er staat mij ook iets van bij hoor, dat dat wel eens aangehaald was, maar of daar nou uiteindelijk afspraken over gemaakt zijn, weet ik niet meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:28 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is daar ook nooit echt iets over afgesproken, toch?
Ik vind het bijv. niet leuk als hier de hele boel al verklapt word.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef DaviniaHR het volgende:
vwb het update-topic, is het mss een idee om de naamin een spoiler te zetten?
dat je een update krijgt van
"Streepjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
Dan kunnen de luie mensen onder ons (lees: ik) direct zien wie het is, en dan kunnen de puzzelliefhebbers desgewenst doorklikken.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:54 schreef mijsje het volgende:
maar als er een linkje staat, is dat toch helemaal niet puzzelen, maar juist lekker lui doorklikken? ik vind het juist zo'n gepuzzel als er geen linkje bij staat... dus dit vond ik al helemaal een goed topic... maar het kan aan mij liggen, ik zie het probleem niet...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:44 schreef YPPY het volgende:
Dat doorklikken duurt zo lang vanaf mobiel. Als het laden al lukt. Het is vaak gelinkt naar 300 posts per pagina en dat trekt de verbinding vaak niet. Dus voor mij liever in het topic, idd desnoods onder een spoiler.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat dus, op mobiel internetten geeft dat wmb irritaties.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:39 schreef mijsje het volgende:
[..]
oke, dat is duidelijk.ik heb dat nooit in de gaten gehad, omdat ik nooit mobiel internet... dat wist ik dus gewoon niet. nu kan ik er wel rekening mee houden.
dusssss, met een linkje mag, maar de daadwerkelijke boodschap onder de spoiler erbij?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat met de spoiler een briljant idee!![]()
(en ik zal verder niet meer discussieren hierover...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 14-10-2010 10:40:27 ]***
waarom is jouw post dan zonder linkje? Nou? Noudernounou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:57 schreef oeke het volgende:
Een derde kindje in de maak voor:
Niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Och jemig nee toch...
quote:Wat enorm verdrietig! Sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |