Ik wel, op je zusje.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:09 schreef Hyman het volgende:
Ik ben al maaanden niet meer verliefd geweest
Jij bent 14, dan is het nog niet erg.quote:
Jij bent 17.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:12 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Jij bent 14, dan is het nog niet erg.
Je moet nog ontdekken dat er meer te doen valt dan alleen plassen met dat dingetjequote:
dus jij wilt zeggen dat het wel erg is als je 18 bent?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:12 schreef mich1992 het volgende:
[..]
ik ben 14, wat dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je moet nog ontdekken dat er meer te doen valt dan alleen plassen met dat dingetje
Verliefd zijn is juist wel erg als je 14 bent, dan is het het ergste wat je kan overkomen want de liefde is toch bijna nooit wederzijds. En oh oh oh wat een ramp. En als je 17 bent, denk je, mits realistisch ingesteld, oh, jammer, gaat weer over, neukneuk (dan gaat het wat sneller) en bingo, volgende. Tot je wel iemand vindt. Easy as that.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:12 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Aapvis het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat het wel erg is als je 18 bent?
Ik ben realistisch ingesteld. Dus het is kut.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verliefd zijn is juist wel erg als je 14 bent, dan is het het ergste wat je kan overkomen want de liefde is toch bijna nooit wederzijds. En oh oh oh wat een ramp. En als je 17 bent, denk je, mits realistisch ingesteld, oh, jammer, gaat weer over, neukneuk (dan gaat het wat sneller) en bingo, volgende. Tot je wel iemand vindt. Easy as that.
Daar weet ze helemaal niks van!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Aapvis het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat het wel erg is als je 18 bent?
mexicaan je bentquote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verliefd zijn is juist wel erg als je 14 bent, dan is het het ergste wat je kan overkomen want de liefde is toch bijna nooit wederzijds. En oh oh oh wat een ramp. En als je 17 bent, denk je, mits realistisch ingesteld, oh, jammer, gaat weer over, neukneuk (dan gaat het wat sneller) en bingo, volgende. Tot je wel iemand vindt. Easy as that.
quote:
Jank niet zo, please.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ik ben realistisch ingesteld. Dus het is kut.
quote:
For me it issssssquote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, zeur dan niet zo over dat verliefd zijn zo stom is op je 17e.
Wat nu weer?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:19 schreef mich1992 het volgende:
[..]
For me it issssss.
Maar misschien is mijn situatie ietwat anders. Maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen
.
Hoewel je in Breda op school zit, heb ik je nog nooit gezien denk ikquote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef Aapvis het volgende:
[..]
jah kijk maar in me fotoboekje (groterexemplaar in die fototopic hier in pub )
You know wut im talking about bitch. Maar dan nu een ander persoonquote:
Oh alweerquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef mich1992 het volgende:
[..]
You know wut im talking about bitch. Maar dan nu een ander persoon.
Niks raars hoor. het is anno 2010.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach, ze heeft een ietwat andere situatie.
Waar heb jij het over?quote:
kan best breda is gewoon een wereldstadquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Hoewel je in Breda op school zit, heb ik je nog nooit gezien denk ik.
Niets babyquote:
Jawel! Vertel.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:19 schreef mich1992 het volgende:
[..]
For me it issssss.
Maar misschien is mijn situatie ietwat anders. Maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen
.
Haha een vriend van me wilde vanaf het station naar school komen met de bus, was ie in de verkeerde lijn 12 gestapt. Helemaal naar de haagse beemden ipv naar schoolquote:Op zondag 25 juli 2010 22:22 schreef Aapvis het volgende:
[..]
kan best breda is gewoon een wereldstad
Als je ooit eens in de haagse beemden komt mag je wel even langskomen
Ik ben nu oprecht geinteresseerd eigenlijk. Want nu kom je over als een 17 jarig meisje dat in bepaalde opzichten 12 lijkt, maar misschien is er wel iets zo ergs dat we je allemaal begrijpen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:22 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Niets baby.
Laten we er over ophouden.
Dat dus inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben nu oprecht geinteresseerd eigenlijk. Want nu kom je over als een 17 jarig meisje dat in bepaalde opzichten 12 lijkt, maar misschien is er wel iets zo ergs dat we je allemaal begrijpen.
Wij moeten echt een keer meeten, volgens mij kunnen wij uren lullen en zijn we het in 99% van de opzichten met elkaar eens.quote:
Hahahah, dat zou best eens kunnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer meeten, volgens mij kunnen wij uren lullen en zijn we het in 99% van de opzichten met elkaar eens.
Privéleven in detail op fok! gooien is een succesquote:Op zondag 25 juli 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben nu oprecht geinteresseerd eigenlijk. Want nu kom je over als een 17 jarig meisje dat in bepaalde opzichten 12 lijkt, maar misschien is er wel iets zo ergs dat we je allemaal begrijpen.
PM staat open hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:26 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Privéleven in detail op fok! gooien is een succes.
Niet om kinderachtig te doen, though.
Het hoeft niet in detail.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:26 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Privéleven in detail op fok! gooien is een succes.
Niet om kinderachtig te doen, though.
Maar ik wil niet volwassen zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je komt volwassener over in de posts die ik van je heb gezien. Itt een paar anderen hier.
Ja ik schrok ook toen dingetje zei dat je 14 was eigenlijkquote:
Hoezo? XDquote:Op zondag 25 juli 2010 22:29 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ja ik schrok ook toen dingetje zei dat je 14 was eigenlijk.
welke aflevering?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie kijkt southpark ? geniale aflevering xD
Is mooiquote:Op zondag 25 juli 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik houd echtr van de tekst van Heartbreak Warfare.
Die moest ik als muziekproject doenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik houd echtr van de tekst van Heartbreak Warfare.
Van the frayquote:Op zondag 25 juli 2010 22:35 schreef Ravenous- het volgende:
Ik hou van de tekst van Heartless, maar ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn
The Fray is nice, ja!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:37 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Uiteraard, als je die eenmaal gehoord hebt is Kanye west niks meer
Ben je dat dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Soms ben ik blij dat ik een aandachtshoer ben.
17.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:44 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
Whyquote:
Ik ook.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Soms ben ik blij dat ik een aandachtshoer ben.
Omdat ik soms een enorm pathetic gevalletje ben. En net was ik heel gelukkig even ineens en dat slaat dan altijd om in zelfmedelijden en over een uur is dat ook weer over.quote:
Heb wel een kinderzitje nodigquote:Op zondag 25 juli 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat ik soms een enorm pathetic gevalletje ben. En net was ik heel gelukkig even ineens en dat slaat dan altijd om in zelfmedelijden en over een uur is dat ook weer over.
Ik ook!Zullen we samen?
Heb je niet nodig als je kan zittenquote:
HIj's vet. Houden.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef Ravenous- het volgende:
Ik ben er niet zeker van of ik deze UI moet houden.
Aan de ene kant isie wel vet, maar hij kijkt altijd zo chaggo
Nee, dat ligt aan je IQ.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ligt het eraan omdat ik 14 ben dat ik dit niet snap?
butters is coolquote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat butters een youtube hit wordt.
Die Ian_nogwattes UI's vind ik allemaal lelijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef Ravenous- het volgende:
Ik ben er niet zeker van of ik deze UI moet houden.
Aan de ene kant isie wel vet, maar hij kijkt altijd zo chaggo
Ja. Alles ligt daaraan.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ligt het eraan omdat ik 14 ben dat ik dit niet snap?
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die Ian_nogwattes UI's vind ik allemaal lelijk.
Hmm, de meningen zijn verdeeld.quote:
quote:
Vind je me nogsteeds kinderachtigquote:
Enigszins, ja.quote:
quote:
Waarom.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Enigszins, ja.
[..]![]()
![]()
![]()
daar heb ik zin in gek. Niet normaal.
Ik heb al zo'n euforisch gevoel en dat nog evne versterken.
Geen idee. Had je gewoon geen 17 geschat ennehhhh ja weet ik niet. Bewijs me het tegendeel zou ik zeggen.quote:
Oordelen on teh internetsquote:Op zondag 25 juli 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen idee. Had je gewoon geen 17 geschat ennehhhh ja weet ik niet. Bewijs me het tegendeel zou ik zeggen.
Is die 'Half of my heart' een beetje een goed nummer?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wow ik ben zoooo erg in een John Mayer bui. Ik moet er bijna door janken.
Met taylor swiftquote:Op zondag 25 juli 2010 23:02 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Is die 'Half of my heart' een beetje een goed nummer?
*Opzoekt*
Nee maar daarom vroeg ik het je uit te leggen, desnoods via PM want zo krijg ik een verkeerd beeld. Want ik heb ook genoeg gezeik meegemaakt qua jongens. Maar het was niet alleen dat. Sowieso je posts een beetje. Maar ik heb je maar een paar keer gezien hier dus daarom, bewijs het tegendeel. Niet dat ik je dwing ofzo. Maar ik ben benieuwd naar hoe je verder bent.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:02 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Oordelen on teh internets.
Oke, misschien kwam het wat zeurderig over. Maar je weet de situatie niet.
't Lag wat anders dan "Ohno ik vond iemand leuk maar hij mij niet en nu ga ik dood.".
Ja, die luister ik nu op repeat.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:02 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Is die 'Half of my heart' een beetje een goed nummer?
*Opzoekt*
Hmhmmm.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee maar daarom vroeg ik het je uit te leggen, desnoods via PM want zo krijg ik een verkeerd beeld. Want ik heb ook genoeg gezeik meegemaakt qua jongens. Maar het was niet alleen dat. Sowieso je posts een beetje. Maar ik heb je maar een paar keer gezien hier dus daarom, bewijs het tegendeel. Niet dat ik je dwing ofzo. Maar ik ben benieuwd naar hoe je verder bent.
Punk kan ik heel af en toe ook wel waarderen hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:04 schreef Aapvis het volgende:
Ben ik hier nou de enige die van Punk en altrock houd?
ik kan wel lachen om die justin bieber auwe player dat het isquote:Op zondag 25 juli 2010 23:03 schreef Hyman het volgende:
Boh, een Justin Bieber moment, nu moet ik janken
Ik niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:05 schreef Vincent. het volgende:
Ik moet morgen werken dus ik ga zo maar even pitten
Nee hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 23:04 schreef Aapvis het volgende:
Ben ik hier nou de enige die van Punk en altrock houd?
Ok, Goei vsn je dat je het met ons deelt ,quote:Op zondag 25 juli 2010 23:05 schreef Vincent. het volgende:
Ik moet morgen werken dus ik ga zo maar even pitten
Hij hosselt wel die jailbait chicksquote:Op zondag 25 juli 2010 23:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik kan wel lachen om die justin bieber auwe player dat het is
Wat is daar nu weer mis meequote:
ik zag zo een filmpje waar die zelfs presentratrices van 30 plus hosselt mang alleen dat kapsel is wel goed leip volgens mij is het een soort van hitler immitatie maar dan andergsquote:
Ik maak een vet serieuze post en doe moeite voor je en je gaat er niet eens op in!quote:
Hoi, trouwen?quote:
Het zou wel de kers op het ijsje zijn als ie een snor nam ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik zag zo een filmpje waar die zelfs presentratrices van 30 plus hosselt mang alleen dat kapsel is wel goed leip volgens mij is het een soort van hitler immitatie maar dan andergs
ik zie steeds meer knulletjes rondlopen met precies zo'n kapsel, ik ga het ook maar eens proberen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik zag zo een filmpje waar die zelfs presentratrices van 30 plus hosselt mang alleen dat kapsel is wel goed leip volgens mij is het een soort van hitler immitatie maar dan andergs
Maar als ik je PM weet je dingen over mequote:Op zondag 25 juli 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik maak een vet serieuze post en doe moeite voor je en je gaat er niet eens op in!
[..]
Hoi, trouwen?
en zelfs dan staan de smaatjes nog in de rij beter gaat ie aan de drugs ofzoquote:Op zondag 25 juli 2010 23:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het zou wel de kers op het ijsje zijn als ie een snor nam ja.
Please dontquote:Op zondag 25 juli 2010 23:10 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
ik zie steeds meer knulletjes rondlopen met precies zo'n kapsel, ik ga het ook maar eens proberen.
Het schijnt te werken
En dat is erg, omdat?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:10 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Maar als ik je PM weet je dingen over me.
ja moet wel zeggen dat het meestal vmbo smaatjes zijn die daar op vallen no offence to all the people die vmbo doenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:10 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
ik zie steeds meer knulletjes rondlopen met precies zo'n kapsel, ik ga het ook maar eens proberen.
Het schijnt te werken
Kan tegen me gebruikt wordenquote:
Hij zei: "Net een pinda"quote:
Free to roam, made a home out of everywhere I've beenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
I was born in the arms of imaginary friends
Je bent bijna jarigquote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef mich1992 het volgende:
Yes, well. Ik ga me maar verbergen voor m'n verjaardag.
Bye.
ze zijn 17quote:Op zondag 25 juli 2010 23:20 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Omdat volwassen mensen altijd ruzie maken
jij hebt altijd zo van die inspirerende postsquote:Op zondag 25 juli 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat ruzie is moet jij nog heel veel memeaken in je leven.
wat voor boek?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
MENSEN, zal ik een boek kopen van 99 euro? Ik ben bang dat ik spijt krijg als ik het niet doe maar kan het geld atm eigenlijk niet missen.
Hoe weet jij dat, je bent ook pas 17quote:Op zondag 25 juli 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat ruzie is moet jij nog heel veel memeaken in je leven.
Een boek? Srsly?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
MENSEN, zal ik een boek kopen van 99 euro? Ik ben bang dat ik spijt krijg als ik het niet doe maar kan het geld atm eigenlijk niet missen.
tegenaanvalquote:Op zondag 25 juli 2010 23:21 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, je bent ook pas 17.
Ik wil je rolmodel wel worden!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:21 schreef Aapvis het volgende:
[..]
jij hebt altijd zo van die inspirerende posts
Mooiquote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hem nog even een keer spammen om te kwijlen.
Ja, een fotoboek.quote:
Yours?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hem nog even een keer spammen om te kwijlen.
Als ie groot is en als decoratie dient, zou ik het doen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, een fotoboek.Hij's zo moooooi. Met foto's van Helmut Newton.
![]()
En had laatst in Londen een klein boekje van hem gekocht maar in het groot is het 10000 keer mooier en heb je geen opvulling meer nodig in je kamer, je zet gewoon dat boek open en elke keer op een andere bladzijde en elke keer heb je een ander kunstwerk in je kamer.
Kopenn!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
En had laatst in Londen een klein boekje van hem gekocht maar in het groot is het 10000 keer mooier en heb je geen opvulling meer nodig in je kamer, je zet gewoon dat boek open en elke keer op een andere bladzijde en elke keer heb je een ander kunstwerk in je kamer.
Jullie hadden samen op de foto moeten gaan.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn auto.
En hier samen met die van Heimen:
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:28 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Jullie hadden samen op de foto moeten gaan.
Fuck die carmeet! foto's van Do en mij!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:28 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Jullie hadden samen op de foto moeten gaan.
Nou, dat is toch leuk als herinnering aan jullie minimeet!quote:
Ik kom wel een keer bij jou minimeeten.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:29 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Nou, dat is toch leuk als herinnering aan jullie minimeet!
Tja als je het geld hard nodig hebt zou ik het kopen als je wat ruimer in de slappe was zit (bazenuitdrukkingquote:Op zondag 25 juli 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
Rawr.quote:
Jij hebt een te kleine achterbankquote:Op zondag 25 juli 2010 23:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Kom ik naar het altijd zonnige en gezellige Oosterhout toe.
quote:
Mich is ook niet zo heel groot, dus dan maakt het minder uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb genoeg ruzie meegemaakt. En nee, daar ga ik je niet over vertellen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:21 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, je bent ook pas 17.
Poehpoeh.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ruzie meegemaakt. En nee, daar ga ik je niet over vertellen.
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:31 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Mich is ook niet zo heel groot, dus dan maakt het minder uit.HehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:
OPDONDEREN TERLINGLIJERquote:Op zondag 25 juli 2010 23:32 schreef Ravenous- het volgende:
Kan er iemand serieus even zeggen dat ik op moet rotten?
Ik wil niet gaan slapen maar ik moet morgen kwart voor 7 op
Oké, sorryquote:Op zondag 25 juli 2010 23:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ruzie meegemaakt. En nee, daar ga ik je niet over vertellen.
Nouja niet meeeeega maar wel A3 sowieso denk ik, als je hem openslaat. En eigenlijk dient 'ie niet als decoratie maar dan ga ik er denk ik een standaard bijkopen zodattie schuin op mijn bureau kan liggen zegmaar. En dan verder niets daarop.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:27 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Als ie groot is en als decoratie dient, zou ik het doen.
Dan komt m'n ma drek naar boven gestormd met de mededeling dat ik jarig ben doh.quote:
Huh?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:33 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Oké, sorry. Mijn fout, had niet moeten posten dat ik het haatte om verliefd te zijn.
?
Echtquote:Op zondag 25 juli 2010 23:35 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Dan komt m'n ma drek naar boven gestormd met de mededeling dat ik jarig ben doh.
SBS 6quote:
die broek halverwege je reet in het fototopic ziet er erg volwassen uit wil je zeggen?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Onmogelijk, je bent een jongetje van 14.
Daarom zei ik het, zodat we erover op konden houden.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Huh?Waar komt die ineens vandaan, zo bedoelde ik het niet.
![]()
Ik ben niet zo'n persoon die eeuwig op dat soort dingen doorgaat.
quote:
quote:
Ja maar ik was er dus al over opgehouden. Maarrrrr whatever.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:36 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Daarom zei ik het, zodat we erover op konden houden.
Heeft toch geen zin, we weten nu eenmaal niets van elkaar.
Leuk !quote:Op zondag 25 juli 2010 23:35 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Dan komt m'n ma drek naar boven gestormd met de mededeling dat ik jarig ben doh.
Zeker, zij is Japans dus +1.quote:
Niet als je half ligt te slapenquote:
Uitgeschoten toen hij zijn nagels aan het knippen was?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zag laatst op MTV hoe John Lennon vermoord is.
Nee, vijf schoten.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:39 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Uitgeschoten toen hij zijn nagels aan het knippen was?
wat een randdebielquote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Door een fucked up fan die hem neerschoot en die kerel bleef gewoon staan totdat hij gearresteerd werd
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:39 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Uitgeschoten toen hij zijn nagels aan het knippen was?
Ja die ja. En hij had allemaal foto's in zijn huis die toonden wie hij was enzo, expressssss. Alsin. Hoe hij leefde en wat hij dacht zegmaar. Like whuttt, meeste moordenaars doen dat toch niet zo.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Door een fucked up fan die hem neerschoot en die kerel bleef gewoon staan totdat hij gearresteerd werd
ik ben nog vrijquote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb echt echt zin om verliefd te zijn. Wel met iemand samen.
xboxquote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef Hyman het volgende:
[TK] Xbox 360 Pro + 10 Games + 2 Controllers aangeboden
Hoooo
Even reclame maken voor ein freund.
Fablequote:
Haha, ik ben groter.quote:
22 centimeter groter dan ikquote:
Belangrijkere dingen aan zijn hoofd?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:46 schreef Ravenous- het volgende:
Srsly, hoe kan m'n vader nou niet onthouden hoelaat m'n vakantiebaantje begint.
Gebrek aan interesse?
Alzheimer light?
Mijn moeder vraagt na een jaar nog steeds hoe laat ik moet werekn, terwijl ik altijd op dezelfde tijden werk.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:46 schreef Ravenous- het volgende:
Srsly, hoe kan m'n vader nou niet onthouden hoelaat m'n vakantiebaantje begint.
Gebrek aan interesse?
Alzheimer light?
Je vond het zo erg dat je dacht, "Ik gooi er maar een scheldwoord tegenaan"?quote:
quote:
jaquote:Op zondag 25 juli 2010 23:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je vond het zo erg dat je dacht, "Ik gooi er maar een scheldwoord tegenaan"?.
Awwquote:
Kneus.quote:
Alsie vraagt: 'Hoelaat moet je morgen werken?' zeg ik nu: 'Gebruikelijke tijd'quote:Op zondag 25 juli 2010 23:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt na een jaar nog steeds hoe laat ik moet werekn, terwijl ik altijd op dezelfde tijden werk.
En hij zo van 'heauh'quote:Op zondag 25 juli 2010 23:49 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Alsie vraagt: 'Hoelaat moet je morgen werken?' zeg ik nu: 'Gebruikelijke tijd'
Dat zal hem leren!!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:49 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Alsie vraagt: 'Hoelaat moet je morgen werken?' zeg ik nu: 'Gebruikelijke tijd'
Hij is wel heel schattig.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar heb je het al!
Hij maakt wel evenveel geluid. Als een hamster.
[..]
Arme mstr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |