Fopje.quote:
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaja, je gaat meteen naar bed als ik hier m'n gezicht laat zien, valt niet op heur
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fopje.Nee eigenlijk niet, maar ik wil niet dat je gaat slapen.
Jawel, wekker gaat over 5 uurquote:
Dank je, jij ook straks!quote:
Jij ook alvast!quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
nog goeie talenten neergeschoten de laatste tijd?
Dan zouden we niets overhoudenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
nog goeie talenten neergeschoten de laatste tijd?
nee joh, de goeie rennen te snel, je schiet alleen de zwakkeren neer om de populatie gezond te houdenquote:
Omdat ik binnen kom?quote:
Dat is niet erg, Socios is al 5 jaar niet in bad geweest.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ik vergeten ben deodorant op te doen
Laatst nog wel in de Noordzee gezwommen.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet erg, Socios is al 5 jaar niet in bad geweest.
Naakt?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Laatst nog wel in de Noordzee gezwommen.
Nee.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Met zwembroek.
Zwem jij naakt in de zee?
Lekkah van Lassi.quote:
Is niet zo zeldzaam tochquote:Op maandag 26 juli 2010 00:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Met zwembroek.
Zwem jij naakt in de zee?
Ik lig al naakt hier.quote:
Yo, laterz mang.quote:Op maandag 26 juli 2010 01:02 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga jullie alleen laten, heb je wat meer privacy
Truste voor straks en latersssss
quote:Op maandag 26 juli 2010 01:03 schreef Koen66 het volgende:
Dag Lisa, Mirne en de anderen waar ik geen IRL naam van weet
ok, maar wel onder spoiler danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 26 juli 2010 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ok, maar wel onder spoiler dan
Godverdomme wat doe je me aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leg nu eens een been op het aanrecht en doe een vinger in je mond en kijk me aan alsof je net gestraft bent omdat je een ondeugend mannetje bent.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op maandag 26 juli 2010 01:03 schreef Koen66 het volgende:
Dag Lisa, Mirne en de anderen waar ik geen IRL naam van weet
quote:Op maandag 26 juli 2010 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ok, maar wel onder spoiler dan
Wat moet ik daar nou weer mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geef 'm een kwartierquote:Op maandag 26 juli 2010 05:14 schreef Crazy-M het volgende:
Pheno is er nog niet, maar zal ook wel zo komen
goedemorgen
nog open dan ?quote:Op maandag 26 juli 2010 05:15 schreef iBenny het volgende:
Ik had honger, dus ik ga nu ff kebab halen
Hoi, mijn werkpc start zo traag opquote:
Die lui liggen nu toch ook op 1 oor?quote:Op maandag 26 juli 2010 05:15 schreef iBenny het volgende:
Ik had honger, dus ik ga nu ff kebab halen
Doet je ict afdeling iets verkeerdsquote:Op maandag 26 juli 2010 05:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, mijn werkpc start zo traag op
Nog even en ik heb ook mijn mac gereed voor het bedrijfsnetwerk, door allerlei foefjes om die windowsmeuk te omzeilen. Dan kan ik alleen niet printen, maar ja, je kunt niet alles hebben.
Jawel. Ze is nu naar huis, douchen en poging tot slapen. Zal haar later vandaag wel weer spreken.quote:Op maandag 26 juli 2010 06:45 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen.
Heb je haar een beetje kunnen kalmeren Huppel?
OKeequote:Op maandag 26 juli 2010 06:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Ze is nu naar huis, douchen en poging tot slapen. Zal haar later vandaag wel weer spreken.
jah XP doet het ook wel redelijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 05:29 schreef Pheno het volgende:
Het is vista, wat denk je zelf?
Voor windows 7 was alles traag, daar komt geen netwerk aan te pasmaar voor we daar op overgaan zal nog wel even duren, de ict afdeling is nu pas bezig met een image en natuurlijk alle programma's aan het testen. Moe ook maar globaal ingevoerd worden, dus zo verkeerd is dat niet om te doen.
Wel schrikken hoor als er midden in de nacht iemand op het raam staat te kloppenquote:
Kan ik me goed voorstellen jaquote:Op maandag 26 juli 2010 06:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel schrikken hoor als er midden in de nacht iemand op het raam staat te kloppen
quote:Op maandag 26 juli 2010 06:54 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
[/quote :W
[quote]Op maandag 26 juli 2010 06:45 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen.
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 05:10 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen mensen,
De ochtendploeg ontwaakt
quote:
quote:
Ghehe.quote:Op maandag 26 juli 2010 07:04 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Môgge
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Sjeeezus was iedereen vroeg, zwaai me lam, is het geen vakantietijd:?
Ik heb niet eens werk. Ook geen dagbesteding vandaag, maar ja overdag slapen resulteert in weinig nachtrust, dus maar uit bed en even op FOK!quote:Op maandag 26 juli 2010 07:04 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Môgge
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Sjeeezus was iedereen vroeg, zwaai me lam, is het geen vakantietijd:?
Hoi Bos.quote:Op maandag 26 juli 2010 07:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens werk. Ook geen dagbesteding vandaag, maar ja overdag slapen resulteert in weinig nachtrust, dus maar uit bed en even op FOK!
met zo'n 100K aan medewerkers in allerlei takken van sport gaat dat helaas niet zo snel.quote:Op maandag 26 juli 2010 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah XP doet het ook wel redelijk.
Hier win7 al aan het uitrollen
Nou welterusten dan maarquote:Op maandag 26 juli 2010 07:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Ik denk ook dat ik nu mooi nog ff plat ga.
Matig, door een nare droom ben ik niet helemaal lekker wakker geworden.quote:
Môgge poesiequote:
en dan vinden ze mij raar om risotto in de ochtend te eten, kebabquote:
Ow das minder.quote:Op maandag 26 juli 2010 07:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Matig, door een nare droom ben ik niet helemaal lekker wakker geworden.
haha ehmm ben je dan op je werk of hoe zit het?quote:Op maandag 26 juli 2010 07:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
en dan vinden ze mij raar om risotto in de ochtend te eten, kebab
Maakt toch niet uit wat je wanneer eet.quote:Op maandag 26 juli 2010 07:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Das toch niet raar?quote:Op maandag 26 juli 2010 07:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 07:12 schreef crv het volgende:
De morgen heeft in ieder geval een goede begin. vandaag gaat mijn schoonmoeder weer naar der eigen huis.
Cee!quote:
dank jequote:
en jij ook goedemorgen!quote:Op maandag 26 juli 2010 07:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch niet raar?
Blijkbaar hebben anderen ook dit geniale idee, anders waren ze wel dicht
Môgge moedersquote:
Nee niet minderen, dat is je trademarkquote:Op maandag 26 juli 2010 07:14 schreef crv het volgende:
[..]
dank je![]()
probeer wel een beetje te minderen, gebruik ze wel erg veel geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |