abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104963184
Ahhhh... Ik zie de vout! In elk geval, de verwarring ;)

Garfunkel en Amy eten geen brok, maar KVV of vers vlees! En dan is 500 gram voor 2 kittens nog steeds wel veel, maar niet zo absurd veel als je het vergelijkt met brok :D. Als ze alleen brok zouden eten dan zou het idd een stuk minder zijn!

Zijn jullie britjes trouwens ook van die knuffelkonten of zijn die van mij uniek? Garfunkel wil niets liever dan spelen óf de hele tijd in je armen liggen en rondgedragen worden als een baby, en zodra je lang genoeg stilzit (< 1 seconde) dan zit Amy op schoot! Ik dacht toch echt dat Britten wat gereserveerder waren?
Home is where the O+ is...
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:51:52 #227
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_104963579
Baileys wil ook altijd graag op schoot en op bed het liefst lepeltje-lepeltje O+
En krijgt ie z'n zin niet, dan beukt ie niet zolang met die dikke kop onder je oksel totdat je je arm opzij legt en hij daar tegen aan kan gaan liggen.
Dit alles onder luid gemauw :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:56:50 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_104963777
Iedere kat z'n persoonlijkheid :D

Eny is een echte brit: wil wel altijd in de buurt zijn, maar wil niet aangeraakt worden :')
Zoe is heel angstig en komt alleen naar je toe als je heel rustig zit, maar dan vrijt ze je ook wel aan gort O+
disclaimer
pi_104964172
Sjors & Sjimmie zijn ook qua karakter echte Britten, het zijn geen schootkatten, maar liggen wel graag naast me, of dat nu op de bank of op bed is. Dat vinden ze dan wel fijn. Knuffelen houden ze ook wel van, maar soms hebben ze er ook wel eens geen zin in. Dan lopen ze gewoon weg. Maar meestal vinden ze het wel gewoon leuk :)

Wat ik wel jammer vind is dat zodra de deurbel gaat ze allebei met een noodgang onder de bank vliegen, want vreemde indringers. Ik heb zelfs een andere deurbel genomen om te kijken of het daar misschien aan lag, maar helaas. Had eerst een type schoolbel, schrok er zelf ook iedere keer van, dus heb er nu 1 met een melodietje, maar de katten vliegen nog net zo hard onder de bank.

Het is wel zo dat wanneer je dan met een speeltouwtje of lasertje gaat spelen ze het ineens niet zo eng meer vinden en willen spelen :') Dan zie je eerst 1 pootje, dan de andere en als laatste het kopje onder de bank vandaan komen :D En ook komen ze er na een tijdje wel vanzelf weer onder de bank vandaan wanneer je dat niet zo doen, en dan lopen ze ook gewoon rustig rond, maar toch vind ik het wel een beetje jammer.

Ik heb wel al een aantal keer gelezen dat dit laatste dus ook een echt Brittentrekje is, hebben die van jullie dat ook? En misschien tips om te kijken of ik er iets aan kan doen?
pi_104966668
Hey, dat is idd jammer, ik vind het altijd zo sneu als ze ergens van schrikken :).

Hier zijn ze he-le-maal nergens bang voor! Bel gaat en ik moet ze op de trap bijna opzij schoppen omdat we blijkbaar een wedstrijdje 'wie het eerst bij de deur is...' doen. Ben ik benden en doe ik deur open, dan gaan ze op de trap zitten toekijken en zodra de gast/gasten binnen zijn, staan al om hun benen te kronkelen en (vooral) hun tassen en jassen te besnuffelen. Is gast in kwestie dan zo dom om door de knieën te gaan, dan kan 'ie het vergeten - hij wordt niet meer losgelaten, naar boven gevolgd en bedolven onder de aandacht. Mensen komen dus ook altijd boven met kittens in hun armen :).

Hierbij nog wel één opmerking: er zijn tot dusver wel enkele mensen geweest die ze gewoon niet aardig vonden en met name Garfunkel is daar heel duidelijk in: als mijn schoonmoeder er is, gaat hij op een andere verdieping zitten. :7
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:29:42 #231
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_104966695
Baileys vlucht naar boven als de bel gaat...of de ren in.
Als hij dan hoort wie het is, komt hij bij bepaalde mensen wel naar beneden.
Maar een huis vol visite of drukke mensen/luide stemmen houdt hij niet van en zodra de laatste de hakken weer richting tuin heeft gezet staat hij ineens weer achter je :+
Ik vind het wel es jammer dat anderen niet kunnen zien hoe leuk/lief hij is :')
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:31:51 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_104966756
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar een huis vol visite of drukke mensen/luide stemmen houdt hij niet van en zodra de laatste de hakken weer richting tuin heeft gezet staat hij ineens weer achter je :+
herkenbaar. :')
disclaimer
pi_104967131
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Dit gevoel heb ik dus ook een beetje. Ook al komen ze wel onder de bank vandaan als je met touwtjes en dergelijke aan de slag gaat, en dan gaan ze ook echt spelen, iedereen die bij mij langskomt denkt dat ik hele schuwe katten heb. En ze hebben het al van kitten af aan, ondanks dat ze de deurbel nu toch onderhand wel met spelen en aandacht zouden moeten associeren, aangezien dat iedere keer gebeurt wanneer ze weer onder de bank duiken.

Nou moet ik wel zeggen dat ze dat toen ze nog bij de cattery waren ze het volgens mij ook al hadden hoor. Toen zaten ze ook een aantal keer onder de bank, en toen ze nog echt heel klein waren wilden ze ook weer snel van mijn schoot af toen ik voor het eerst ging kijken. Maar de andere Britten van die cattery waren weer niet van en naast me weg te slaan, dus waar ze het van hebben?
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:47:36 #234
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_104986652
Baileys was altijd een allemansvriendje; totdat hij gecastreerd werd.
Daarna is het wat dat betreft mis gegaan.
Zal toch wel heel traumatisch zijn geweest bij de DA :+
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:14:02 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_104988310
Ik blijf trouwens in de lach schieten om die foto van garfunkel met z'n kipdrumstick :')
disclaimer
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:25:33 #236
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_104988983

Deze? :+

Die blik idd :') _O- O+
pi_105023397

Ik moet er ook nog steeds om lachen :)
pi_105341853
Meld me ook in dit topic!! Sinds mijn ouders 2 britjes hebben ben ik helemaal verliefd op het ras! Wat een schatjes! Dus ben nu ook overstag gegaan en heb op Marktplaats 2 mooie rode katers van 3 jaar overgenomen van mensen die ze weg moesten doen. Maar omdat ik bezig ben met het verbouwen van mijn huis mogen ze gelukkig nog 2 weekjes bij de oude baasjes blijven en komen ze het weekend van de 17e bij me wonen! Kan niet wachten!!! Als ze er zijn zal ik foto's plaatsen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Suusje79 op 08-12-2011 16:29:26 (Moeilijk hoor woorden typen!) ]
pi_105343820
Teddy is lekker bezig met de kerstboom.... }:|

donderdag 8 december 2011 @ 17:41:13 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_105344581
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:18 schreef Blossom86 het volgende:

[ afbeelding ]
Hoe hij er ook bij ligt op die eerste foto :')
disclaimer
pi_105344723
quote:

[ afbeelding ]
Op die eerste foto ook dat hengelende pootje...
  donderdag 8 december 2011 @ 18:17:14 #242
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_105345667
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:28 schreef Suusje79 het volgende:
Meld me ook in dit topic!! Sinds mijn ouders 2 britjes hebben ben ik helemaal verliefd op het ras! Wat een schatjes! Dus ben nu ook overstag gegaan en heb op Marktplaats 2 mooie rode katers van 3 jaar overgenomen van mensen die ze weg moesten doen. Maar omdat ik bezig ben met het verbouwen van mijn huis mogen ze gelukkig nog 2 weekjes bij de oude baasjes blijven en komen ze het weekend van de 17e bij me wonen! Kan niet wachten!!! Als ze er zijn zal ik foto's plaatsen!
Oeh! Leuk *O*

quote:

[ afbeelding ]
OMG :') _O-

En boos worden lukt dan niet O+
pi_105351766
Nee, ik word niet boos, stiekem gniffel ik erom. Britse hooligan. ;)
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:08:54 #244
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_105425943
Loki gedraagt zich goed bij de kerstboom O+

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:28:56 #245
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_105426774
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG, alleen voor dit soort plaatjes zou ik zelfs bijna een boom neer gaan zetten!!!

O+ O+ O+ O+!!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_105427262
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+

Volgens mij een echte knuffelbeer, mooie foto's hoor :Y
pi_105427630
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een ongelofelijk mooie Brit!

Ik mis de Britjes van m'n ex, helaas heb ik geen foto's van ze. De ene was minstens zo lelijk als Garfield (zo noemde ik em ook altijd), maar super lief en een grote slet. De ander had geen aandacht nodig, zolang die maar tegen je aan mocht liggen op bed. Dan ging die ons zachtjes masseren terwijl hij tegen ons aan lag en ongelofelijk hard spinnen. Net een dieselmotor :P Hij is een van de mooiste katten die ik ken.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_105432334
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooi en lief!!
pi_105432489
Het is Teddy uiteindelijk wel gelukt:

Maar verder is hij ook gewoon lief hoor:

En filmpje:

:)
  zondag 11 december 2011 @ 14:52:34 #250
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_105453097
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaaaaaw O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')