Klinkt wel zwaar, maar mijn ene kitten is ook veel groter geworden dan de andere.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:55 schreef Gwywen het volgende:
Waarom heb ik hier nog niet gepost!?!
Mijn eerste Brit, in 2009 op ruim 15-jarige leeftijd overleden![]()
[ afbeelding ]
En mijn nieuwe Brit, Pluis, bij dezelfde fokker vandaan, sinds 2 maanden bij ons:
[ afbeelding ]
(Is het trouwens normaal dat een kitten van 5 maanden al 3 kilo weegt)
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
Loki mag sinds kort bij ons op de slaapkamer. In tegenstelling tot Polle spookt hij niet (op je bed springen en tegen je gezicht aan hijgen), maar zoekt in alle rust zijn stoeltje in onze walk-in closet op en gaat daar heerlijk 's nachts tukken. 's Morgens ligt hij daar dan als ik me ga aankleden en dan krijg ik zo'n verliefde blik. Vervolgens achtervolgt hij me over de bovenverdieping tot ik naar beneden ga en dan sjokt-ie ook mee.
Lobbes
OMGquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
Hij raakt steeds meer gewend aan de camera, ouwe poseerder
[ afbeelding ]
grappige foto met zo een 'dikke'kopquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
Hij raakt steeds meer gewend aan de camera, ouwe poseerder
Ah gossie wat een mooierd! Meer foto's?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:43 schreef bibi het volgende:
Voor het eerst hebben we een britje gekocht. We hebben altijd htk katten gehad, maar nu dan toch gevallen voor een brit. Jammer genoeg kunnen we hem pas ophalen in september.
Meet Nermal
[ afbeelding ]
Die 2 zijn echt zooo mooiquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:52 schreef Kper_Norci het volgende:
Sjors dacht ik ga eens even quasi interessant op de bank hangen![]()
[ afbeelding ]
Sjimmie: Nom nom nom, op het balkon...![]()
[ afbeelding ]
Laatst was ik ze even kwijt, ik denk ik ga eens boven op de slaapkamer kijken...![]()
[ afbeelding ]
ohmygod, wat een bjoeties!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:52 schreef Kper_Norci het volgende:
Sjors dacht ik ga eens even quasi interessant op de bank hangen![]()
[ afbeelding ]
Sjimmie: Nom nom nom, op het balkon...![]()
[ afbeelding ]
Laatst was ik ze even kwijt, ik denk ik ga eens boven op de slaapkamer kijken...![]()
[ afbeelding ]
bibi, wat een snoetje!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:43 schreef bibi het volgende:
Voor het eerst hebben we een britje gekocht. We hebben altijd htk katten gehad, maar nu dan toch gevallen voor een brit. Jammer genoeg kunnen we hem pas ophalen in september.
Meet Nermal
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |