herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys vlucht naar boven als de bel gaat...of de ren in.
Als hij dan hoort wie het is, komt hij bij bepaalde mensen wel naar beneden.
Maar een huis vol visite of drukke mensen/luide stemmen houdt hij niet van en zodra de laatste de hakken weer richting tuin heeft gezet staat hij ineens weer achter je![]()
Ik vind het wel es jammer dat anderen niet kunnen zien hoe leuk/lief hij is
Dit gevoel heb ik dus ook een beetje. Ook al komen ze wel onder de bank vandaan als je met touwtjes en dergelijke aan de slag gaat, en dan gaan ze ook echt spelen, iedereen die bij mij langskomt denkt dat ik hele schuwe katten heb. En ze hebben het al van kitten af aan, ondanks dat ze de deurbel nu toch onderhand wel met spelen en aandacht zouden moeten associeren, aangezien dat iedere keer gebeurt wanneer ze weer onder de bank duiken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys vlucht naar boven als de bel gaat...of de ren in.
Als hij dan hoort wie het is, komt hij bij bepaalde mensen wel naar beneden.
Maar een huis vol visite of drukke mensen/luide stemmen houdt hij niet van en zodra de laatste de hakken weer richting tuin heeft gezet staat hij ineens weer achter je![]()
Ik vind het wel es jammer dat anderen niet kunnen zien hoe leuk/lief hij is
Hoe hij er ook bij ligt op die eerste fotoquote:Op donderdag 8 december 2011 17:18 schreef Blossom86 het volgende:
Teddy is lekker bezig met de kerstboom....![]()
[ afbeelding ]
Op die eerste foto ook dat hengelende pootje...quote:Op donderdag 8 december 2011 17:18 schreef Blossom86 het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh! Leukquote:Op donderdag 8 december 2011 16:28 schreef Suusje79 het volgende:
Meld me ook in dit topic!! Sinds mijn ouders 2 britjes hebben ben ik helemaal verliefd op het ras! Wat een schatjes! Dus ben nu ook overstag gegaan en heb op Marktplaats 2 mooie rode katers van 3 jaar overgenomen van mensen die ze weg moesten doen. Maar omdat ik bezig ben met het verbouwen van mijn huis mogen ze gelukkig nog 2 weekjes bij de oude baasjes blijven en komen ze het weekend van de 17e bij me wonen! Kan niet wachten!!! Als ze er zijn zal ik foto's plaatsen!
OMGquote:Op donderdag 8 december 2011 17:18 schreef Blossom86 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, alleen voor dit soort plaatjes zou ik zelfs bijna een boom neer gaan zetten!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef SEMTEX het volgende:
Loki gedraagt zich goed bij de kerstboom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een ongelofelijk mooie Brit!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooi en lief!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaaaaawquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |