaat meteen naar bed als ik hier m'n gezicht laat zien, valt niet op heur
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fopje.Nee eigenlijk niet, maar ik wil niet dat je gaat slapen.
Jawel, wekker gaat over 5 uurquote:
Dank je, jij ook straks!quote:
Jij ook alvast!quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
nog goeie talenten neergeschoten de laatste tijd?
Dan zouden we niets overhoudenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
nog goeie talenten neergeschoten de laatste tijd?
nee joh, de goeie rennen te snel, je schiet alleen de zwakkeren neer om de populatie gezond te houdenquote:
Omdat ik binnen kom?quote:
Dat is niet erg, Socios is al 5 jaar niet in bad geweest.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ik vergeten ben deodorant op te doen
Laatst nog wel in de Noordzee gezwommen.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet erg, Socios is al 5 jaar niet in bad geweest.
Naakt?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Laatst nog wel in de Noordzee gezwommen.
Nee.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Met zwembroek.
Zwem jij naakt in de zee?
Lekkah van Lassi.quote:
Is niet zo zeldzaam tochquote:Op maandag 26 juli 2010 00:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Met zwembroek.
Zwem jij naakt in de zee?
Ik lig al naakt hier.quote:
Yo, laterz mang.quote:Op maandag 26 juli 2010 01:02 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga jullie alleen laten, heb je wat meer privacy
Truste voor straks en latersssss
quote:Op maandag 26 juli 2010 01:03 schreef Koen66 het volgende:
Dag Lisa, Mirne en de anderen waar ik geen IRL naam van weet
ok, maar wel onder spoiler danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 26 juli 2010 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ok, maar wel onder spoiler dan
Godverdomme wat doe je me aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leg nu eens een been op het aanrecht en doe een vinger in je mond en kijk me aan alsof je net gestraft bent omdat je een ondeugend mannetje bent.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op maandag 26 juli 2010 01:03 schreef Koen66 het volgende:
Dag Lisa, Mirne en de anderen waar ik geen IRL naam van weet
quote:Op maandag 26 juli 2010 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ok, maar wel onder spoiler dan
Wat moet ik daar nou weer mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geef 'm een kwartierquote:Op maandag 26 juli 2010 05:14 schreef Crazy-M het volgende:
Pheno is er nog niet, maar zal ook wel zo komen
goedemorgen
nog open dan ?quote:Op maandag 26 juli 2010 05:15 schreef iBenny het volgende:
Ik had honger, dus ik ga nu ff kebab halen
Hoi, mijn werkpc start zo traag opquote:
Die lui liggen nu toch ook op 1 oor?quote:Op maandag 26 juli 2010 05:15 schreef iBenny het volgende:
Ik had honger, dus ik ga nu ff kebab halen
Doet je ict afdeling iets verkeerdsquote:Op maandag 26 juli 2010 05:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, mijn werkpc start zo traag op
Nog even en ik heb ook mijn mac gereed voor het bedrijfsnetwerk, door allerlei foefjes om die windowsmeuk te omzeilen. Dan kan ik alleen niet printen, maar ja, je kunt niet alles hebben.
Jawel. Ze is nu naar huis, douchen en poging tot slapen. Zal haar later vandaag wel weer spreken.quote:Op maandag 26 juli 2010 06:45 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen.
Heb je haar een beetje kunnen kalmeren Huppel?
OKeequote:Op maandag 26 juli 2010 06:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Ze is nu naar huis, douchen en poging tot slapen. Zal haar later vandaag wel weer spreken.
jah XP doet het ook wel redelijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 05:29 schreef Pheno het volgende:
Het is vista, wat denk je zelf?
Voor windows 7 was alles traag, daar komt geen netwerk aan te pasmaar voor we daar op overgaan zal nog wel even duren, de ict afdeling is nu pas bezig met een image en natuurlijk alle programma's aan het testen. Moe ook maar globaal ingevoerd worden, dus zo verkeerd is dat niet om te doen.
Wel schrikken hoor als er midden in de nacht iemand op het raam staat te kloppenquote:
Kan ik me goed voorstellen jaquote:Op maandag 26 juli 2010 06:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel schrikken hoor als er midden in de nacht iemand op het raam staat te kloppen
quote:Op maandag 26 juli 2010 06:54 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
[/quote :W
[quote]Op maandag 26 juli 2010 06:45 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen.
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 05:10 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen mensen,
De ochtendploeg ontwaakt
quote:
quote:
Ghehe.quote:Op maandag 26 juli 2010 07:04 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Môgge
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Sjeeezus was iedereen vroeg, zwaai me lam, is het geen vakantietijd:?
Ik heb niet eens werk. Ook geen dagbesteding vandaag, maar ja overdag slapen resulteert in weinig nachtrust, dus maar uit bed en even op FOK!quote:Op maandag 26 juli 2010 07:04 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Môgge
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Sjeeezus was iedereen vroeg, zwaai me lam, is het geen vakantietijd:?
Hoi Bos.quote:Op maandag 26 juli 2010 07:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens werk. Ook geen dagbesteding vandaag, maar ja overdag slapen resulteert in weinig nachtrust, dus maar uit bed en even op FOK!
met zo'n 100K aan medewerkers in allerlei takken van sport gaat dat helaas niet zo snel.quote:Op maandag 26 juli 2010 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah XP doet het ook wel redelijk.
Hier win7 al aan het uitrollen
Nou welterusten dan maarquote:Op maandag 26 juli 2010 07:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Ik denk ook dat ik nu mooi nog ff plat ga.
Matig, door een nare droom ben ik niet helemaal lekker wakker geworden.quote:
Môgge poesiequote:
en dan vinden ze mij raar om risotto in de ochtend te eten, kebabquote:
Ow das minder.quote:Op maandag 26 juli 2010 07:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Matig, door een nare droom ben ik niet helemaal lekker wakker geworden.
haha ehmm ben je dan op je werk of hoe zit het?quote:Op maandag 26 juli 2010 07:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
en dan vinden ze mij raar om risotto in de ochtend te eten, kebab
Maakt toch niet uit wat je wanneer eet.quote:Op maandag 26 juli 2010 07:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Das toch niet raar?quote:Op maandag 26 juli 2010 07:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 07:12 schreef crv het volgende:
De morgen heeft in ieder geval een goede begin. vandaag gaat mijn schoonmoeder weer naar der eigen huis.
Cee!quote:
dank jequote:
en jij ook goedemorgen!quote:Op maandag 26 juli 2010 07:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch niet raar?
Blijkbaar hebben anderen ook dit geniale idee, anders waren ze wel dicht
Môgge moedersquote:
Nee niet minderen, dat is je trademarkquote:Op maandag 26 juli 2010 07:14 schreef crv het volgende:
[..]
dank je![]()
probeer wel een beetje te minderen, gebruik ze wel erg veel geloof ik
Normaal is het niet iig . Dat die tent er ande witwaspraktijken er op nahoudtquote:Op maandag 26 juli 2010 07:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch niet raar?
Blijkbaar hebben anderen ook dit geniale idee, anders waren ze wel dicht
Goed hoor! Is toch wel even lastiger dan ik dacht, ik ken de knoppen en instellingen wel maar het werkt toch anders, dus lekker veel testen en zo de komende tijd. Ik leg 'm wijselijk wat verder weg van m'n oude want anders gaat de ene de andere saboteren en dan is het hek van de dam.quote:Op maandag 26 juli 2010 07:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cee!![]()
Hoe is het met de nieuwe camera? Kan hij het vinden met het oudje?
Ik moet mijn vrouw wegbrengen dus werk thuis. Al staat die nu pas op, ik ben altijd vroeg.quote:Op maandag 26 juli 2010 07:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha ehmm ben je dan op je werk of hoe zit het?
en goedemorgen ook Pheno
Een wasserette die kebab verkooptquote:Op maandag 26 juli 2010 07:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Normaal is het niet iig . Dat die tent er ande witwaspraktijken er op nahoudt.
Ik mis de dertig plus graden...quote:Op maandag 26 juli 2010 07:18 schreef Cee het volgende:
Wat een kloteweer trouwens he? Stiekum vind ik het wel even lekker. Voor 1 dagje dan.
kan mij het schelen watten doet, ik had honger... en had geen zin om brood te smerenquote:Op maandag 26 juli 2010 07:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Normaal is het niet iig . Dat die tent er ande witwaspraktijken er op nahoudt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 07:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Goed hoor! Is toch wel even lastiger dan ik dacht, ik ken de knoppen en instellingen wel maar het werkt toch anders, dus lekker veel testen en zo de komende tijd. Ik leg 'm wijselijk wat verder weg van m'n oude want anders gaat de ene de andere saboteren en dan is het hek van de dam.
Heerlijkquote:Op maandag 26 juli 2010 07:18 schreef Cee het volgende:
Wat een kloteweer trouwens he? Stiekum vind ik het wel even lekker. Voor 1 dagje dan.
Nee, was dat maar zo, dit is van de zondag.quote:
ok danquote:Op maandag 26 juli 2010 07:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee niet minderen, dat is je trademark
1 dag?quote:Op maandag 26 juli 2010 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, was dat maar zo, dit is van de zondag.
Werkze!quote:Op maandag 26 juli 2010 07:23 schreef crv het volgende:
[..]
ok dan [ afbeelding ]
"gaat naar werk
Bis später [ afbeelding ]
Prrrrrquote:Op maandag 26 juli 2010 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
Morge allemaal die zijn binnen gekomen
en speciale goede morgen voor mijn stadsgenoot en voor het poesje.
Dit is wat er op fok binnenkomt. Maar omdat die spamfilter van ms poep is, moet ik zel wel allemaal even langsgaan, soms markeert het iets als spam, wat geen spam is. erg irritant.quote:
Lekker geslapen ?quote:
ohw, je Fok!-mail.. ik dacht van je werkquote:Op maandag 26 juli 2010 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is wat er op fok binnenkomt. Maar omdat die spamfilter van ms poep is, moet ik zel wel allemaal even langsgaan, soms markeert het iets als spam, wat geen spam is. erg irritant.
Daar krijg ik geen spam, zoals ook mijn gmail daar vrij van is. Kwestie van je e-mail niet overajl droppenquote:Op maandag 26 juli 2010 07:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw, je Fok!-mail.. ik dacht van je werk
Hammie heeft net weer een uitgebreide fotosessie achter de rug! (Ik had nog even tijd over en ze was haar huisje uit dus ze was een gewillig fotografie-slachtoffer).quote:Op maandag 26 juli 2010 07:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ja, moet niet hebben dat het koordje ineens is doorgeknaagd of dat er rare vlekjes op de lens zitten. By the way heb je de hamster al ingelicht? Die kunnen soms ook érg jaloers zijn
Hahaha cutequote:Op maandag 26 juli 2010 07:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Hammie heeft net weer een uitgebreide fotosessie achter de rug! (Ik had nog even tijd over en ze was haar huisje uit dus ze was een gewillig fotografie-slachtoffer).Grootste deel was onderbelicht maar ik vond het zielig om steeds te blijven flitsen.
Dat kunnen modsquote:
hotmailquote:Op maandag 26 juli 2010 07:32 schreef Pheno het volgende:
Wtf? Zit er een zoekfunctie in hotmail, zoekt het niet eens in je spamfolder. Soepkippen!
Ik heb het voor fokquote:Op maandag 26 juli 2010 07:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
hotmail
Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n klote mailding gezien
Later, als ik foto's heb die écht goed gelukt zijn!quote:
Werkze!quote:Op maandag 26 juli 2010 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Later, als ik foto's heb die écht goed gelukt zijn!En nu ga ik weer werken. Fijne dag allemaal en tot later!
omdat ik dit account nog had voor fok, ooit aangemaakt, daar kwam altijd al spam binnen, maar dat waren 10 mailtjes in het kwartaalquote:Op maandag 26 juli 2010 07:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom laat je het niet binnenkomen in Gmail? In een filter?
Ah, op die fietsquote:Op maandag 26 juli 2010 07:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
omdat ik dit account nog had voor fok, ooit aangemaakt, daar kwam altijd al spam binnen, maar dat waren 10 mailtjes in het kwartaal?
Anders moet ik drie accounts gaan bijhouden, nee dank je
Hij heeft toch altijd vakantiequote:Op maandag 26 juli 2010 08:03 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh C_A
En inderdaad Benny, je hebt toch vakantie?
Nee hoor, ik ben degene zonder baan hier en die dus altijd vakantie heeftquote:
Maar jij fokt lang niet zoveel als benny.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben degene zonder baan hier en die dus altijd vakantie heeft
Nee inderdaad, dit kun je geen vakantie noemen en echt op zoek ben ik nog niet. Misschien over een tijdje al zal het dan wel naar banen zijn voor ca 8 uur per week en dan niet 1 dag per week maar 3-4 dagen per week.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar jij fokt lang niet zoveel als benny.
En zonder baan (en ik neem aan wel op zoek of door je problemen juist niet) is alles behalve vakantie.
Reintegratie via uwv neem ik aan?quote:Op maandag 26 juli 2010 08:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dit kun je geen vakantie noemen en echt op zoek ben ik nog niet. Misschien over een tijdje al zal het dan wel naar banen zijn voor ca 8 uur per week en dan niet 1 dag per week maar 3-4 dagen per week.
Ja, maar dan via de gemeente aangezien ik nu van de bijstand moet rond komen, of via mijn begeleider van de GGZ.quote:
Das minder.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dan via de gemeente aangezien ik nu van de bijstand moet rond komen, of via mijn begeleider van de GGZ.
Maar dat is voor latere zorg, eerst moet ik sterk genoeg zijn om het aan te kunnen en dat zie ik me nu nog niet doen, helaas. .
Gezondheid lijkt me inderdaad eerste prioriteitquote:Op maandag 26 juli 2010 08:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dan via de gemeente aangezien ik nu van de bijstand moet rond komen, of via mijn begeleider van de GGZ.
Maar dat is voor latere zorg, eerst moet ik sterk genoeg zijn om het aan te kunnen en dat zie ik me nu nog niet doen, helaas. .
Nee, snap ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die cover is geniaalquote:
WHUT!quote:Op maandag 26 juli 2010 08:27 schreef Loveless85 het volgende:
M'n nieuwe poppetje staat nog niet in de OP
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kortom; die Benny is gewoon een prutsert
ik ben ook nog aan het bijkomen van het weekendquote:Op maandag 26 juli 2010 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
pffft, vandaag nog niet op gang aan het komen ....
Hoe jong zijn die kinderen?quote:Op maandag 26 juli 2010 08:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik mag zo met 2 kinderen door de regen naar het consultatiebureau![]()
mja wou gister niet laat naar bed gaan, maar moest nog ff flashpoint kijken. Was tot 22:30 eer ik ging slapen was het 23:30quote:Op maandag 26 juli 2010 08:38 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben ook nog aan het bijkomen van het weekend
2quote:
zwembroekje aan en gaanquote:Op maandag 26 juli 2010 08:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2
Maar zij hebben gewoon een regenscherm op hun wagen en ik heb geen hand over voor een paraplu
Heb jij ook al 2 kindjesquote:Op maandag 26 juli 2010 08:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2
Maar zij hebben gewoon een regenscherm op hun wagen en ik heb geen hand over voor een paraplu
O dat is vervelend jaquote:Op maandag 26 juli 2010 08:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2
jah, en de 6de was ook al aangekondigdquote:
jullie houden mij voor de gek hequote:Op maandag 26 juli 2010 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, en de 6de was ook al aangekondigd
heb je dat gemist dan?
Volgens mij werkt ze in de kinderopvangquote:Op maandag 26 juli 2010 08:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jullie houden mij voor de gek he
Ze heeft er gewoon 2 ofzo
nee serieus.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Minstens 4quote:Op maandag 26 juli 2010 08:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk en neem aan voor haar werk..
Toch, Tombo?
Ik heb er 0quote:Op maandag 26 juli 2010 08:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar toch open je er een hoop topics over..quote:Op maandag 26 juli 2010 08:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zit nog even naar Popstars te kijken...wat is het toch ook een stom programma zeg!
Kan toch nog? je bent nog jong genoeg om er een paar te krijgen?quote:
Het kan ook welquote:Op maandag 26 juli 2010 08:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan toch nog? je bent nog jong genoeg om er een paar te krijgen?
Jaquote:Op maandag 26 juli 2010 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Gastouder ofzo?
OMG! Ik dacht dat TAL daar voor was bedoeldquote:Op maandag 26 juli 2010 08:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
maar toch open je er een hoop topics over..
Nouhouw .... nu neemt niemand mij meer serieusquote:
nee, TAL is bedoeld voor de hereniging van WKSC mensenquote:Op maandag 26 juli 2010 08:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG! Ik dacht dat TAL daar voor was bedoeld
Is ook zo en je moet je van mij niks aantrekken. Ik post soms heel vervelend.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gek hequote:Op maandag 26 juli 2010 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nouhouw .... nu neemt niemand mij meer serieus![]()
quote:
Ga je gang hoor!quote:Op maandag 26 juli 2010 08:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hmm in die WKSC zat ik ook al nietquote:Op maandag 26 juli 2010 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, TAL is bedoeld voor de hereniging van WKSC mensen
Niet voor nutteloze topics over tv programma's
Ik kan er wel tegen hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 08:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is ook zo en je moet je van mij niks aantrekken. Ik post soms heel vervelend.
Maar je mag er gewoon topics over openen, maar zo kwam het op me over, dat je het juist een leuk programma vind.
Maar dat ligt helemaal aan mij, ga gewoon door hoor
Okee, dat kan ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het kan ook wel![]()
Had ze liever gewoon al gehad
Ik moet echt keihard naar mijn werkquote:Op maandag 26 juli 2010 08:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je gang hoor!
Ik vind het wel fijn eigenlijk
Alleen hoop ik dat er snel filters komen
mja niet eerlijkquote:
Stout poesje dusquote:Op maandag 26 juli 2010 08:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hmm in die WKSC zat ik ook al niet![]()
Ik heb het echt he-le-maal verkeerd begrepen hier
Via een bureau, bij mn nicht (via bureau zodat ze toeslag krijgt) en ik verdien op zich wel redelijk, maar dat is ook omdat ik bij hen in huis zit en ook bv de was doe en voor ze kookquote:Op maandag 26 juli 2010 08:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo geweldig
Doe je dat via een bedrijf, of heb je er zelf 1 opgezet?
Verdient dat een beetje![]()
(sorry, maar ik loop er al een tijdje mee in me achterhoofd, om me om te laten scholen. En zoiets op te zetten)
Nee hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 08:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hmm in die WKSC zat ik ook al niet![]()
Ik heb het echt he-le-maal verkeerd begrepen hier
En omdat je een kick-ass gastouder bent die ik ook wel gehad zou willen hebbenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Via een bureau, bij mn nicht (via bureau zodat ze toeslag krijgt) en ik verdien op zich wel redelijk, maar dat is ook omdat ik bij hen in huis zit en ook bv de was doe en voor ze kook
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor. En die nonsens van Crazy-M moet je niet geloven
!
Jij wil gewoon iemand die voor je wast en kookt.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En omdat je een kick-ass gastouder bent die ik ook wel gehad zou willen hebben!
[..]
Nee hoor. En die nonsens van Crazy-M moet je niet geloven
!
ipv uit eten gisteravond zijn we toch maar weer gaan BBknoeien en om de e.o.a. reden vloeit dan de wijn altijd rijkelijk. zeker als je dan ook nog inloop hebtquote:Op maandag 26 juli 2010 08:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja wou gister niet laat naar bed gaan, maar moest nog ff flashpoint kijken. Was tot 22:30 eer ik ging slapen was het 23:30
dus eigenlijk meer een Nannyquote:Op maandag 26 juli 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Via een bureau, bij mn nicht (via bureau zodat ze toeslag krijgt) en ik verdien op zich wel redelijk, maar dat is ook omdat ik bij hen in huis zit en ook bv de was doe en voor ze kook
niet lief, zal het onthoudenquote:
Gastouder kun je ook vanuit huis doen hoor, juistquote:Op maandag 26 juli 2010 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus eigenlijk meer een Nanny
Ik zou zo graag een baan willen hebben, dat ik thuis kan werkenMaar wat???
Ben hier niet om lief te zijn!quote:
Ik heb zo'n ding ooit gekregenquote:Op maandag 26 juli 2010 08:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2
[..]
En omdat je een kick-ass gastouder bent die ik ook wel gehad zou willen hebben!
Ik weet wel wat, maar denk dat je man dat niet goed vindquote:Op maandag 26 juli 2010 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus eigenlijk meer een Nanny
Ik zou zo graag een baan willen hebben, dat ik thuis kan werkenMaar wat???
Omg, ik durfde al niks te zeggen, maar ik dacht aan het zelfdequote:Op maandag 26 juli 2010 09:13 schreef crv het volgende:
[..]
Ik weet wel wat, maar denk dat je man dat niet goed vind
Oh, dan ga ik maar weg. Voetbalquote:Op maandag 26 juli 2010 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, TAL is bedoeld voor de hereniging van WKSC mensen
Niet voor nutteloze topics over tv programma's
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:13 schreef crv het volgende:
[..]
Ik weet wel wat, maar denk dat je man dat niet goed vind
Hoeft niet Pheno, de WKSC ging maar voor 10% over voetbalquote:
Hoezoquote:
*geeft schoteltje melkquote:
koffie of thee dan maar ?quote:
Ja dat van die goedkeuring enzo, had ik al gelezenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gastouder kun je ook vanuit huis doen hoor, juistAls je bij jezelf thuis opvangt dan kun je kinderen uit meerdere gezinnen (en als je aan huis oppast dan maar 1 gezin waar toeslag voor gekregen kan worden). Maar je moet wel van alles regelen; diploma, verklaring van goed gedrag voor jou en je man, woning moet goedgekeurd zijn etc. etc.
Geen idee, helpdeskmedewerkster is toch niet vies?quote:
Melk?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
*geeft schoteltje melk
[..]
koffie of thee dan maar ?
klopt jah, ging meer over de rest dan over voetbalquote:Op maandag 26 juli 2010 09:17 schreef crv het volgende:
[..]
Hoeft niet Pheno, de WKSC ging maar voor 10% over voetbal
jij bent hier de poesquote:
Misschien is het tegen die tijd wel droog, dat hoop ik wel voor je tenminste.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Koffie![]()
. Ik vind het kut dat het zo regent want ik moet straks naar Utrecht en fietsend naar mijn kamer
!
Ik dacht aan garnalen pellen, weet niet waar jij aan dachtquote:Op maandag 26 juli 2010 09:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, ik durfde al niks te zeggen, maar ik dacht aan het zelfde![]()
.
Laat je man je inhuren als schoonmaaksterquote:Op maandag 26 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat van die goedkeuring enzo, had ik al gelezenMaar de regels zijn ook aangescherpt volgens mij?
Hmmzzz... veel stof om over na te denken
Nog meer tips voor thuiswerken en dan geen erotische werkzaamheden mannen
daard acht jij niet aanquote:Op maandag 26 juli 2010 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, helpdeskmedewerkster is toch niet vies?
Ja. Nou ja, en anders word ik nat. Dat is dan maar zo.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien is het tegen die tijd wel droog, dat hoop ik wel voor je tenminste.
Geeft koffie doorquote:Op maandag 26 juli 2010 09:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Koffie![]()
. Ik vind het kut dat het zo regent want ik moet straks naar Utrecht en fietsend naar mijn kamer
!
ik had het helemaal niet over erotische werkzaamhedenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat van die goedkeuring enzo, had ik al gelezenMaar de regels zijn ook aangescherpt volgens mij?
Waaraan anders?quote:
Toch is het volgens mij makkelijk verdiend hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hehe serieus, ik zag mijn kat een keer zijn pootje dopen in mijn glas wijn en niet één keer maar hjj stak dat pootje er wel 2 keer inquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toch is het volgens mij makkelijk verdiend hoor
Gewoon een beetje staan kreunen tijdens het strijken/fokken
Wat danquote:Op maandag 26 juli 2010 09:26 schreef crv het volgende:
[..]
ik had het helemaal niet over erotische werkzaamheden
Dat jij nou weer gelijk die conclusie trekt
Precies, en gewoon altijd roepen dat je een onwijs geil stoeipakje aan hebt, 55kg weegt, maar dubbel D hebt. Terwijl je gewoon in je H&M BH'tje en coltrui en slobberbroek staat te strijkenquote:
garnalen pellenquote:
Idd.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en gewoon altijd roepen dat je een onwijs geil stoeipakje aan hebt, 55kg weegt, maar dubbel D hebt. Terwijl je gewoon in je H&M BH'tje en coltrui en slobberbroek staat te strijken
Moet ze natuurlijk niet zeggen dat ze der Villa-string aan heeft want dan hangen ze gelijk opquote:Op maandag 26 juli 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en gewoon altijd roepen dat je een onwijs geil stoeipakje aan hebt, 55kg weegt, maar dubbel D hebt. Terwijl je gewoon in je H&M BH'tje en coltrui en slobberbroek staat te strijken
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd.
"Ik lig hier op bed, heb alleen nog een string aan..."![]()
En dan gewoon op dooie gemak Goede Tijden aan het kijken zijn in je huispak Snuggie op de bank
quote:
hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:
quote:
hehe gezelligquote:
morge bitchquote:
Mooi zo,quote:Op maandag 26 juli 2010 09:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb deze week meer tijd voor jullie, in een week vind ik geen nieuw werk.Volgende week een weekje op vakantie.
quote:
Lekker nat wordenquote:
Hield je baan er mee op?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb deze week meer tijd voor jullie, in een week vind ik geen nieuw werk.Volgende week een weekje op vakantie.
Nee, ik hoorde vrijdag vanuit het niets dat ik m'n laatste werkdag had en ze niet met me verder wilden.quote:
Aaahhhhquote:Op maandag 26 juli 2010 09:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde vrijdag vanuit het niets dat ik m'n laatste werkdag had en ze niet met me verder wilden.
Ik voldeed niet aan de eisen. Ben het er niet mee eens, ook deze gang van zaken niet, maar laat het verder maar gaan. Ze zien me er niet meer.quote:
Wel rot voor je. Maar super dat je je er zo overheen zetquote:Op maandag 26 juli 2010 09:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik voldeed niet aan de eisen. Ben het er niet mee eens, ook deze gang van zaken niet, maar laat het verder maar gaan. Ze zien me er niet meer.
Nou, ja,iemand anders logt in vanuit zijn huis/werk? Niet heel lastig hoorquote:
Superquote:Op maandag 26 juli 2010 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had het er daar de rest van de dag even moeilijk mee, maar 's avonds ging het wel weer. Ik kan mezelf niets verwijten, heb me keihard ingezet. Op naar iets nieuws.
Dank je!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
SuperVeel suuces
![]()
Ik ga ook maar even iets doen![]()
kan je die er niet afkicken dan remote ?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ja,iemand anders logt in vanuit zijn huis/werk? Niet heel lastig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |